Friday, September 5, 2014

Scotty doesn't know



Kell pool kaks öösel vihkasin ma oma nina.
Pool kolm vihkasin ma juba elu.
Poole neljaks olin ma oma ajud lõplikult välja nuusanud.
Poole viieks kahtlustasin ma mitmesuguseid tõbesid, alustates lihtlabase kopsupõletiku ja tuberkuloosiga ning lõpetades muhkkatku ja ebolaga.
Pool kuus ma magasin. Jumal tänatud väikeste imede eest.

Vahepeal tulid siis sujupujud tagasi. Ja ma jäin haigeks. Jälle. Ja olin haige. Ja olin aina rohkem haige. Ja olen ikka veel haige. Äkki saan kunagi terveks ka. Lootust on, arvestades et ma olen siin ja toon kuuldavale rohkem või vähem tarku mõtteteri.
(„Kui on suvi, tuleb juua.“)
(„Tegelikult ei olegi õnneks muud vaja, kui viis kasti õlut päevas.“)
(„Too much fanfiction is bad for your health“)
(„A river’s just a river“)

Vaatasin isegi laivi. Ja ma ei vaata laive suht sellest saadik, kui ma Exo Mama’st üledoosi sain ning see oli rohkem kui kaks aastat tagasi.
„Shirt“ oli väga classy ja läbi mõeldud etteaste kõigi oma swingi elementidega. Ja neid oli laval niii palju! Ma mõtlen juba sujusid oli ootamatu hunnik ja siis veel kõik need lisaväed! Paras muusikalinumber.
(aga kõige olulisem osa oli Siwon oma eepilise kulmumängu ja nilbe latiinohurmuri naeratusega. Oh Siwon. Mul on t-särk juba valmimas. Ma ei hoolinud sinust, ma naersin su üle, nüüd ma armastan sind. Mis ei välista muidugi punkti kaks.)
 jah sandra kasutas ka seda gifi oma blogis, but hei, it's an awesome gif

MV:
  • Spagetivestern missugune!
  • Maurilik ruumikujundus ja matadoorikostüümid: hea valik.
  • Veel kord. Siwoni kulmud.
  • Siwon kannab roosat huulepumatit ka. Ha
  • See on palju tähelepanuväärsem kui need vuntsid, eks ole.
  • Pikadega näppudega Kyuhyun näeb oma kuritegu sooritades väga sneaky ja väga ilus välja. Also: ei ole ilus teadvusetuid tüüe kabistada. Ever heard of consent?
  • Lol, aga nad oleks pidanud Siwoni taskusse piibli pistma. Ja siis kuul oleks sinna pidama jäänud ja kõik oleks olnud ooo. Selline iidne kinematograafiline võte ja te ei kasutanud seda võimalust!
  • Kangini parukas meenutab mulle kuuma (aga külma südamega) haldjakunni Thranduili. (random vahemärkus: kontrollisin just kas ma ta nime ikka õigesti kirjutasin ja esimene asi, mida google mulle soovitas, oli thranduil/reader fanfic. #tries rly hard not to judge)
  • Muidugi on baarmen/madame!Heechul valmis ka valgustkartavteks afäärideks
  • Lemmik tantsuosa on see nähtmatu punase rätikuga lehvitamise koht.
  • Üldse on palju häid referencidega tantsuosi
  • Igavesti catchy refrään
  • Ma ei ole kindel, kas ma plotis aru sain, aga on see siis oluline

Mis veel meeldis?
Albumilt muidugi „Mamacita. Ja „Too many beautiful girls“ on selline mõnus vanakooli pop-punk lugu. Paar ilusat ballaadikest oli ka,  a ei mina ne nimesid mäleta.

(Hetkel on mul raskusi üldse millegi mäletamisega. Re: väljanuustatud ajud.)

