Friday, October 4, 2013

Writing is hard indeed



 Tulles vastu rahva soovidele, teen ma siis väikese postituse. Ja et ma olin sellele Supernaturali küsimustikule vastamist jube varem alustanud, oligi sobiv hetk see lõpuni teha (mitte nagu kõik need kpop challengid, mis tahes-tahtmata pooleli on jäänud)

    1: What is your Supernatural OTP?
Dean/Cas. Duh.

    2: What's your opinion on John Winchester?
Et ta oli üks abusive alkohoolikust bastard, kes keeras oma poegade elu kihva (ma tahtsin tegelikult üht krehvtisemat sõna kasutada) ja võttis neilt ära igasuguse võimaluse normaalsuseks. Ausalt, ma arvasin kuni esimese hooaja keskpaigni, et John on tegelikult deemon. See seletanuks nii mõndagi (mingil conil esitas keegi teooria, et äkki John oli tegelikult Michael). Ja mu õe esimene küsimus tema kohta oli: „Aga miks ta oma poegadele niimoodi teeb?“ 
Jah, vaatamata oma heale välimusele, pole ma just eriline John Winchesteri fänn. Kogu sarja jooksul ei öelda tema kohta mitte midagi head, sest oleme ausad:“He tried his best“ ei ole just kiitus. Ainus hea asi, mis ta tegi, oli oma poja elu päästmine, kuid arvestades asjaolusid, on seegi mõneti küsitav.
Ehk siis: „JW loved his sons, but that doesn’t mean he was a good father.“

    3: Which season finale was your favorite/least favorite?
Lemmik vast esimene, just täitsa lõpu osas, sest see oli lihtsal nii ootamatu ja pärast nelja vaatamiskorda, hüppan ma ikka toolil.
Least favourite on ilmselt neljas. Ülevaadates pidin ma kohati lausa skippima, sest ma läksin närvi, kui seep see oli (uhh, see telefonikõne). 

    4: Which is your favorite episode?
„Faith“, „What is and what should never be“, „Jus in bello“, „Lazarus rising“, „Changing channels“, „The Man who would be king“, „Nightshifter“, „Slash fiction“, „Benders“ etc

    5: Which episode makes you cry the most?
„The man who would be king“ (pisaraojad läbi kogu osa) ja „My bloody valentine“. See stseen, kus Dean Jumala poole pöördub...oi jah.

    6: Which episode is the funniest to you?
„Changing channels“, obbbbbviously. Ja siis see lõpeb armasalt dramaatiliselt nagu ühele Ben Edlundi episodiole kohane. Angst on crack, eks ole.

    7: What's your opinion on Megstiel?
Don’t care, don’t ship. Tbh on see minu meelest veidi kunstlik. Aga ega ma otseselt ei dislaiki kah (erinevalt paljudest fännidest, ei kuulu ma Megi austajate hulka)

    8: When did you start watching Supernatural?
November, 2012.

    9: Which episode title do you think is the funniest?
Mul ei tule praegu naljakamat pähe, aga „Monsters at the end of this book“ on väga nutikas. Hästikõlavatest näiteks „How to win friends and influence monsters“, „Man’s best friend with benefits“, „The girls with the dungeons and dragons tatoo“

    10: What's your opinion on Garth?
Inimene, kelle esimene üleloomulik olend oli hambahaldjas, lihtsalt peab sulle meeldima. 


    11: If you could bring back any character, would you? If so, whom?
Bobby! Ja ma saan oma tahtmist!

    12: Who is your favorite angel?
Castiel~, tsikkidest Anna, sest ta on lihtsalt nii kena. Ja pahadest Zachariah.

