Sunday, November 17, 2013

Das optimismus



Lugesin sellist toredat norra raamatut nagu „Naiiv/super.“ Samastuda andis, arvestades et see kõneles kutist, keda põhimõtteliselt vaevas middle-20’s kriis. See oli nunnu, positiivne ja muidu väga ladus raamat, mis sisaldas ka rohkelt nimekirju, teiste seas asjadest, mis tegelastele meeldivad. Muidugi mõjus see inspireerivalt. Ehk siis:

Asjad, mis mulle praegu meeldivad
  • Rolling Stones’i Angie
  • Goodreads
  • Mu arvuti taustapilt
  • Vabal hommikul köögilaua taga õppida ja end kohutavalt produktiivsena tunda
  • Roosad rinnahoidjad, mis valgete särkide alt läbi kumavad
  • Sügisene õhtutaevas oma kontrastse kuldoranži ja kannikesesinisega
  • Vaatepilt, kui kõigil teistel bussipeatuses on mustad saapad, aga mul on roosad kummikud
  • Nätsukommid, eriti need roosad Mamou (?) omad
  • Roosa-helesinised pudelikujulised kummikommid
  • Roosad asjad üleüldse
  • Väikesed raamatukogud
  • Porilombid, kui mul on kummikud jalas
  • Sihvkad
  • Kuum moosivesi
  • Mesi
  • Halli, musta ja valge kombinatsioon riietuses
  • Mu uus kampsun, ülaltoodud värvigammas
  • Sinine silmalainer
  • Reedesed veiniõhtud papaga
  • Johnny Cashi Hurt
  • See tunne, kui sa ei ole enam päris kaine, aga purjus ka mitte
  • Need Alexander Mcqueeni supervinged kingad, mis ma endale 99 euro eest oleks võinud soetada, kuid mis mulle paraku jalga ei läinud
  • Need suvalise autori kingad, mis ma see asemel viie euro eest soetasin
  • Dean
  • Jaredi juuksed
  • Endiselt Avicii „Hey brother“
  • Su nägu kõlab tuttavalt
  • Tsillikaste
  • Magus sinep
  • Rabas käia
  • Fanficid, kus tegelased satuvad alternatiivsestesse reaalsustesse, säilitades samal ajal mälestused oma päris maailmast
  • Supernaturali fanvideod
  • Tarbekunstimuuseum
  • Ilusad viinapitsid
  • Pina colada
  • Ilusa kujundusega raamatud, isegi kui ma neid lugeda ei plaani
  • 50-ndate eluolu
  • Lõunaosariikide romantika
  • Rolling Stones’i „Paint it black“
  • Öelda enda ette aint got nobody time for that shit
  • Tetris
  • Täidetud munad
  • Hülged, kes oma kehad veest välja pistavad, kui neile Mozartit ümiseda
  • Nimekirju koostada

Vot selline lihtne postitus täna.

Coming up on DisenyXD:
Dean ja Cas in 9.06: well ain’t that romantic
Liisa channeling her inner pulp fiction star
Kuhu küll kõik lehed jäid
Ja palju muud

2 comments:

  1. Elu on ilus, lululu. (viimane lemmik väljend la) (lõpetada laused la'ga on ka lemmik)
    Ma ei saa vaadata "Su nägu kõlab tuttavalt" kuna mu "asukoht on ebasobiv". Ühesõnaga tv3 ei lase välismaal oma kraami vaadata. Böö.

    Peaks selle raamatu oma goodreadsi lisama. :D
    Ma feilin oma selle aasta "loe 50 raamatut challange". Böö. Hetkel loen Invisible Monsters remix. Feelings. Brandy Alexander, Queen Supreme. Ma nägin seda raamatupoes müügil ka, ei mäleta palju maksis ainult, mõtlesin, et võib-olla peaks soetama endale.

    ReplyDelete
  2. Haha, ma tahtsin alguses panna pealkirjaks qoute "Invisible monstersist", aga see ei sobinud postituse stiiliga. plaanin endale jõludeks ühte Palanhiuki paluda.

    Tv 3 on seekord nii alatu, et ei lase yt'i ka asju üles panna :(

    ReplyDelete