Tuesday, January 14, 2020

2019 retrospektiiv


Aeg teha möödunud aasta kokkuvõtted, sest ehkki mu eksistents siin blogis on viimastel kuudel olnud pehmelt öeldes puudulik, siis seda traditsiooni katsun ikka hoida. Niisiis, let’s get it.


Aasta namja
  • Jungkook.
  • Kes edastas tumblri statistika järgi millalgi sügisel rebloggide arvult Sugat. Nii umbes kümne reblogiga


It’s not a phase, mom
  • Kevad: Queen
  • Suvi: idk ma vaatasin ikka korralikult Marveli filme ära
  • Sügis-talv: ootamatu nõrkus Kang Haneuli vastu


Kpop
  • Enim vaadatud muusikavideo: Jungkooki „Euphoria“ 2019 versioon, mis on lihtsalt neli minutit tema hurmavat lõusta ja mida ma aegajalt koju sõites bussis vaatasin, sest ma olin väsinud ja see tegi mu tuju heaks
  • Enim vaadatud vana muusikavideo: idk BTSi „Dope“ on rasketel hetkedel ikka südantsoojendav ja noor Jungkook noor ja ilus
  • Lemmik tümakas, mehed: Stray Kids „Side effect“
  • Lemmik tümakas, naised: Everglow „Adios“
  • Enim koduses arvutis yuutuubi sisse trükitud laul, sest hei, see on chill: Monsta X „Who do you love“
  • The look: Jungkooki pikad juuksed
  • Lemmik tants: BTS „Dionysos“
  • Parim kontsert: BTS London teine õhtu
  • Feil: et ma ei kirjutanudki kontsertidest fännaccounti
  • Püha playlist, mida kuulata koduteel ja mis yuutuubist tingituna kulgeb suhteliselt samas järjekorras: Daeng – Cypher 4 – Bapsae (vahel skippida, sest ehkki epic, kaotab see pärast eelnevat kahte meistriteost osa oma võlust) – Waste in on me – Dreamglow – kodus
  • (ja ma lugesin huvi pärast 2018 kokkuvõtet, kus bussiga kojusõidu pühaks kolmainuseks olid Ddaeng, chypher 4 ja Bapsae. Head asjad ikka ei muutu)
  • Lihtsalt lemmikuid:, Somi „Birthday“, Chungha „Gotta go“, TXT see platvorm 93/4 laul, ja siis veel ilmselt rida laule, mis mul meelde ei tule. Ups.
  • Enim skipitud lugu: Red Velvet „Zimsalabim“, Super M „Jopping“


Mitte korea tümm
  • Aasta eesti laul: „Für Oksana“
  • Ja lääne laul: Billie Eilish „bury a friend“
  • Quote of the year: mul pole aluspükse
  • Avastus: Queen
    • Enim kuulatud album: Queen 2?
      • „March of the Black Queen“


Sarjad
  • Kokku vaadatud: 14 sarja ja multikat (sisaldab eri hooaegasid)
  • Lemmik minsari: „Chernobyl“ sest esteetiline ja põnev põnev; ning „Good Omens“ sest fun fun
  • Aasta tegu: et lõpuks ometi kuulutati välja Supernaturali viimane hooaeg ja ma reaalselt olen oma vaatamisega järje peal
  • Kdrama: „Extraordinary you“. See oli põnev ja nunnu ja pani mind aru saama, et ma olen nüüdsest tiim nice guys.
  • Ja veel üks kdrama (sest rohkem ma neid ju möödunud aastal ei lõpetanud): „When the Camellia Blooms“: idk, sel oli kummalisel kombel sellist jdrama õhustiku ja ehkki tutvustuse järgi rom com, mõjus pigem slice of life draama pluss krimkana. I loved it.
  • Kdrama mees: nr 13/Haru. Ah, nii ilus nii nunnu, nii hea~
  • Oh mu kokoro: kui peategelased käest kinni hoiavad. Oh no, ülim romance


Filmid
  • Kokku vaadatud: 73; neist 12 korea, 4 hiina, 3 jaapani, 3 eesti, üks vene, üks türgi ja üks mehhiko film, ülejäänud inglisekeelsest maailmast
  • Aasta korea film: „Parasiit“ (aga mulle meeldis väga ka „A taxi driver“ )
  • Aasta eesti film: „Tõde ja õigus“
  • Kinoelamus: „Bohemian Rhapsody“
  • Lemmik lääne film: „I, Tonya“
  • Esteetiline elamus: „Hero“ ja „The assassin“ (hiina)
  • Aasta tegu: et ma vaatasin ära enamik Marveli filme, mis mul nägemata olid (kuigi mu Ironmani filmid on endiselt nulli peal ups)
  • Meeldejäävaim tegelane: poor Bucky Barnes
  • Suurim pettumus: „Star Wars: The Rise of Skywalker“
  • Lihtsalt mõttetu film: „Sadako ja Kayako“ 

Raamatud
  • Kokku loetud: 87 teost; neist 28 aimekirjandus, 19 luulekogu, 12 manga ja ülejäänu valdavalt noorte- ja lastekirjandus
  • Lemmik luulekogu: „Blondiine armastav mees“
  • Lemmik lasteraamat: „Tilda ja tolmuingel“
  • Lemmik noortekas: „Poet X“, „Love, Simon“
  • Parim ajalooalane teos: „Nataša tants“. Ühtlasi ka aasta kõige paksem raamat
  • Kunst, elu ja atmosfäär: A. Warhol „America“
  • Kõige halvem raamat: „Vivian“, nagu wow, kes sellele kirjastusloa andis; ma lugesin selle lihtsalt morbiidsest uudishimust lõpuni.


Looming
  • Kirjutatud fice: viis, neist lõpetatud vaid kaks. U 16k sõna. Võrreldes eelmise aastaga masendavalt väike number
  • Põõsaluule


Rõõmud ja katsumused
  • Reisid: Rumeenia ja London, me likey
  • Tervis: ravimid, mis mõjuvad yay
  • Kool: küll ma olen ikka tubli
  • Poizud: who flirt, i flirt
  • Arvuti: pann
  • Loometegevus: lacking
  • Aeg: obso 

Uue aasta lubadused
  • Kirjutada rohkem
  • Suruda hambad risti ja tegeleda bürokraatiaga
  • Follow yer dreams, mate


No comments:

Post a Comment