Tuesday, November 18, 2014

Muinasjutt prints Kyuhyunist ja igavesest sügisest



Hilissügis akna taga
Koltund lehed, raagus puud
Soojas kodus läpsi taga
Liisal lahti on juutuub.

Tema kallis Kyuhyun bb
Viimaks maha sai ta ju
Millega? Eks albumiga.
Jälle lahti on juutuub.

Laulu nime aga Liisa
Kirjutada küll ei saa
Hääldamatu monster: At gwangwhamun
Lihtsalt sisse lööb ta „a“.

Siis kui skipitud reklaam on
Klahvihelid täitvad tuba
Keset heledat ekraani
üles ärkab Kyuhyun-ah.

Silmad paistes, nägu loppis
On see iidol siis või mis
Liisa pisikene dumpling
Esmaklassiline prints.

Paljad varbad, sokkes jalad
Punav kampsun, pintsak pruun
On’s ta hipster siis või nohik
Seda teab vaid cordi-noon’

Melanhoolia ja retro
Stiili on ja nalja ka:
Mäletate seda korda
kui end vanni uputas?

Kyuface jätta meelde nüüd:
Vann on pesemise paik.
Vees kui lebad täies rüüs,
välja näed kui neitsi laip.

Veel sa proovi meelde jätta:
sõrmused ei ole söök.
Neelad neid ning jäädki hätta
Lämbud veel, no on siis nöök!

Muutub kaader, muutub võte
Kyuhyun silmi pilgutab
Keset valgustite helki
mingeid sõnu loobib ta.

Tõlge? Küsite. No milleks?
Tunne, viisijupp ja hing
Mahe hääl ja tuttav lause.
Ilmselt –
armastan ma sind.

Viimne kaader. Vana klaver.
Juba hääbumas on raam.
Õhku küsimus jääb siiski,
Kes küll on see kaunis daam?

*

Hilissügis akna taga
Koltund lehed, raagus puud
Soojas kodus läpsi taga
Liisal lahti on juutuub.

3 comments:

  1. 5 stars, would buy collection

    (ei aga tegelt ka oli ilus!)

    ReplyDelete
  2. Ma täna ma tänan.
    Tegelt olin ma lihtsalt liiga laisk, et korraliku review'd kirjutada.

    ReplyDelete