Saturday, December 29, 2012

Yipikaye motherfucker!


Sõbralikud jõulutervitused siit Lõuna-Eesti väikelinnast!
Ma usun, et mu kallid lugejad ei ole must pühade ajal liialt puudust tundnud (kuigi kirjandusliku karjääri kohaselt tuleks ju vastupidist soovida). Nagu jõulude ajal ikka kipub olema, on olnud korraga nii kiire kui väga mölutamise rikas. Sest et iga laps, ka kõige väiksem, teab, et maitsva jõuluprae nautimiseks tuleb see kõigepealt valmis küpsetada.
Ja meie jõulupraad oli see aasta iseäranis nommitav. Sama kehtib ka piparkookide kohta, mida meie usinad käekesed jõulureedel vormisid ja jõuluhommikul dekoratiivkunsti ja huumorit segades hoolikalt kaunistama asusid. Abiks oli ka perekondliku visiiti tegev vahepeal 15-aastaseks saanud onupoeg, kes nägi välja nagu Disney poisi ja JB segu, ning keda ma jõllitasin meie sugulusastet arvestades võib-olla natuke liiga ilase näoga (sorry Sannu, aga sa oled alatult hea välimusega ja lähed iga päevaga üha enam ja enam heartthrobiks kätte). Kallis onupoeg lisas piparkoogi kollektsiooni sellised pärlid nagu YOLO ja Swag kala, püksi pissiv nutune piparkoogimehike ning verine ühe jalaga kiisu (viimane on saanud juba osaks ajaloost, kadudes minu ahnete lõugade vahele). Maria panuseks oli hiina võitlusvanamees ja giljotineeritud piparkoogimehike (üks aasta tegi ta üleelusuuruses noku, mille peale vanaema uuris, kust kohast ta sellist neegripeenist veeel näinud on). Ja mina tegin nagu juba traditsiooniks saanud, hunniku iidoleid. Siwon oli otseloomulikult hobune.

Jõulureede oli veel ühe sündmuse poolest eriline. Nimelt käisime viimaks perekondlikult „Kääbikut“ vaatamas. Ja otseloomulikult meeldis see meile väga (pärast kõiki neid aastaid ootamist oleks suti mage olnud, kui me pettunuks). Isegi venna vaatas huviga, sest ta on ju LOTRi näinud ja mama luges talle hiljuti ka „Kääbiku“ ette.
Mulle meeldis see, et nad olid kasutanud raamjutustust ja võimalikult palju vanu näitlejaid, meeldisid nii detailid kui maastikud, leebe huumor ja tempokus, otseloomulikult soundtrack (lol, kas ma olen juba treileri välja tulekust saadik Misty Mountains’i meloodiat ümisenud) ja see, et nad olid raamatu laulud sisse pannud, ning otseloomulikult meeldisid mulle ka tegelased.
Kohe kui teaser välja tuli, irvitasime juba, et Thorin Tammiskilp on päkapiku kohta sutike liiga cool. Oleks me siis vaid teadnud, mida vendade Fili ja Kili näol meile pakutakse! Kili, Keskmaa supermodell ja Fili, Keskmaa Ryan Gosling. (ilma oma blondi päkapiku habemeta on näitleja lihtsalt ülisarnane). Nagu paps leidis, peab tüdrukutele ikka silmailu ka pakkuma, sest Legolas ilmub ju alles viimases filmis välja.
Teised päkapikud olid ka toredad ja võrreldes raamatuga ikka palju rohkem karakterit saanud. Bofor oli oma rullis mütsi ja vuntsidega oli igati cool, Ori oma naljakal kombel nunnu, Balin lihtsalt mõnus ja well, Dwalin oma kõrilõikaja välimusega nägi välja nagu lömastaks ta vabal ajal B-kategooria filmides inimestel paljaste kätega peakolusid puruks. Ja Bilbost ning Gandalfist pole vajagi rääkida.
Jep, nagu te näete hakkan ma vaikselt fandomisse sisenema. Mitte et ma poleks seal juba 2001-st aastast saadik olnud.
 Coolbrod Kili ja Fili


