Monday, February 3, 2014

Armastus kestab kolm aastat



Hehe, kohustuslik kolmanda veebruari postitus, sest taaskord on käes Kyuhyuni sünnipäev, nii et palju õnne BBQ~!
See aasta jäi küll tradistisooniline veinibaari külastus mademoiselle K.-ga ära, aga küll me selle järgi tähistame (eks?). Uskumatu, kuid see on mu kolmas Kyuface’i sünnipäev tähistada ja kevadel saab üldse neli aastat tema fännina täis. (kuigi ma olen viimasel aastal isegi oma tavapärase halva fänni imago juures keskmisest veelgi halvem fänn olnud. Siiski, täna on poizu sünnipäev, nii et kriitika jätame tulevikuks)

Mõnikord ma mõtlen: damn, ma olen ikka awesome
Mitte nii awesome kui Ga-In tho. Kuidas ta seda teeb? Ja ok, see video oli ikka nii bad romance, kui olla annab. Disturbia~ (ok, ma pean lõpetama kommenteerimise teiste lauludega). Vannikardina taga tantsimise stseen oli stiilne. Meik oli stiilne. Kaameratöö stiilne. Laul oli väga gainilik ja kuigi ma polnud esialgu kindel, kas mulle see fuck you koht meeldib, siis kummitama jäi see igatahes korralikult. Ja muidugi lõpetuseks küsimus, kas ta saab enam tumedamaks ja seksuaalsemaks muutuda. Mis me järgmine kord saame, gangbangi või?

Õekesega jõudsime viimaks Supernaturaliga neljanda hooajani. Ja nüüd on ametlikult osa, mida ma olen kõige rohkem – kuus korda – üle vaadanud, Lazarus rising. Naljakas tõsiasi, kuid see läheb iga üle vaatamisega aina paremaks. Eriti need viisteist esimest minutit, mis mõjuvad pigem kui film, mitte sari. Ja kogu see pinge ja teadmatus (ok, teoreetiline teadmatus) ja ~õhustik~. Ah, kuidas ma armastan seda õiget õhustikku.
Kui Castiel välja ilmus, oli Mia esimene reaktsioon muidugi lolida, sest see oli dramaatiline. Aga. Supakad all nimetasid teda Castielloks. Nii et andke andeks, kui ma teda edaspidi don Castielloks kutsun. Ja teine õe kommentaar: oo, tal on tõeliselt sinised silmad. Meresinised, nagu eesti meri. Sama värvi nagu mul. Hehe, ma mäletan, kui ma esimest korda vaatasin, siis oli mu reaktsioon suht saranane: vau, tal tõesti on nii sinised silmad, kui tumblrist mulje on jäänud. 


1 comment:

  1. Go Gain, go Kyu, and go Liisa! Woo~ :D
    no but seriously see postitus oli liiga lühike :(

    ReplyDelete