Friday, September 27, 2013

Pole midagi paremat halvast ilmast



Nii et sujupujud tulevad siis novembris Londonisse. Vaatasin juba lennupiletite hindu (Riiast saab päris ok hinnaga), aga pole siiski kindel, kas saan minna. Mis on kummaline, sest ma olen Euroopa supershowd nii väga oodanud ja nüüd ma järsku ei tea. Ma pole ss5 fancamegi väga vaadanud (miinus crossdressing, damn you girlfriends/serialkillers Wookie ja Sungmin). Kui ma teaks kindlalt, kas Henzzz ja Mimi kaasa võetakse...neid ja Kanginit pole ma ju live’is näinud.

Suju Euroopa tiim käis siis puhkust Saksamaal veetmas ja oh seda üllatust, külastas ka Oktoberfesti. Thjah Kyubb, ma oleks sust ikka Riesling veinide degusteerimismaratoni oodanud (loe: tsükkel). Tubli siiski, avardage oma alkoturisti piire, kes teab, ehk ühe päeval jalutate te käsikäes soome turistitega mööda Tallinna vanalinna ja ajate viinapoodi taga.
Tegelikult kui Wookie rääkis nii kuu tagasi, et ta tahab väga Helsingisse ja Stockholmi minna, hakkas minu väike peake hellitama lootust, et nad tulevad Skandinaavia tripile ja põikavad nii muuseas ka Eestist läbi. Eks peab nüüd järgmist aastat ootama.
Kõrvalmärkus: mu Ryeowooki kiindumus on jõudnud punktini, kus ta on kuidagi väga sneakilt ja märkamatult vist mu Suju number kolmeks saanud. Kes seda küll kolm aastat tagasi oleks osanud aimata. Tegin huvi pärast seda bias sorteri testi, ja noh, pärast esikolmikut, muutub kõik suht üheks ’te meeldite mulle kõik’.
Lol, tegin nüüd Exo oma ära ja selle järgi olid üllatuslikult karjääri redelil agaralt üles roninud Sehun ja Kyungsoo. Esiviisik oli muidugi sama, mis aasta tagasi (ehkki Chen, Kai, Chanyeol suhted olid proportsionaalselt veidi nihkunud). Ja ma peaegu ei teagi Sehubist midagi, kui kõrvale jätta tema bitchface ja küsitava väärtusega otsustusvõie juuksevärvide osas. (tal on mõned väga head fännsaidid tho, mis teevad lihtsalt super pilte – samas, kõigil on.)

Aga. Pooleteise kuu jagu kpop mv’sid ootavad käsitlemist. Nagu ma oleks neid kõiki vaadanud. Lühidalt mõnest:
  • Gdragon „Coup d’Etat“: A+, no more words needed
  • Gdragon „Crooked“: pagan, ka see on alatult hea laul ja mv, mis pani mind niivõrd tugevalt endaga kaasa elama. Mulle meeldib see self-destructive, narkootikumidest ja meeleheitesegusest lõbususest läbi imbunud õhustik. Nagu rockstaar oma kuulsuse tipul, kus vint on juba ülekruvitud ja järgmine samm saab olla vaid langus. „Lõpp saabub muidugi kolinal, sampanjapudelite paukudes ja hüsteerilise naeru saatel,“ nagu ma kunagi neli aastat tagasi kirjutasin ja damn, need read tulid mulle seda mv’d vaadates kohe meelde. WC’s nutmise koht pani mind endki peaaegu pisarat poetama, sest see oli esitaud lihtsalt nii reaalselt. Täpselt fucking niimoodi sa uludki, kui sa mõistad kui persses sa omadega oled. (ja andestage mulle mu french, seda lihtsalt tuli niimoodi öelda.
  • Seungri staff: täitsa ok klubitümm, aga iga kord kui poisu sensuaalse ilmega kaamerasse vaatas (ja seda juhtus tihti) ei suutnud ma irvitust alla suruda. Oh, strong baby, sa oled suureks kasvanud.
  • KARA värgendus: laul oli rohkem jpop ja pihvide toolil istumise kostüümid Dolce ja Gabbana eelmisest kollekstsioonist inspireeritud
  • Block B viimatine üllitis: kuidas mina ploti mõistsin: üks kättemaksuline laheda nahktagi ja meigiga blaseerunud olekuga tsikk lasi mingil põhjusel kambal kuttidel Ukwoni aegluubis läbi peksta. Kes selle peale märgatavalt vähem hambaid kaotas kui loogiline oleks
  • Exo minidraama part2: klizeed on klizeed seetõttu, et nad toimivad. Ja käesolev juhtum oli lausa klizee ruudus. Või siis oli produtsent-nim tõesti liiga palju „School 2013“ vaadanud (mida mina pole tegelikult näinud, aga hei, ma olen gife näinud ja see teeb pea sama välja!). Kai sõbrana tegi iseenesest sümpaatse rolli ja Luhanit pole kunagi valus vaadata. Võitlussteen oli paras Kai/Tao tiimitöö, sest korrga olid kõik teised kuhugi kadnud. Isegi oma vägivaldset salarelva ChenCheni ei toonud nad lagedale. Positiivne noot: ülesklobitud poisid koolivormides näevad alatult kobedad välja. Kohe selline nostalgiline Gokusen tunne tuli pääle.


PS. Kas ma tõesti peaksin trendianimeid, milles ühes on ujuvad poisud ja teises võitlevad poisud, vaatama hakkama?
PSS. Kuidas saab igavesest suvest üleöö gotilik talv saada?

1 comment:

  1. Ujuvate poiste anime viskas mul pärast kolmandat eppi üle, aga mine tea, vb sulle meeldib :D Võtlevate poisude anime on sitaks lahe (tahtsin öelda, et väga suurte kiiksudega, aga millises animes pole kiikse...).

    ReplyDelete