    13: Who's your favorite archangel?
Gabriel, everyone loves Gabriel! (kuigi mul on teatav nõrkus ka Miikaeli suhtes, keda ma oleksin tahtnud rohkem näha)

    14: What's your opinion on Wincest?
Alguses olin ma ideest üsna wierded out ja mul oli fice lugedes sellega natuke ebamugav kokku puutuda. Nüüd aga kui asi puudutab fanfiction, pole mul selle vastu midagi. Ma olen rohkem genfici inimene, aga ma võin rahulikut ka Sam/Dean’i lugeda.
 Sarjasiseselt ma neid romantiliselt ei shipi, nagu ma ka ei arva, et nad oleksid koos. Aga seda, et see on üks korralikult messed up piiripeal kõikuv suhe, ma ei eita. Ma saan täielikult aru, kust see ship tuleb.

    15: What's your opinion on Lisa? (and Ben, if you want)
Lisa oli üks tark ja kannatlik naine, kes aga – ja ma arvan, et see tuleb üsna selgelt sõus välja – ei armastanud Deani. Justnagu Dean ei armastanud teda. Nad lihtsalt etendasid koos nö normaalset elu.
75% minust usub, et Ben on tegelikult Deani poeg ja ta ei saa seda kunagi teada. Lisa on natuke liiga mõistlik, et oma perekond (ja see tähendab teda ja Beni) säärase fakti ette panna. 

    16: When did you start blogging about Supernatural?
Suht kohe, kui vaatama hakkasin

    17: Do you think that Chuck is God?
Kasutades Avatari quotet:“ It was rly unclear.“

    18: Do you have a favorite Dick (Roman) joke? If so, what is it?
’The rise of the dick’, kirjutatud suurelt teleekraanile

    20: Who do you ship Sam with?
Jess! Mul on kummaline nõrkus Jessi vastu, mis sest et teda oli vaid kolmes osas. Ma olen enam-vähem kõik Sam /Jess ficid läbi lugenud, seal hulgas ka – väga piinlik – mõned üsna halvad.

    21: What's your opinion on Destiel?
Oeh, see vajaks eraldi metat. Lühidalt aga: Dean ja Cas olid sõbrad ja nad on endiselt sõbrad, aga lisaks on nüüd seal ka see profound bound, mis tegelikult on raburabu, aga nad ei räägi sellest ja nad pole päris kindel, mis see on (ok, ma aravan, et nüüdseks on nad ikka üsna kindlad) ehk nad ei ole veel sarjas koos. Nad on potentsiaalne canon, ust. Fanfici terminites: preslash. 

    22: Did you like the first or second Ruby better?
Ikka teine (lol, nagu Jaredki). Genevieve on lihtsat alatult hea välimusega näitsik.

    23: Who's your favorite demon?
Crowley, üks vähestest deemonitest, kel on ajud. Lisaks on tal muidugi ka väga hea maitse, kui asi puudutab rätsepaülikondi.
 
    24: Do you read smutty fanfiction?
Ei, aga tegelikult üllatavalt vähe.

    25: Do you think Destiel will become canon in season 9? (Regardless of whether you want it to or not)
Lol, kas nad siis ei ole canon? Ei, tegelikult ma ei tea. See, kuidas kaheksas hooaeg vahepeal liikus, well, ma olin ikka üsna kindel, et nad teevad selle triki ära.

    26: Have you ever had a dream about Supernatural/the characters/the actors? If so, can you describe what you remember?
Lol, ma just nägin paar ööd tagasi unes, et Sam ja Dean olid klassivennad ja hakkasid siis käima ja lõpus olid pulmad ka. Paistab, et mu alateadvus siiski shipib wincesti.
Ja kunagi kevadel nägin ma angstyt Dean Winchesteri unenägu, mis oli lahendatud kui selline eriti tume film ja siis ta istus autos ja nägi flashbacke või midagi ja ühel hetkel mattus auto üleni muda alla ja hääl jutustas, kuidas see sümboliseerib tema depresiooni ja lootusetusetunnet.  

