Tuesday, July 2, 2013

Tere, kallis, kuidas elad

Ma surin ja nüüd ma elan jälle, kui kasutada Sungmini suurepärast quote’i, mis ta huulilt pärast autosõitu Teukie’ga pudenes. Kuid nagu prussakas, Harry Potter või Winchester ei jää ma iial liiga kauaks surnuks ja tulen lõpuks ikka tagasi.

Tegin ajalugu. Nimelt pole ma juba kümme päeva arvutis käinud. Jep, mitte ainult netis, vaid ka arvutis. Viimati juhtus see ilmselt neli aastat tagasi, kui ma alles endale isikliku läpaka sain. Ja nõnda netivaba olin ma eelmine kord kolm suve tagasi, mil me alles õppisime naabrite netti virutama. Esimene ajalooline videoklipp, mida siis youtube’ist vaadatud sai, oli Kyuhyun ’Sorry Sorry’ live’is Eunhyuki vaheosa tantsimas. Ah, vanad head ajad~…Nüüd on rajakas aga kutu ja ükski deemon diil teda (või seda) tagasi ei too. Eestimaa on suur ja lai ja ehkki ühtlaselt wifiga kaetud, püüab wifi kinni siiski vaid kompuuter.
Kasutan hetkel postitamiseks naabrite arvutit, sest hei, seltsimehed on reisil ja et mina kastan ometi nende taimi ja kasvuhoonet ja söödan kassi ja hoian muidu valdustel silma peal, olen ma ju ometi väikese tasu ära teeninud (ok, mul on luba hussaaritseda). Tegelikult  tassisime empsi töö juurest Tõrva ka vana arvuti, mis sai eile õhtul kokku ühendatud. Kahjuks ei ole sel aga wifi ruutorit küljes. Nuuks nuuks. Aga filmide ja ficide jaoks kõlbab ikka.

Jah, ma tean et põhiline teema kpopi kõrval on minu netiseiklused ( ja sõltuvus, rehab ning ärajäämanähud). Mul pole hetkel lihtsalt õrna aimugi, mis kpop maailmas toimub ja see on nii kummaline. Näiteks, kas Exo on viimaks mv draamaversiooniga välja tulnud? Või kas Sment on maha põlenud. Maailmas juhtub kummalisemaidki asju.

 Mis siis tehtud? (lühendatud ja tsensuuri läbinud versioon)
  • ·         Hunnik lõpetamisi, üks surmavalt igavam ja masendavalt morbiidsem kui teine. See-eest oli lõpetamisjärgsed peod ekstraklass.
  • ·         Suvitasin nädala vanaema suvilas mere ääres. Võrreldes järve ja jõega oli vesi muidugi jahe, aga ujuda sai. Silt näitas, et 13 kraadi, aga vast 16 tuli ikka ära. 13 oleks mu varbad ära kukkunud. (külmim mereveri, kus ma end sisse kastnud olen, oli 6 kraadi. See kõik juhtus juulikuus läänerannikul ja oli üsna piinarikas, aga see-eest lustlik tegevus)
  • ·         Rulluisutasin endal jalad villi, naeratasin kaaskannatajatele, mõtisklesin mööduvaid autosid silmitsedes, kas muretseda endale tulevikus Audi või Porche sportmudel või hoopis vanakooli Ameerika auto ja tundsin end seejuures vähamalt tunniks aaks Viimsi elanikuna. Väga zen.
  • ·         Jaanipäeva eelsoojendus. Jaanilaupäev. Jaanipäev ise. Jaanipäeva järelpidu. Ära tahvad tappa seda noort organismi. Nüüd ei võta ma vähemalt kolm päeva liha suu sisse. (sest lubadused peavad olema ikkagi mõistupärased)


Vot. Aga nüüd algab suve suurmissioon „Operatsioon kasvata last“. Eesmärgid: õppida ära kell ja poes käimine ning lugeda ette Harry Potterit.

Ma kujutan ette, et ma olen ilmselt netiga ~hiatusel~. Õnneks on mul pikk lugemislist.

Olen üksi üksi üksi
Peksa enam ka ei saa.
Kaaslaseks mul soolaküpsis,
Avat raamat, kapsamaa.


Ausõna, millal nad mulle luuleauhinna annavad.

2 comments:

  1. ma ei jõua kommentaari kirjutada ja sa nagunii ei loe seda.
    win-win?

    Armastusega,
    pühendunult Sinu,
    Kadi

    ReplyDelete
  2. netipausid (või arvuti pausid) on tegelt väga head asjad! I wish I had the strength!
    sa oled nii hea naaber :3 (samas kui te pidevalt netti kasutate :D)
    lõpetamised, iu, õnneks ei pidanud ühelegi minema. järgmine aasta seevastu aga...

    ReplyDelete