Ma siiski proovin. Sest augusti eelviimasel nädalalõpul võõrustasin ma tagasihoidlikus suveläbukorteris miss M.’i Ameerikamaalt. Muude asjade seas:
  • Olen giid ja babysitter ühes isikus.
  • Lol, asjad mida märkad vaid väljaspoolt sisse vaataja pilguga. Kõik koolid, kus ma Tartus käinud olen, asuvad üksteistest vaid sajakonna meetri kaugusel nihkudes vanalinnale ühe lähemale ja lähemale.
  • Tuleb välja, et kõige põnevam asi Tartus ja üleüldse Eestis, on külakiik. Leidke vaid joonised, ja peagi kõrguks ühes Washingtoni tagahoovis see hullumeelsete leiutis, mida sõnadega kirjeldada polevat võimalik. Käisime lausa kaks korda kiikumas. Õnneks siiski mitte purjus peaga, sest responsible adults and shit.(yeah right)
  • Apparently on ameerika koolielu ja peod täpselt sellised nagu ameerika filmides. California here we come!
  • Apparently me siiski ei ole responsible adultid.
  • Ma tantsisin Shootersis laua peal. So did M.
  • Aga võib-olla ma siiski olen. Sest kui turva mind alla kupatama tuli, ütlesin ma eriti viisaka tooniga: jah, ma saan aru. Ma mõistan.
  • (on suur müstika, kuidas ma tol hetkel üldse midagi aru sain)
  • Sest õhtu loosung paistis olevat: we’re so blastered
  • Koksimeister Liisa alustas mohjitode segamisega kell seitse. Linna asusime end sättima üksteist. Kodus olime pool viis. (siinkohal tahaksin ma tänada oma isa geenide eest ja kõiki sponsoreid, kes meie tervistkahjustavat üritust toetasid)
  • Nagu Kadi ilusti järgmisel päeval tähendas: meie olimegi need inimesed, keda sa bussis vihkad. Pisike väljavõte: Liisa otsimas valjuhäälselt rummipudelit, mida ta oma süles hoidis.
  • (why the rum is always gone)
  • Ma nägin fucking awesome välja. Like literally. Mul oli seljas mu õekes miniminimini lõpukleit, neoonsed kontsad, tacky has hell, ja mu totally pimp Mackelmore kasukas (mille ma sain vastasmaja trift shopist ja shit, it wasn’t 99 cents but it was still worth every penny). 
    i charge by an hour

  •  
    everyone looked fucking awesome tbh

  • Tunne nagu oleks ma jälle üheksateist ja on kevad ja teha pole midagi peale väljaskäikude ja pidude ja aegajalt nii muuseas mõne üksiku lõpueksami.
  • (kuigi siis ma oleks pidanud kuskil ka ühe absindi võtma. Aga vat selle jaoks olen ma juba liiga vana)
  • Paras lipstick ad there
  • Isegi kogu see tekst meenutab mulle mu keskooli aegset päevikut. Kui ma veel pidasin päevikut, mitte online blogi. Kui ma olin armunud.
  • Ja siis ma magasin veel pubis diivanil, sest seda väsinud tütarlapsed teevad. 
  • I was not invited
    ma tean, mis ma samal ajal tegin. üritasin ühe tüübi mandoliini mängida. (that came out wrong)

  • Kui mõni meeskodanik hakkab purjus peaga rääkima vene keeles, siis miss M. otsustas, et just takso on see koht, kus ootmatult üks hispaaniakeelne monoloog maha pidada.
  • Traumeeriv kogemus: sõin makrat. Tuleb välja, et makra polegi nii vastik. Umbes nagu kunagi oliividega, kus junnidest said ootamatult trühvlid.
  • Natuke soomeurgrit Eestimaa rabades ja metsades. Libahunti ei kohanud. Küll aga paarikest, kes oli sohu kassi kaasa võtnud.
  • Olen Katniss. Mingil põhjusel olid teised veendunud, et ma paneks Näljamängud kinni. Ma pole kindel, kas ma olen meelitatud või...okei, mis ma luiskan, ma olen meelitatud. (ja duh, muidugi ma laeks teistel mängijatel suurema osa märjast tööst ära teha)
  • Ühine Eurotripi vaatamine, sest seda ju miss M Euroopas tegi. Eurotrippis. Oi jah. Ma loodan, et sa said endale Amsterdamist soovitud t-särgi (ehkki mitte ilmtingimata samal viisil)
  • Ja lõpetuseks. 201? on loodetavasti party in the usa.
  • Enne kui ma kolmkümmend saan.
  • Ha

2 comments:

  1. lol, nendel piltidel ei näe miss I. veel väga ~blastered~

    you are the winner, Katniss.

    saa terveks ja siis tuleb kooliaasta alguses pralle teha. Vast tagasihoidlikum ?

    ReplyDelete
  2. aw shiet, i missed all the party-life :( pretty girls are pretty~
    also, shiet, see postitus oli uskumatult pikk :D

    ReplyDelete