    27: Which episode is the scariest to you? (Horror-movie type scary)
Bloody Mary, Playthings (nukumajad ja portselannukud on pagana creepyd)

    28: What's your opinion on Sabriel?
Ei hooli sellest

    29: Do you think End!verse will happen? If so, are you looking forward to it?
Ma ei usu, et nad selleni otse jõuavad, SPN püsib ikka meie maailma piirides. Aga oleks huvitav seda veel mõnes osas näha. Ja Castieli jaoks ongi end!verse käes, nuuks nuuks.

    30: Do you have any friends off of the Internet that watch Supernatural?
Jep, kohe täitsa mitu ja ühe olen ma ise edukalt Supernaturali usku pööranud.

    31: Do any of your family members watch Supernatural?
Õeke, minu sunnil ja käsul. Aga me oleme koos vaid esimese hooaja jõudnud ära vahtida.

    32: What's an unpopular opinion or headcanon you have?
Et show oleks viie hooajalisena terviklikum olnud (aga ma olen super õnnelik, et see ikka käib)
Et lõpus peaksid Sam ja Dean surema. Nagu päriselt. SPN ja õnnelik lõpp on miski, mis läheb kogu sarja olemusega vastuollu (olgu, tegelikult on mul mitmeid lõputeooriaid, aga neist kunagi eraldi)

    33: Do you like AU fanfics?
Jep. Ja eriti meeldivad mulle need, mis kasutavad SPN loodud maailma ja väänavad seda siis kuidagi.

    34: Have you ever written/started writing a fanfic?
Jah, mul on üks augustist saadik poolei ja ma loodan selle ikka kunagi valmis saada. See toimub SPN maailmas, aga asjad läksid preseries veidi teistmoodi. AR fic siis?

    35: What's your opinion on Samifer?
Good morning Vietnam!

    36: If you have an OTP, at what point did you start shipping it?
See koht „The man who would be king“ osas, kus Cas vaatab Deani ja ütleb: And the worst part was Dean, trying so hard to be loyal, with every instinct telling him otherwise.
Ehk siis jah, praktiliselt alles kuuenda hooaja lõpus, põhjustel, millest ma olen varem rääkinud.

    38: Which director/writer is or was your favorite/least favorite?
Favourite: Bed Edlund, Kripke
Least favourite: pole ma arvan. Ma tean, et paljudel fännidel on hate-love relationship Sera Gamble’iga, sest ta suudab korraga kirjutada nii super häid episoode kui ka ooc melodraamat. Aga mulle ta  ikkagi üldiselt meeldib.

    39: Which actor would you most like to meet in real life?
Mhm, ma tahaks Jaredi juukseid katsuda?

    40: If you could be any character on the show, would you want to? If so, whom? If not, why?
Ükstaskõik, kes ma oleks, sureks ma rohkem või vähem piinarikkal moel ära. Ei, ma siiski tean: see sassy politseinik, kes larbi osas häid remarke tegi.

    41: Do you prefer cake or pie?
Pie! ( minu rabarberipirukas on lihtsalt nii hea)

    42: What is your opinion on Sastiel?
Lol, ma mäletan kuidas ma Sami ja Castieli esmakohtumise ajal pidin piinlikusest pea laua alla vajuma. Kui ma üle vaatasin, siis ma kersin selle koha üle (asi, mida ma praktiliselt ei tee). See oli lihtsalt nii tugev second-hand embarrassement. Oh Sammy ja su fanboy tendencied.
Aga muidu olin ma suht: Sam ja Cas praktiliselt ei suhtle omavahel. Nad vahetavad neljandas hooajas vaid paar lauset. Alles kuuendas asusuid nad rohkem suhtlema.
Ehk siis ringiga tagasi küsimuse juurde: ei, ma ei shipi seda.

    43: Have you ever made a Supernatural reference out loud and received strange looks from some of the people surrounding you?
Ma kirjutasin kunagi magnetitega külmkapile: „I don’t understand that reference“. Ma siiamaani imetlen, kui nutikas ma ikka olen.

