Saturday, September 13, 2014

Disappear here



1. „See aasta ma ei vaata ühtegi promovideot, sest parim viis uut hooaega alustada, on teha seda täiesti spoilerivabalt,“ ütles Liisa ja vajutas Supernaturali promole. #maybe next time

2. Elan siin haige lapse elu ja hakkan ausalt öelda tüdinema. Mitta ainult keha, vaid ka vaim on väsinud. Ja eelmisest laupäevast saadik pole ma maitseid tundnud. Katsetasin peterselli ja piprateraga. Nope. Mitte midagi. Ainus, mida ma tunnen, on ülimagusa õunamoosi maik. Hea seegi. Muidu elan suht tekstuuride maailmas.

3. Suju MV draamaversioon. Well, it makes a bit more sense now. Kyuhyun nägi alatult hea välja. Aga teate, mis oleks veel eriti awesome plot twist olnud? Kui Kyuhyun oleks lõpus ka Siwoni üle kavaldanud ja saagiga minema pannud.

4. Lugesin viimaks „Tõe ja õiguse“ viienda köite läbi. Viis aastat hiljem ja ma olengi tsükli lõpetanud. Confetti! Aga ma ei oska öelda, milline mu lemmik oli. (ja miks loetakse kolmandat kõige nõrgemaks, ma aru ei saa. See oli just huvitav. Vahelduse mõttes ei kaevanudki keegi kraavi.)

5. Biotsiravi ei takistanud mind kahel järjestikkusel õhtul seltskondlik olemast. Huvitav fakt: kui guugeldada antibiootikume, on esimene rec antibiootikumid ja alkohol. Oh inimesed, küll me oleme ikka etteaimatavad!

6. Suutsin endale soetada viimase kümne päeva jooksul lausa neli paari kingi. Enda kaitseks, kahed neist olid praktilised ja mul oli neid vaja, ühed olid hingele ja neljanda kontsapaari sain ma kingituseks. Sest seda ju inimesed sünnipäevale minnes saavad. Kingitusi sünnipäevalapselt.

7. Minu sinemine viieteistaastane lõi Monika pool nurru, sest kogu see ulmekirjandus! Ja taaskord tahan ma, et mul oleks oma isiklik kodu, mida nullist kujundama asuda. Also, my mohjito game is still strong.

8. Tikk-kontsad ja munakivid ei kuulu kokku. See-eest kuuluvad Liisa ja tikud kokku. Ja ma olen liiga vana, et oma vigadest õppida.

9. Oo, test! Kes sa oleksid Les Mis’is revolutsionääridest?
You are Combeferre, the thoughtful guide who everyone leans on.  You have a heart for people and a mind filled with philosophy, but also a silly side that will believe in anything, unicorns included!
Noogutab nõustuvalt. Badass smarty, das ist moi. (mu sisemine lingvist ei löö aga sugugi nurru)

10. Oeh, mulle nii meeldib, kuidas Killian (yep, muidugi ma olen kõigi Les Mis’ casti, nii filmi kui 25 anniversary (ning mitmeti on need ju kattuvad), liikmete nimed selgeks õppinud) kõigest paari detailiga Combeferre’i iseloomu välja mängib. Kaks stseeni:
See, kuidas ta barrikaadile ronib, karabiin kummaski käes, ja eriti väljakutsuvalt vastase poole pöördub.
See, kus Enjolras annab Javert’i Jean Valjean’ile hukkamiseks üle (do what you have to do, the man belongs to you...kekeke) ja Combeferre ütleb lihtsalt: No Enjolras, no. Aaaah, kolme sõnaga ja meil on raamatu Combeferre!

11. Nii palju head fanarti. Tahaks tabletit soetada, aga jah. Enne peaks hakkama jälle niisama joonistama. Suutsin augusti lõpus isegi kaks akvarelli teha: natüürmort punaste chillikauntega ja visand kirsstomatitega. Lokatsioon: Lõuna-Eesti, meie kasvuhoone. Coming up: autoportree punetava ninaga

3 comments:

  1. Ma vist pean ka seda suurteost vaatama, muidu ei jaga matsu :3 Les Mis, here i come (soon)

    saa terveks neiu

    ReplyDelete
  2. lol ma ei saa ka midagi hüljatute-värgist aru, aga maybe soon.
    poor bb, sa oled ikka haige? :( aga vähemalt tts comeback peaks nati lohutama ja rõõmsamaks tegema :3
    see ya on friday, girls~

    ReplyDelete
  3. Insert #i'm sorry i can shut about les mis koogi pilt.
    Reedel veiniõhtu!!!!

    ReplyDelete