Thursday, August 23, 2018

Nagu vanadel aegadel


Et homme tuleb BTS’il uus mv ja repack album välja, siis peab veidike haibi mõttes blogima ka. Ma muidu eriti telost ei vaata uudiseid, aga eile mingi hetk peale lõunasööki voodil vedeledes mõtlesin, et kiikan korra bighiti twiterisse ja mida ma seal näen – kõigest 18 minutiti varem on viimaks üles pandud MV teaser!

„Idol“ teaser, esmamuljed
Well, läbi telo on kõik niiiii piksike
Love the sound, love the clothes
See taust aga on nii fake (haa!), me no like. Liiga ergas ja liiga arvutiga tehtud
Idee mulle meeldib tho, u go asian tiger!
Suga sügab peab ja naeratab awkwardilt
Lol, Jimini õlaväristustants on mingil põhjusel nii lulzy

Ehk homme näeme, mida mv toob, aga hetkel olen ma soundi ja kostüümivaliku osas igati sees.

Teaser pildid iseenesest varieerusid koledatest jubedateni. Ok, need klaaskuulides haldjakesed olid ilusad ja huvitavalt välja mõeldud, aga kõik ülejäänud teaserid nägid välja kas odavad, maitsetud või lihtsalt igavad. (ja ühed olid lihtsalt creepyd)

Nagu näete on Liisa jõudnud fännamise staadiumisse number kaks: kriitika.


Olen hetkel ka fännamise staadiumis nr 0.3 ehk avastan iKonit. Ma ei tea, kas ma pole enam roostes või on neil tõesti nii iseloomulikud näod, aga nende ära õppimine on kulgenud üllatavalt ladusalt (st teen kõigil vahet, kuigi kõik nimed pole veel selged, sest need omanimed ja artistinimed on segiläbi). Vaatasin kõik MV’d läbi ja Weekly idolit ka, sest well, hea asi, millest alustada, kui sa poisudest muhvigi ei tea. (ei vaadanud kunagi seda YG saadet, mille võitjatest Winner sai, küll aga mäletan ma gife ja ühte leebe, ilusa ja veidi kurva näoga poissi, kes apparently on nüüdseks Winneri ex-liige.)

„Killing me“ on endiselt song of the week, kuigi mind kummitab ka üks nende vanem laul nimega „Apology“, millele on lihtsalt YG masevaib otsaette kirjutatud. (ja „Love scenario“ on peaaegu oma kombitsad mu ajust lahti lasknud. Peaaegu.)

Random mõtted poisudest
Bobby hurmavad lillakad juukesed ja luuehitus nagu supermodelli saates ehk Liisa on apparently vahetanud oma tumedapäised wavy hair balaadipoisud välja (blondeeritud) räpparite vastu.
Siis see mr namja namja Ju-ne, kellel on lauldes nii meeldivalt karune hääl ja muidu namja lõust.
Sassy Jay/Jinhwan, kes on korraga vanim ja lühim ja sellise magusa nunnupoisu näoga nagu ta oleks mingist hirmsast yaoi mangast põgenenud, ainult et ta on sada protsenti power bottom, nii et good for him
Vaene kannatav liider B.I, kes on vahepeal nii lost olekuga ja meenutab mulle hirmsasti kedagi (näiteks kui tal tukk ees on, Eunhyuki)
Ja siis ülejäänud ehk Song, Chan ja Donghyuk? Kelle kohta mul veel mingit arvamust ei ole, kui ehk vb Songi kohta, sest niipea kui ma seda nägu nägin, olin ma: see tüüp on mom friend.


Coming up!
BTS
Wknd
Ja muidugi reunion with Sandra-bb~

No comments:

Post a Comment