Friday, January 9, 2015

Hi, Liisa here



Ma olen alati mõelnud, kes need jobud on, kes eksamiperioodi ajal uut sarja vaatama hakkavad. Well, nüüd ma tean. Minusugused jobud.

Põnevamaid märkemid minu konspektist:
Et objekt saaks tähenduse, tuleb kokku panna tajude ilming: objektide kogum. Taju pole organ, aga loob objekte nii, kuidas tajume...BLA BLA BLA  ma tunnen end nagu Zuko, kes üritab uncle Iroh’i järgi teha
Minamoto no Tameyoshi mõisteti süüdi, teda pidi hukkama ta enda poeg Yoshitomo, kes oli Tairade poolel. (Faction before blood!)
Neiu ema juhib poisi neiu ruumi. Jäävad kahekesi. Teevad kebo.
Mida öösel tehti? (lisaks kebole)
Hispaanlased lähevad Hideyoshile kaebama, aga tol sitt päev

Tänan.
Ma lähen nüüd vaatan järgmist episoodi, mida ma tegelikult vaadata ei tohiks, but fuck it!

PS. Hakkasime jõuluajal siblingutega Avatari üle vaatama. Feeeeeeeelsssssss
PS2. Idk mul on nii tagasihoidlikud soovid, miks need kunagi ei täitu, kõik, mida ma tahan, on võita viking lotoga jackpot või uncle Iroh’iga teed juua või saada mõne nunnu sebok-päkapiku poolt sebitud või olla sama külm ja stiilne kui mõni haljakunn, kuigi selle viimasega saaks ma võib-olla hakkama, kui välja arvatata, et muidugi oleksin ma haljakuninganna ja võib-olla ka mitte nii munn.
PS3. I’ll be back.

No comments:

Post a Comment