Saturday, January 12, 2013

2012 kpop muusikaauhinnad


Tänane päev oli nagu tõeline talvemuinasjutt: säravsinine taevas, lumme mattunud puud, juba veidike põski soojendav päike tuhkjal lumel sillerdamas, 12 miinuskraadi ja ladvaõunana punased põsed. Eestimaa kui postkaart missugune.
Vennal on täna sünnipäev ning armuline noorsand sai ei rohkem ega vähem kui seitsme aastaseks. Veel pool aastakest ja ongi koolilaps valmis. Hetkel küll veel ei ütleks.
Lisaks vennale on sünnipäev ka meie O_O iidolil Kyungsool. Palju õnne mõlemale musirullile, kasvage suurteks tublideks poisteks.


Juba aasta lõpus sai lubatud 2012 kpop ülevaade teha, nii et lõpuks ma siis jõudsingi selleni. Siin nad on, minu isiklikud lemmikud ja mõnitusobjektid möödunud aastal:

  • Lemmik album: Big Bang „Still alive“
  • Lemmik debüütalbum: EXO „Mama“. Obviously.
  • Enimkuulatud laul: kindel ei saa olla, aga väga võimalik et see on Nu’Esti „Face“ (ainus uus grupp, kelle nimed ja lõustad ma lisaks exodele selgeks sain ja kes teenisid ära isegi au olla ühel piparkoogil)
  • Aasta mobiilihelin: Big Bang „Blue“. Häda on vaid selles, et kui ma seda nüüd niisama kuulen, võpatan ma alati ja asun automaatselt mobiili otsima.
  • Aasta huumori auhind: Ayo wassuup~  Sorry, Kris, aga see oli tõesti hüsteeriline
  • Aasta kpop catchphrase: I lost my paaaaaants~
  • Aasta enim järgitehtud tantsuliigutus: Kai maaaahhhmaaaahh koht, kus ta käed ette lööb ja muidu väga dramaatiline välja näeb
  • Perekonnas kõige enam tähelepanu leidnud kpop laul: PSY „Gangnam style“. Kes oleks osanud küll seda arvata
  • Lemmik tüdrukutegrupi MV: SNSD „Twinkle“. Naljakal kombel ei osak ama seda laulu aga praktiliselt üldse laulda, kuigi olen mv’s niiii palju vaadanud
  • Lemmik poistegrupi MV:...idk tbh. Exo „History“ maybe?
  • Lemmiks draama MV: TARA „Day by day“. Vägivald ja homoerootiline subtekst, eks ole.
  • Aasta oodatuim comeback: Suju M. See et nad reaalselt tegid comebacki 2013 ei tähenda et ma poleks seda kogu eelmine aasta oodanud.
  • Lemmik EXO teaser (lol, see on eraldi kategooriat väärt): Kai ja Xiumin teaser nr 11, sest see on cool ning teaser nr 4 (Kai 2) otseselt laulu pärast
  • Aasta leid: T-ara. Ma ei teadnudki, et neil nii palju minu maitsele tümakat on.
  • Enim vaadatud live: Exo K „Mama“. Ma olen seda nüüdsest nõus live’is vaatama vaid siis, kui härrased exogexod viibivad minuga ühes ruumis ja hingavad sama õhku ehk siis reaalselt kontserdil.
  • Aasta tragöödia: et Sunny ikka veel oma juukseid pikaks ei ole asunud kasvatama
  • Aasta suurim üllataja: Siwon. Ta tõusis viimaselt kohalt minu lemmikute hulka. Mis sest et pea kõik sujud on mu lemmikud.
  • Küsitavamate soenguvalikute eriauhind: Eunhyuk
  • Eksitavamate teaser piltide eriauhind: SHINee „Sherlock“
  • Karm tõdemus: uued iidolid jäävad üha nooremaks ja nooremaks ja mina üha vanemaks ja vanemaks

Vot sellised huvitavad mõtteavaldused. Ja kui ma unustasingi midagi olulist ära, siis mis seal ikka.

Ja natuke lääne (ja eesti) popmuusikat ka ehk mis laulud meie perele neist siis kõige enam meeldisid.

Mina: Swedish House Mafia „Don’t you worry child“ (see meeldis mulle kohe, aga post-supernatural asusin ma seda kutsuma Dean Winchesteri themesongiks ft. Destiel feels. Ja ma ei mõtle selle all ainult Castieli siniseid silmi, vaid üsna literally seda järvekest, mille sügavusse ta kaob)
Train „Drive by“
One Direction „Little things“. Ma ei teagi, kas peaks end kuidagi õigustama, aga see on tõesti alatult armas

Emme: Põhja-Tallinn „Meil on aega veel“; Rihanna „Diamonds“, Kesha „Die young“

Issi: „One day baby we’ll be old“; „Diamonds“

Maria: Rudimental „Feel the love“, Conor Maynard „Turn around“, „Vegas girl“; mingid JB laulukesed jnejne (sest oleme ausad, laule on palju, lemmikuid valida raske ja paratamatult pole aasta esimese poole lood enam nii hästi meeles)

Venna: PSY „Gangnam style“; Põhja-Tallinn „Meil on aega veel“, „Lähen ja tulen“


Jään põnevusega ootama, mida uut ja huvitavat see aasta meelelahutusmaastikul toob.
 
PS. Kuhu jääb Suju M’i füüsiline album?

3 comments:

  1. Telefonihelinaga on alati see jama, äratuskellaga ka :S.

    ReplyDelete
  2. lol SHINee teaser-pildid...
    ma juba mõtlesin, et no best boobs award? aga me kõik teame nagunii kellele see läheks~ :3
    Ja palju õnne vennale!!!

    ReplyDelete
  3. Sunny sai juba eelmine aasta oma boobs awardi ära. see oli elutöö auhind.

    Haa, varsti ma olen kõiki Big Bangi laule säärasel alatul kombel ekspluateerinud

    ReplyDelete