Vahepeal talveunes tukkunud kpop maailm on ka viimaks elavnemise märke ilmutamas. Gayo Daejunid on avapaugu saanud, kuigi ega ma neid enne Tartu minekut vaadata saa, sest siinne nett ei ole võimeline lihtsalt videosid ära kerima. Isegi SNSD teaseritega läks omajagu aega.
SNSD comeback on siis ukse ees ja kui eelmine kord esitleti meile lihtsalt poisse, siis seekord on Girl’s Generation viimaks need poisud ka kinni püüdnud. Teaserid on siiani olnud segu „Oh!“ aegsest nunnudusest (tõsiasi, mis õekesele väga meeldib) ja f(x)’ilikust halvast maitsest. Piltidest on mu lemmik kindlasti Seohyuni oma, sest selles on mingit editorialikku maitsekust ja tüdruk ise näeb väga hea välja. Veel meeldivad mulle väga Hyoyeoni ja Yuri pildid, viimane on lihtsalt tapvalt kuum. Sunny hetke juuksevärvist pole mul halli aimugi, kuigi paistab et vahelduv vikerkaar oleks üsna täpne diagnoos. Lilla ja roosa on okei, aga see kollane õudusunenägu sellel jubedal hobese seljas istumise picil...me no laiki.
Jään igatahes mv’d ootama. Tantsuteaser ennustab vist midagi f(x)’ilikumat, aga näis.

Oh, ja Kangin blondeeris end ära ning näeb nüüd välja nagu õilis kulgeja TOP.
Ning Donghae lühike soeng muudab ta nii nooreks ja nunnuks. Tema Ceci photoshoot on meeldivalt hurmav, eriti see roosa dringi pilt, kus ta parajalt alakas välja näeb.
Ja tänu taevale, ka Siwon on viimaks lühikeste juustega. Maria tegi hea avalduse: see, kui sulle Siwon meeldib, on umbes sama, kui sulle meeldivad hobused.

Veel jõulufakte:
  • Perekondlikud „Visa hinge“ vaatamised on vägagi liitvad kogemused ja võivad osutuda ka harivaks. Näiteks õppisime me ühe reklaamipausi ajal USA osariigid selgeks
  • Päkapikule nii muuseas soovide mainime tagab, et sa saadki need kingitused (miinus Porche. Väga kurb lugu küll, aga küllap see ei mahtunud kuuse alla)
  • Jõuluõhtune surnuaia temperatuur langeb allapoole absoluutset nulli. Murphy seaduste kohaselt läheb järgmine päev sulale. Posittivne oli kalmistul muidugi see, et kui surnuks külmuda, pole vaja kaugele matta
  • Papsilt jõulutemaatilise klaverikontserti saamise tõenäosus suureneb lineaarselt tema kehas ringleva alkoholikogusega.
  • Jõuluööl õnnestub isegi õeke endaga „Supernaturali“ vaatama meelitada
  • Teise püha hommikul supervara – nimelt kell kümme – üles tõusmiseks on vaja head motivaatorit. „Hommikusöök Tiffany juures“ sai sellega hakkama. Naljakal kombel nägin ma seda viimati seitsme-aastaselt, samuti Tõrvas ja sain sellest lapsepõlve trauma (kassi pärast)

Vot siis.

Coming up: 2012 kpop music auhinnad by Liisa

Ja kui juhtub, et ma ei jõua enne uut aastat positidada, siis kõigile ilusat vana aasta lõppu!

4 comments:

  1. Papsilt jõulutemaatilise klaverikontserti saamise tõenäosus suureneb lineaarselt tema kehas ringleva alkoholikogusega. best! :D Sest mina sain oma ema ja isa samamoodi laulma :DDD
    SNSD and SujuM couldn't feel further away ~ D: Ma olen liiga elevil, aga tavaliselt on see hea märk olnud. Miskipärast meeldisid mulle kõige rohkem Yuri pildid, väga kummaline, sest ta pole kunagi eriti mulle korda läinud...
    Aga omg sujum!!!

    ReplyDelete
  2. SUJU M! Ma tegin selle postituse ära ja suht järgmise asjana nägin comeback newse! Jää hakkab liikuma, nagu ütles Ostap Bender.
    Lol, Yuri ei lähe ka mulle väga korda (ma olen vist maininud, et ta on aimumas liige, kes pole kordagi mu lemmik olnud), aga damn, nii eelmise kui selle comabacki ajal on ta lihtsalt vastikult hot. Vot selles tüdrukus on classy seksikus olemas.

    ReplyDelete
  3. Comebackid on palavalt oodatud :3
    Ma enam ei taha "Kääbikut" nähe, sest see on kolmes osas. Kuigi tundub, et see on päris awesome.

    ReplyDelete
  4. Ma alguses leidsin kah, et kahest filmist oleks nagu piisanud. Aga nüüd olen ma valmis ka kolm aastat kannatama. Siiski mu esimene päris fandom ja puha

    ReplyDelete