Saturday, March 9, 2019

Stress yourself



Oluline info
  • Mul on nüüd BTSi Londoni kotsertipiletid
  • Jah, nad on jälle Euroopas
  • Marial ja Carol on ka kontsertipiletid
  • Mul ja Kadil on veel ühed BTS piletid
  • Ups eks ole
  • Olen silmakirjalik ja tänamatu ning tahan paremaid kohti
  • Stress
  • Hispaania inkvisitsioon on piletite ostmise kõrval tühiasi
  • Olen strss vol2
  • Ticketmaster sucks
  • Mu silmad valutavad
  • Mitte küll piletisostust
  • Ilm on rõve ruudus
  • Miks ma nii palju aineid teen
  • Täna on Suga sünnipäev
  • Suga on jälle blond
  • Save me webtoon annab oma parima, et ikka korralikult angsty olla
  • (burn bb burn)
  • Uni on
  • Ärkan iga hommik vara
  • Lähen varem tuttu ka
  • Graafik on loll
  • Pole nädal aega fice lugenud
  • (O.O)
  • Tõmbasin kaks korea keele äppi ja olen neist sõltuvuses
  • Käisn kinos Bohemian Rhapsodyt vaatamas
  • Venna quote: Roger on nagu Queeni Jimin“
  • (ja see film oli väga posiitivne elamus ja nüüd mõningad laulud on nii ebaviisakad, et kummitavd mind pidevalt)
  • Käisime eile „Tõde ja õigust“ vaatamas
  • (üüüüü)
  • (i rec)
  • (visuaal, üleehitus, heli ja mis kõige olulisem – näitlejatööd ja stsenaarium olid igati head. Ta oli küll sünge, aga mitte masendav ja igav nagu keskimine eesti (kunst)film)
  • Oleme intellektuaalsed
  • Aitan taas üht mälumängu korraldada
  • Talvest tüdinud
  • Liisa out


aesthetic

1 comment: