Friday, January 4, 2013

I love you~ in a most heterosexual way~


Vahepeal on kätte jõudnud uus aasta, nii et üllatus-üllatus, head uut aastat kõigile! Lisaks ei saanud mitte ainult kristlik ajaarvamine, vaid ka preili Liisa jälle aasta vanemaks. Olen nüüd taas lühikeseks ajaks Kyuhyunist kõigest aasta noorem. Vot selline märkimisväärne saavutus.

Aastavahetus möödus lõbusalt alates toiduorgiaga koduterritooriumil, kulgedes edasi Annelinna neutraalsele peopinnale ning lõppedes mitmetes Tartu kesklinna rohkem ja veelgi rohkem asustatud paikades koos toredate ja võib-olla mitte nii toredate inimestega (re: härra särgita). Jalga sai korralikult keerutatud (nii et need hakkasid suisa valutama) ja koduteele asusime vast nii poole viie paiku, kus me ei murdnudki jääl tantsides ühtegi jalga, küll aga teritasime usinalt keelt. Libeda tee tõttu läks pea tund aega, enne kui ma koju sain. Kodus avastasin täiesti ärkvel issi, vene uusaasta programm telekas mängimas ja tüüp ise arvuti ees, kus oli parajasti avatud Suju newsi lehekülg. Ilmselgelt uusaasta müsteerium numero uno. (kahjuks sai see järgmisel päeval äärmiselt igava ja proosalise lahenduse)

Fandomis on samuti olnud väga tegusad ja põnevad päevad. Vana aasta sai ära saadetud Suju M’i uue mv teaseriga ja uus vastu võetud SNSD comebackiga, mis mõlemad sisaldasid ohtrates kogustes juuksevärvi, sulgi ja karva.
Arvestades, kui kaua ma sujumite kammbäkki oodanud olen, võite te mu heameelt ette kujutada. Parim sünnipäevakink! (mu päris sünnipäeva kink on ka väga meeldiv, eks ole).

Niisiis Suju M’i „Break down“ teaseri esimesed muljed (lol, kas ma olen seda juba üle aasta oodanud):
  • Yay, Siwon on ikkagi sees! Shi Yuan on mu lemmik Siwon.
  • Ja Siwonil on endiselt karvamüts peas. Oh Suju M
  • Ah, kuidas mulle ikka meeldib Kui Xiani hiina keel
  • Noooooo, mis nad Donghae juustega teinud on
  • OO, Kyunamja on sama hot nagu Tai wan meis
  • Lol, Sungmin Tai wan mei vol 2 poos
  • Zhou Mi on luik-diiva
  • Ja Ryeowook lihtsalt fierce ja kobe

Ning võttis kõigeks kaks teaseri vaatamise korda, kui see laululõik mul kummitama hakkas. Oo, hiina tümakas, mu igavene armastus! Ei, tegelikult kõlab see igati kaasaegselt ja normaalselt ning meeldib mulle siiani väga. Ma loodan, et Henzz tegi ka albumile mõne laulu, mul on tema popmuusika tegemise võimetesse väga suur usk.


Eile öösel sai teaser pilti ka armastusega mõnitatud, aga eks ma teen seda nüüd siin ka.
  • Konseptsioon: anime host club. Zhou mi pükste järgi ütleks, et gay host club. Jah, Bonamana on sama teemat juba märksa tumedamalt teinud, aga host club on alati hea idee. Seekord saame me silmalaineri ja palja toonitud ihu asemel lihtsalt värvilised peanupud ja suleboad ning sellevõrra rohkem huumorit. Rohkem shounen-ai kui yaoi kui sellist hurmavat võrdlust kasutada.
  • Zhou Mi (kes meenutab mulle oma ilmega Jessicat) on esistaar ja diiva, lavalaudade kroonimata kuniganna ning vastutav kunstilise poole eest. Tema sädelev ja sõbralik loomus on hirmuäratavs kontrastis selle deemoniga, kelleks ta ülimat perfektsust taga nõudes võib muunduda.
  • Kui Xian, tema külm ja eemaolev boyfriend, mängib müstilisemat kui ta on, ning teenib klubile põhilised alkoholiarved, korraldades oma klientidega joomisvõistlusi, mida need võita ei saa. Reedeõhtustel eriüritutel riietub ta femme fataleks ja esitab suitsusel häälel aeglasi jazzlaule.
  • Sungmin on kuri manager ja endine nr 1 hostipoiss, kelle armsa näo taga peitub kalkuleeriv külm hing, kes peab hoolikalt meigieemalduspudelitel arvet ja õiendab igakuise elektriarve pärast. Mõnikord kraamib ta aga oma vanad meigitarbed ja roosad suleboad välja ning liitub samuti showga.
  • Ryeowook tuli end tööle pakkuma kokana ja lõpetas juba järgmisel õhtul koos Kyuhyuniga laval lauldes, seljas hõbedane maani kleit ja plaatinablond parukas. Märkamisi võttis ta enda peale igavese hulga ülesandeid ja kujunes niiviisi omamoodi abimanageriks.
  • Henry on alaealine hostipoisu, kes sai tööle tänu fake ID’le ja üritab paaniliselt varjata tõsiasja, et ta päeval koolis käib. Väga võimalik, et tal on salapärane minevik.
  • Eunhyuk ja Donghae väidavad kõigile, et nad on vennad. Nad on double act, alati koos, alati vaimukad ja peamine põhjus, miks klubi iga kuu oma pokaalivarusid täiendama peab. Igas episoodis (meil on siin tegemist ikkagi animega), üritavad nad eri viisidel edutult Henry Suurt Saladust välja uurida.
  • Siwon on ähvardava välimusega ultragei baarman, kes on tegelikult aga ülisõbralik vennike, kes on alati valmis teiste mured ära kuulama ja halba nõu andma. Ja muidugi on ta ka ultragei.

Vot. Kommenteerisin pilti, välja kukkus fanfici ideestik.

Jaaaaa nüüüüd SNSD „I got a boy“ juurde.
Minu esimene reaktsioon MV’le ja laulule oli ilmselt nagu paljudel teistelgi – võõristav. Vaatasin seda tõsise näoga ja mõtlesin, et see on nüüd küll üks väga huvitav, et mitte öelda lausa imelik laul. Kõik need erinevad meloodiad ja rütmivahetused tekitasid mulje propuriist, mitte ühtsest laulust. Väga vastakad tunded olid sisemuses, mida tuleks vist võrrandina seletada.
Liisa mõtles: see on vähe imelik
Liisa mõtles: see laul vist mulle küll meelde ei jää ja meeldima ei hakka
Liisa mõtles: aga samas ma ei saa ju öelda, et see laul mulle absoluutselt ei meeldi
Vat säärane paradoks.
Aga nüüd olen ma seda juba paar korda kuulanud ja avastanud, et iga korraga jääb mulle jälle mõni koht rohkem meelde ning sellevõrra muutub ka laul kergemini jälgitavaks ja üha paremaks.

Intelligentsed mõtted siis:
  • Ultimate lemmik koht: Tiffany soolo oranzi paruka ja vanakooli mikriga. Mulle meeldib nii selle varjeteelik esitus kui ka veidi rockilikum meloodia. Lol, ja ilus Tiffany meeldib ka.
  • Meloodia koha pealt on kõige meeldejäävamad muidugi refräänid: ooeoo ja i got a boy osa. See ooeoo on mu eriline kaasalõõritusrida.
  • Pärast dubstepiliku kohta on Taeyeoni ja Sunny osa ka päris hea, mis sest et ma seda laulda ei oska
  • Ehkki rõivavalik pole ühegi nurga pealt minu maitse, on vähemalt palju asju, mida jõllitada.
  • Lemmik tantsuosa on see puusade hööritamine koos veidi indiapäraste käeliigutustega. Ja see kõlaka edasirääkimise koht ka
  • See lahendus on huvitav, kus fierce pihvid muutuvad oma poizudest rääkides korraga nunnukateks tütarlasteks
  • etc

Albumi olen kaks korda läbi kuulanud ja esimese korraga jäi küll üsna ballaadine tunne. Aga mulle täitsa meeldis üks rahulikum laul, "Romantic St." vist oli nimi.
Albumi pildid meeldivad mulle aga täitsa-täitsa, kunstipärasemad ja mahedamates toonides muidugi rohkem. Neid on lihtsalt nii palju ja täiesti võimatu on oma lemmikut valida. Nii üldseeria järgi meeldivad mulle endiselt kõige rohkem Seohyuni ja Hyoyeoni pildid, aga ka teistel on nii palju häid shote. Tahaks albumit puhtalt selle pärast, et saaks need rahulikult läbi vaadata.
Prolly mu lemmik shot

Lol, SNSD osa kirjutamiskvaliteet langes tugevalt. Aga katsu sa normaalselt kirjutada kui Maria su kõrval kolmveerand tundi järjest Nigahiga "Bromance'it" lällab. (mis on iseeneset muidugi väga tore laul)
Muusiakauhindadeni see kord ei jõudnudki. Muidu läheb paljuks. (yeah yeah, laisk Liisa pole viitsinud seda lihtsalt valmis kirjutada)

Ja lõpetuseks kaunis luuletus, mis mulle sünnipäevaks saadeti:

lilleõis sulle
on kyuhyuni käes
aga mina ei tea
kas sa seda ka näed
eile tuli välja üks expansion set
ja suju dormis
ju ülikiire net.

Tänan tähelepanu eest!

PS. Oh gawd, Maria kuulab seda jälle



 

3 comments:

  1. lol, ma ei tea siiani, mis ma snsd uuest comebackist arvan. vb ma pole seda piisavalt kuulanud (probably true).
    kuid video on tore ja värviline tho!
    hyoyeon on liiga fab meie surelike jaoks.
    ja ma ei tea mida ma sujust ka veel arvan :D

    ReplyDelete
  2. ma olen ise ka väga üllatunud, et see laul mulle meeldima on hakanud, sest see pole ikka ühegi koha pealt my cup of tea. samas laul tervikuna mulle ei istugi, lihtsalt kindlad kohad

    ReplyDelete
  3. GG videot nähes ma leidsin, et ainus põhjus miks ma selle lõpuni kuulan on see, et tegemist on ikka Girls' Generationiga. Aga see tundus nii messy ja imelikult kokku pandud. Aga eile vaatasin ma seda (alles) teist korda ja seekord inglise keelse tõlkega. OMG it makes more sense now. Soovitan soojalt tõlgitud videot vaatata, laul hakkas kohe palju rohkem meeldima.
    Aga ... minu vaatamiste arv on jätkuvalt 2 :D v-b homme vaatan uuesti.

    ReplyDelete