Thursday, January 23, 2014

Nobody kill any virgins



Kui inimesel on kiire, leiab ta ikka võimalusi, kuidas asjadega venitada. Tavaliselt kutsub ta seda puhkamiseks. Üheks heaks võimaluseks on Supernaturali fanvideode vaatamine, sest ühe viieminutise pausi võib kodanik endale ikka lubada. Tulemuseks on muidugi see, et õhtu lõpuks oled sa vaadanud nii umbes kolmekümment fanvideot (ok, võib-olla ma veidi liialdan), neist enam kui pooled Dean/Cas videod, mis seejuures kasutavad kõik neid sama kahtkümmend profound bond momentit, mida sa oled rõõmuga valmis aga erineva kiirus- ja saturatsiooniastme ning muusikavalikuga tuhat korda üle vaatama. Fangirli elu on ikka lill.

Stiilinäiteid:
  • Castiel „Angel with the shotgun“: kui teil on vähegi huvi, siis te olete seda ilmselt juba vaadanud. Oh, see aitas mind läbi tumedate öötundide, kui akadeemiline kirjutamine surus mind vastu läpaka ekraani, tähtaeg tiksus ähvardavalt, kuid mitte ükski ingel ei tulnud mind grõupima ega sest põrgutulest päästma
  • Dean/Cas „The call“: wow, romantiline editamine on romantiline. Üks esimesi, mida ma vaatasin ja seetõttu eriti südamelähedane. Where’s the angel! Kyaa, eks ole. Lõpp on vähe cheesy, but hei, kõike ka ei saa
  • Dean „Hurt“: minu viimaste kuude Johnny Cashi feelingute taustal sobis see nagu rusikas silmaauku ja viskipudel Dean Winchesteri huultele. Auch. See laul on lihtsalt täiuslik, eriti selles esituses. Too roheliste slmadega tüüp seal videos on ka päris kena ja angsty
  • Team free will „Gangster's paradise“: kui meie poisid oleks pahad. Väga badass. Kinda lulzy. Missa likes it.


Viimatised osad ka, kui ma jub SPN lainel olen (insert spoiler warning etc)

10 osa minikokkuvõte: one manly tear ft one sad puppy face ft one angry frown ft everyone’s favourite demon.
Ehk veidi pikemalt:
Teate, kui tegelane tavaliselt ennast süüdistab asja pärast, mida ta tegelikult kontrollida ei suuda ja milles ta tegelikult süüdi ei ole. Well, sorry Deano, aga see tõesti oli sinu süü
You rly screwed up
Again
Ja vennaksed on jälle korralikult tülis. What a suprise
Crowley on selgelt kõige normaalsem tegelane
Ei, ausalt. Ta ainus tegelane, kelle lifespani pärat ma mures olen. Kõik teised võivad minu poolest sussid püsti visata (sest mis mõtet on Casi, deani ja sami pärast muretseda, kui nad niikuinii kauaks surnuks ei jää). Ehk siis:
Vote for crowley!
Mis casi autol siis viga oli? Igati bamf ride imo
Gadreel kannatab konstantse kõhuvalu käes
Kuidas jared suudab neid kõiki nii erinevalt mängida
Kõik, need stseenid, kus dean neelab pisaraid alla ja üritab mitte nutma puhkeda. Thank you for now making me almost cry
Aww casi lõust läbi osa on niiiii kurb. Eriti lõpustseenis, kui ta veidi eemal seisab ja sami ja deani vestlust kuulab ning see kõik toimub vihmasajus, et asi oleks ikka eriti hale ja kurb

11 osa
Fuck yeah Piibli mütoloogia! Minu sisemine nerd tõstis kohe pead ja nuhutas lootusrikkalt ninaga, sest see võib tähedada epic storyline’i. Ma olen varemgi mõelnud, kui hästi Kaini ja Abeli lugu Samile ja Deanile sobib ja nüüd tõid nad kohe sarjas endas välja sellised paralleelid et oioioi. Ja omgomg, Dean lasi endale teha kaini märgi!!!! See on kõige creepym tegu, mis ta enda hinge müümise järel teinud on ja wow, ma tõeliselt tahan teada, kuhu sarjategijad sellega jõuda tahavad, sest see ei ole sul mingi tavaline ühe osa asi. Selle ümber saab terve plotline’i ehitada. (lol kas see tähendab, et vahelduse mõttes saame me what’s wrong with sammy asemel ka what’s wrong with deano’t)
Ja muidugi Crowley, dropping truth bombs 123 ja olles muidu awesome. Ausalt crowley, palun saada mulle enda kirjutatud meta lingid. (lol, mulle meeldib, kuidas Deani võrdlemine Johniga kõlab praktiliselt nagu solvang)
Ja lõpetuseks: aww, Sam ja Cas said viimaks sellega hakkama! Nad kallistasid ilma et see oleks olnud 100% awkward.

Täna tähelepanu eest.

No comments:

Post a Comment