Thursday, November 7, 2013

Paint it black



 Nagu ütleb lastesalm: „Seitsmes päev novembris on punane kalendris“ ehk ilusat Suure Sotsialistliku Oktoobrirevolutsiooni 96. aastapäeva. Kui mu arvutuvõime mind ei peta.

1. Eelmine nädalavahetus sai hoolsalt reichi orjatud. Sügistööd sisaldasid muu seas lehtede riisumist meie umbes kuueteistkümne lendluudpalli väljaku suuruselt krundilt. Ma ei teadnudki, et mu kehas on nii palju lihaseid, mis võivad valutada.
Veel lõikasin ma lillepeenrast mitu tundi maha kolletunud taimi, mille tulemusena tekkisid mul hurmvavad villid. „Miks me ei võiks lihtsalt lillepeenrast muruniidukiga üle sõita?“ küsis õde, värske tudeng ja tulevane meditsiinitöötaja.

2. Sujud on parimad, hands down. Täiesti napakad, aga suurepärased. Eriauhind Siwonile ja Eunhyukile täiusliku „Leoni“ cosplay eest. Ja Sungmin on tsikk mis tsikk.

3. Jae joong on endiselt veidi creepy tulnukas, aga laul oli, kasutades taas õekese kõnepruuki: oko.

4. Ok. Xiumin mingi naisterahva videos. Oooooo. Poisu läheb iga päevaga aina sarmikamaks, elegantsemaks ja võluvamamaks. Oleme ausad, alguses ei avaldanud tema välimus mulle mingit muljet (c’mon, ma kutsusin teda põrsakeseks). Üsna pea avastasin ma aga kui hurmava koosluse moodustab ta laoren Luhaniga (bbs~), ehkki otseselt ilusaks ma teda ei pidanud. Ja nüüd põmm! sneak attack ja ma olen müüdud. Little bun so chic etc. Positiivne lisaväärtus: mulle vanuselt kõige lähedasem exopepu, olles vaid paar kuud noorem.
Mv ise oli Koreale omaselt armsalt melodramaatiline. See-eest oli kaameratöö ja värvigamma ilus ning Xiumini garderoobivalik igati õnnestunud.


5. Miss A „Hush“. Meeldis mv värvigamma ja eriti duzzikardina varjude tants. See koht, kus näed sujuvalt moldisid, oli äge. Ja Jia ja Fei on kuumad nagu Shangai öö.

6. Teate, kes veel kuum on? Olga nimeline tütarlaps Eesti tippmodellist.

7. Üleüldse on tüdrukute mv’sid viimasel ajal põnevam vaadata. Saab ilusaid riideid, meigiideid ja kui hästi läheb, ka naftatankrina lainetavaid rindu. Herr Freudil oleks nii mõndagi minu kohta öelda. Mis teha, mina titena rinda ei saanud ja nüüd on tulemus kohal.

8. Tüdrukud on muidugi ka värske feministlik liikumine Tüdrukute Generatsioon, kes üllitas uue jaapani mv, mis #gasp# sisaldas ploti. Oli üsna suhkrune ja laulu ma ei mäleta, aga hei, Sunnyl olid juuksepikendused ja in this shallow word, you gotta appreciate little things.

9. Ja nüüd ma tahan One Directioni „Little things’i“ kuulata. Ja vaadata. Oh poisud, miks nii nunnud? Ja Harry hääl...Huvitav, mis näo raamatukogu tädi teeks, kui ma selle 1D raamatukese laenutaksin, mis nüüd sügisel ilmus.

10. Mu youtube arvab ilmselt, et ma kuulan vaid Avicii’t, Rolling Stonesi ja kpopi. Ja nüüd paraku on ta veendunud, et mul on nõrkus avangardse/Euroopa kino vastu. Damn you pöff. Aga kaks filmi on välja valitud, mis on umbes 100% rohkem kui eelmistel aastatel, arvestades, et ma pole kunagi pöffil käinud..

11. Nägin täna öösel Supernaturali unenägu. Sam ja Dean uurisid mingit case’i laeva peal (kusagil Okinawa lähistel, aga see pole oluline). Dean oli siis alumisel tekil ja Sam üleval. Järsku jalutab Samile vastu mingi deemontsikk ja minu jutustaja hääl mõtleb, et kõik deemonid peaksid ju Winchesterid ära tundma. Ja otsekui mu mõtteid lugedes, pöörab deemon tagasi, avaldab oma tõelise olemuse ja astub Sami vastu. Ja siis läheb lugu põnevaks. Sest kui deemon Sami ründab, löövad Sami silmad siniselt kumama ja ta läheb oma angel-mode’i. Ja siis, super creepylt, saateks Sammy parim psühhonaeratus, muutuvad silmad aeglaselt üleni mustaks. Ta haarab deemonil kõrist, tõstab ta õhku ja heidab merre. Ja kõike seda jälgib alt Dean, kes saab korraga aru, et midagi on väga valesti. Et Sammy ei ole enam Sammy. Järgmises stseenis varjab Dean end mingis kajutis, sest ta teab, et deemon-Sam ajab teda taga ja tal on vaja plaani. Kahjuks aga ärkasin ma kajutistseeni ajal üles.

Ilusaid unenägusid.

1 comment:

  1. Mind jätsid Xiumini ja Chanyeoli videod täiesti külmaks :D (kuigi bun'i näitlemine meeldis mulle isegi rohkem??)
    hushhh :3 jia ja fei peaks tegema oma subgroupi sest dadayum.

    ReplyDelete