Friday, November 7, 2014

Of cats and women



KYUHYUUUUUUUUUN~!

That’s it, that’s the post.
See you next time.

Ehk nii peale nelja aastat sooloalbumi ootamist, laseb Kyuhyun selle viimaks välja. Ma pean tunnistama, et see Smendi fännimoosimistaktika mulle meeldib: esmalt gentelman Mimi, nüüd Kyuface. 
 Natuke tumedat huulepulka ja ongi tummfilmi staar valmis

Kui Zhou Mi puhul olin ma all: andke mulle hiina tümakat (ja kpop jumalad kuulsid ja isegi ei jätnud mind täitsa kuivale), siis Kyuhyuni puhul olen ma suht: andke mulle palju vanakooli ballaade! Tal on nii ilus madal mahe hääl, mis sobib just vanamoodsa kõlaga kokku. Lol, mul ei tule hetkel selle saate nimi meelde, kus ta eriti profilt troti laule laulis, aga ma mäletan et ta pani võistluse kinni. Selline möödund kümnendite estraadilaulik, et hoia ja keela.
Millest ma albumil aga eriti ei hooliks? Kõik jazz-soulilik, idk ma ei tea kuidas seda zanri tegelikult nimetada, igav rnb, mida viimasel ajal liiga palju viljeletakse. Teate, selline saba ja sarveteta tüütu inisemine. Well, lõpuks on albumil niikuinii umbes viis laulu. Ja Eunhyuk on ilmselt neid kõiki tüdimuseni kuulnud.

(random kõrvalepõige: kes on üldse suju dormi jäänud? Nad vist kolisid oma eelmisest kohast ära. Ja rahulike dorm sisaldas ju Eunhyuki, Kyuhyuni ja Sungmini, kes kolis ka juba jupp aega tagasi välja. Mõtleda, et kunagi olin ma totaalne ekspert, kes mis korrusel elab ja kellega tuba jagab.)

Niisiis. Zhou Mi „Rewind“
  • Nagu alati, kui eksisteerib nii korea kui hiina versioon, meeldib mulle viimane rohkem. Eriti praegu, sest Mimi on ikkagi zhongguoren.
  • Laul on täitsa hea. Tänu stop rewind rewind kohale lausa väga hea. Paneb kohe kaasa snäppima. Ja liigutused on lihtsad, aga ägedad. Me ju kõik teame, et Zhou mi pole just suju esitantsija. Aga tal on pikd koivad ja nendega annab imesid teha
  • Oh ja ta kitsad puusad, mis neis mustades nahkpükstes lihtsalt hurmavad välja näevad! Üldse näeb ta hea välja, paras Kangta ja Siwoni vend.
  • Lol aga püüab palju ta püüab dark and sexy and sad olla, lõpuks teeb tüüp ikka oma trademark sunshine naeratust, mis on nii ere, et vaataja saab päikesepiste.
  • See must run devil run stiilis kapuutsiga hõlst on mu lemmik. Väga diiva.
  • Mv plot sai alguse siis sellest, et tüdruk loopis Zhou mi juustesse penoplastitükke. Muidugi tuli sellest tüli, ma mõtlen c’mon, fashion gentelman Mimi ei saa ringi käia nagu tal oleks raskekujuline kõõm
  • Mimi võttis särgi seljast ära. Esimene reaktsioon, kui Kadi seda ütles (yep, ma sain mv’le spoileri), oli nooooooooo~. Aga kui ma seda nägin, olin ma suht lol. Ja siis: wow, keegi on jõusaalis käinud. Vägagi aksepteeritav muskulatuur.
  • Lõpus see eriti karjuvalt sinine torso, mis lühikeseks hetkeks Zhou mi peaga ühtis. I was amused.

***

Halloweeni tähistasime Kadi pool, kes pool aega oli küll siruli, aga tema kasside armee võttis hostikohustused üle, nii et pole hullu.
Sädelevad kokteilikõrred ja vihmavarjud. Liiga palju sinist lauavärvi ja toontoonis dringid. Tavapärasest viisteist senti pikem Liisa. Uus ootamatu teema: poisid. Ilus.
Algne plaan oli minna Lady Gagana, aga lõpuks kukkus pigem temast inspireeritud look välja. Kui ma end kodus üles lõin, küsis venna, kas ma lähen mõrvarina. 
 (Mõrsukdaamid liikvel hämaruses taas on tänavatel, tänavatel laternate all
Ning su hinge lahjast kaapest, verest luige kaela ümber, kaela ümber neil on valge sall.)

 Kassidele pakkus mu loor suurt huvi


Lisaks Mõrtsukdaamile suutsin ma kehastuda veel Kayakoks...

...ja oma endiseks kirjandusõpetajaks

Tegelikult oli kogu look muidugi kantud mu uutest kingadest
Jah. 
Kass arvas ilmselt, et me oleme napakad.

 

Ja üle mitme kuu sain AL’iga kokku, mistõttu on ehk vabandatav, et ma pläkustasime pea viis tundi järjest. Päris mitu seltskonda jõudis ikka meie kõrvallauast läbi käia.
Ühel hetkel jõudsime jutujärjega luuleni, ehk Liisa teatas, et ta enam ei luuleta või kui siis ainult kupleesid ja vemmelvärsse. Ja tõenduseks tõin kuuldavale järgnevad read:

Tahan tulla sinu sisse
Jumaldada sinu tisse
Altarile ohvreid tuua
Sinu sugu uueks luua

Tõsine lembeluulik olen ikka.

Seniks, Kyuhyuni mv teaserini.

1 comment:

  1. oli see immortal song? ei, seal polnud troti... song battle?
    anyway, kõik saavad soolod, jee~
    vaps, mis püss ja mis kingad tho!

    ReplyDelete