Saturday, January 18, 2014

Liisa is a free elf!



Ugh, ma olen väsinud. Brutteril käis eile kari klassikaalslasi külas sünnipäeva tähistamas ja nad genereerisid seitsme peale rohkem lärmi kui Jeeriko pasun, õhutõrje signaalid ja celestial multidimensional whatever being Castiel kokku. Ajud siiani kumisevad.

Aeg on teha siis kohustuslik kokkuvõte möödunud aastast, sest muidu jõuab veebruar kätte ja see kõik muutub vähe tobedaks. Õekesega oli siis arutelu, mis möödunud aastal juhtus ja pärast lühikest mõtisklemist jõudsime ühisele järeldusele: 2013 oli ikka suht mõttetu aasta. Ilmselt ei juhtunud midagi.
Vaatamata karmile otusele, suutsin ma mingid mälestused oma üsnagi siledate ajukäärude vahelt siiski välja urgitseda.

Kpop
  • Parim album: f(x) „Pink tape“
  • Aasta debüüt: Henry „Trap“
  • Huvitavaim mv: Beg „Kill Bill“
  • Parim tants: Exo „Growl“
  • Visuaalselt kõige nauditavam mv: GD “Coup’d’etat“
  • Kõige classy’m mv: Lee Hyori „Miss Korea“
  • Parim oleme-lihtsalt-meie-ise mv: 2ne1 „Do you love me“
  • Parim duett: Sistar-19 „Gone not around any longer“ (kuigi seda duetiks nimetada on suti küsitav)
  • Kahtlaseim laulu pealkiri: vt eelmist vastust
  • Aasta huumori auhind: Exo „Wolf“
  • Aasta idiootseim tantsuliigutus: gurae wolf negae wolf auuuu~
  • Enim järgi tehtud tansuliigutus: see koht „Trap’is“, kus Henzz hüppab õhus/ Sistar-19 klaaslaua peal õõtsumise koht
  • Laul, mis mind kõige rohkem kummitas: Henry „Trap“
  • Eriauhind eksisteerimise eest: Block B „Very good“
  • Eriauhind ilus olemise eest: Nana

Et mul ei olnud märtsist-augusti lõpuni oma arvutit, ei tõmmanud ma tinksugi muusikat ja nii pole mul õrna aimugi, mis mu kuulatuim laul on. Ja seda ultimate ~aasta laulu~ ma mõõdundaastasest kpop saagist ka välja otsida ei oska. Väga kurb lugu.


Raamatud
  • Lugesin 2013 aasta jooksul 103 raamatut (!), neist 11 inglise, ülejäänud eesti keeles.
  • 16 raamatut olid eesti autoritelt (valdavalt oli tegemist reisikirjadega).
  • Autorid, keda ma lugesin kõige rohkem, igaühelt vastavalt kolm raamatut, olid B. Akunin, C. Palahniuk ja A. Nothomb.
  • Enim raamatuid kuus, 12, lugesin augustis
  • Kõige suurem piin oli Rowlingu „Ootamatu võimalus“ ja kõige kauem aega võttis Hemingway „Kellele lüüakse hingekella“
  • Mõningaid toredaid raamatuid: E. Loe „Naiiv. Super“, A. Nothomb „Jahmatus ja värinad“, H. Lee „Tappa laulurästast“, S. King „Laip“, F. Sagan „Kurbus kummaline tunne“, D. Benioff „Varaste linn“, M. Quick „Õnneteraapia“ jt

Kirjandusaastaga kokkuvõttes väga rahul.

(pop)Muusika
  • Aasta artist nr 1: Avicii „Hey brother“ ja „Wake me up“
  • Aasta artist nr 2: Mackelmore „Trift shop“ ja „Can’t hold us“
  • Aasta artist nr 3: Lana Del Ray „Summertime sadness“
  • Muusikaline avastus minu jaoks: Johnny Cash
  • Laul, mis tuli juba eelmine aasta välja, aga mida ma kuulan praegu: „Timber“
  • Lihtsalt toredad laulud, mille ajal voli kuurde keerata: Talk dirty, Burn, Wrecking ball, The monster, I love it!, see tümaka laul, mille nimest mul õrna aimugi pole (good vibes or sth) ja veel terve rida laule, sest tõde on see, et aasta esimene pool kipub meelest minema ja lisaks ei tea ma paljude lugude puhul ei loo ega artisti nime

Ehk siis, kui asi puutudab popmuusikat, on mul on üsna edetabeli maitse

Filmidest ma rääkida ei oska, sest ma vaatan neid lihtsalt ülivähe. Kääbik oli muidugi tore ja Näljamängude teine fim lihtsalt alatult hea (ning pani mu õe viimaks neid raamatuid lugema).

Vot. Kindlasti ma unustasin midagi ära.

3 comments:

  1. too short, did not read :D
    no but really, Liisa on lugemises väga tubli. Sandra võiks end ka kokku võtta...
    üks küssa tho, parim live? (kontsertidel ja/või musa-show'des) just curious~ :3

    ReplyDelete
  2. Mhm, Sunny Bloom'i cover? (fufufufufu kekeke)
    Küllap mõni Growli esitus oli ka ikka impressive

    ReplyDelete