    44: Have you ever cried over a non-OTP ship from the show?
Nõup.

    45: What is your favorite moment from any of the gag reels?
See koht neljanda hooaja alguses, kus kollane puuleheke Jenseni ninale lendab.Priceless

    46: Superwholock?


    47: What is/was your favorite Sam hair length?
Ta nägi esimeses hooajas nii nunnu ja noor välja. Hirmsaim on ilmselt see neljanda hooaja välja kasvav värgendus, mis räpaste salkudena ta laubal rippus.

    48: What's an unpopular ship you have?
Bobby ja serif oleks ikka võinud rohkem actionit saada

    49: What's your opinion on Wincestiel?
Kolmekesi maailma vastu, super. Romantilise shipina, pigem mitte.

    50: Can you dig Elvis?
Eh?

    51: Do you listen to Carry On Wayward Son even when you're not just watching a finale?
...jah

    52: What's your opinion on Zachariah?
Ainuke tark ingel, kes reaalselt mõtles oma peaga ja suutis osavalt manipuleerida. Lisaks pean ma Castielile vastu vaidlema: mitte Uriel, vaid Zachariah on garisoni vaimukaim ingel. Jah, Zach täitsa meeldis mulle oma alatuses. Nagu Crowleylgi, oli tal stiili.

    53: Do you think Adam will ever get out of the cage? (not as Michael)
See oleks super plottwist ning ma loodan, et põhjus, miks see pole siiani juhtunud, on see, et nad hoiavad seda milleksi tõeliselt eepiliseks varuks.

    54: Do you think Sam should have completed the trials?
Ei, meil on vaja intriigi ja lahtisi otsi.

    55: How long would you survive as a hunter?
Lol.

    56: What's your opinion on Calthazar?
See on selline AU maailma ship. Kus Balthazar on crazy eks või nõbu või sassy best friend .

    59: What movies/shows have you watched because of (or by coincidence) Jared, Jensen, or Misha?
Kunagi vaatsin „Gilmore’i tüdrukuid“, aga see oli enne SPNi aega. Ja üks õhtu oli telekas lahti ja sealt tuli „My bloody valentine“ ja well, kui ma nägin, et Jensen seal mängib, jäin ma seda vahtima.

    60: If you could change just one thing about the series, what would it be?
Viienda hooaja lõppu.

    61: If you were at a Con, what would be a question you would ask?(can be any of the actors)
Midagi show lõpu või Deani drinking problemi kohta

    62: Why did you start watching Supernatural?
Sest Signe ( ja natuke ka Sandra) spämmisid seda oma tumblrites ja ma tahtsin teada, mida see siis endast õige kujutab. Ma ei lugenud isegi sisututvustust, hakksin kohe niisama vaatama. Kolmas episood ja mu hing oli müüdud. Üheksa aastat on mul veel jäänud, enne kui mulle järgi tullakse.

    63: What's your opinion on Sam/Crowley?


    64: What's your biggest fear for season 9?
Et nad panevad vennad sama palju tülitsema ja kaklema nagu eelmises hooajas 

    65: What's your favorite (or at least a memorable) pop culture reference that has been made on the show?
Mulle meeldib kogu see Kereouci „Teel“ teema. See, et Impala eelmise omaniku nimi oli Sal Moriarty, oli küll väike, aga nii kõnekas nüanss.

    66: Just a random confession you have regarding the show/Asker makes up their own question.
Küsige ja ma vastan

Oeh, ma loodan, et te pole sama tüdinud kui mina.

3 comments:

  1. Lol, seal oli veel eelugu, kus Dean pidi kapist välja tulema ja üldse Sammyle confessima. ja siis me organiseerisime esimest deitot ja kõik oli kokku paras noortekomöödia. Pulmad toimusid ka klassiruumilaadses kohas ja muidui pidin ma nad ka paari panema

    ReplyDelete