Friday, July 26, 2019

Laisk Liisa


Suviseid kpop muljeid, sest ma ei viitsi fanaccounti kirjutada
  • Seoul time road? I’m bafled but in. Tore kui su üks selle suve pealällamis-lugude remixe ka ühte su peapoisut sisaldab.
  • Stray Kids „Side effects“: väga hea tümakas, nagu mitte lihtsalt tümakas, vaid päriselt tümakas. (Ah, pole nii ammu klubis käinud ja see suvi jääb ju Eesti suurim ja kallim vabaõhu klubi aka Wknd ära. Nuuks nuuks. (but yay, more money for ohter spendings))
  • Monsta X „Who do u love“: neil ka igati chill lugu
  • NCT mis iganes „Highway to heaven“: wow, nii ilus esteetika. Kõrb ja over-saturation, mis sa hing veel ihkad. Ah jaa, poisid. Väga ilusad. Silm kohe puhkab. Lol, laul hetkel meelde ei tule, aga kindasti meeldib see mulle rohkem kui see eelmine, mis mulle kohe üldse ei meeldinud (superhuman siis, eks ole).
  • NCT mis iganes „Boom“: meeldib see boom boom koht, sest see kõlab nagu vanakooli kpop, ülejäänu on meelest läinud
  • Red Velvet „Zimsalabim“: wae. f(x) on kadnud ja nende vanad riided ja biidid anti Red Velvetile üle.
  • G-dle „Uh oh“: ma ei oska ikka nende nime hääldada. Osad riided on igati kuumad. See blond räppar on ka kuum. Olen inspired.
  • Mamamoo „Gleam“: Pro-optika uus reklaam ja väga nende sound. Hwasa look on väga mu suvemaitse
  • EXO-SC: i loled.  Pole 2PMi „Hands up’ist“ saadik nii palju lolinud. See meenutas mulle neid instakuulsusi, kes tahaks väga muusikat ka teha. Ja Sehunil oli ilmselt rohkem screentime’i kui kogu tema varasema Exo karjääri peale kokku. (Ah vanad armastused, küll teid on ikka tore mõnitada. Kurb tõde, et see just praegu tuleb playlistis ja ma lõngun peaga kaasa. Aga siis tuleb mulle visuaal meelde ja ma lolin taas)
  • Suju: kus te olete habibid, ah? Ma tahan teie üle ka nalja teha.


Elu
Metallica pidu läks joominguks kätte ja tulemusena oli LJ’l järgmine päev paha. Vanaks hakkan jääma.
Ülejäänud elu on töö või tikrite korjamine või rannachill aka no life või siis, nagu mulle meeldib mõelda, parim laif.

PS. Ma ei suuda kuidagi oma fonti tagasi normaalseks saada ja see riivab alatumal kombel mu silma

No comments:

Post a Comment