Sunday, May 10, 2015

Kahelda see ei tähenda eitada, kahelda - see on vajadus veenduda



„Hommikuti joovad sampanjat ainult aristokraadid ja degenerandid. Ja Liisa ka,“ kirjutasin ma kunagi kas siin või oma päevikus ja võib-olla oli see ükskord tõsigi, aga kui vanaisa emadepäeva hommikusöögilauas kell kümme pudeli välja tõi, olime kõik sunnitud keelduma. Pudel rändas tagasi kappi, kust ta viimati sai ülestõusmispühade hommikul välja võetud ja nagu seegi kord (üllatus üllatus!) olime sellest keeldunud. Üks asi on kell üksteist sampat juua, aga no kell kümme on ikka suti vara. Eriti kui kevadtööd kutsuvad, väljas on 20 kraadi sooja ja peast lolliks minemisest piisab ka lagipähe kuumavast päikesest.

Üritasin Saigo no Keikani’i mangat raw’idena lugeda (mitte agarusest, vaid olude sunnil), mis oli oma võimete ilmselge ülehindamine. Lol’isin wiki seinen manga definitsiooni üle: „vanematele poistele ja meestele, kes oskavad kanji’t lugeda’. Well, vähemalt ma omandasin nüüd visuaalselt muuseas sellised märgid nagu mõrvama, tapma, relv, kurjategija, mõrvar, veel mingi kanji mõrvari kohta, süüdlane, kätte maksma, mingi krõnksjas kanji kaitsmise kohta, lunaraha, kuritegu ja küllap veel midagi mõrvari kohta, sest neid variante oli palju. Lõpuks olin ma juba suht lol, sest igakord, kui ma võõra märgi tähendust otsisin, osutus see ilmtingimata mingil moel kriminaalsusega seotuks. (ja kõrval luges õeke Ouranit, nii et tema elu oli lill)

Seiklused draamamaailmas jätkuvad. Olen vaadanud rohkem või vähem kvaliteetseid draamasid ja filmikesi, mis on sisaldanud rohkemal või vähemal määral Oguri Shuni ja Ayano Gō’d ja mulle rohkem või vähemal määral meeldinud.
Niisiis.

Va see kurikuulus „Rich man poor woman“
Idiootseim pealkiri kõigi idiootsete pealkirjade seas. Õnneks ise mitte liiga idiootne.
Kuigi alguses tekkis pigem kdrama tunne
Sad backstory etc
Lol, lugesin mingit kommentaari, et nende maitse jaoks oli liiga palju ärijama ja liiga vähe romance’it. Well, minu maitse jaoks oli selgelt liiga palju romance’it.
Ebausaldusväärne second male lead. Not so nice guy.
Oguri Shunil on ilus soeng.
See on väärtus omaette.
Mulle meeldis algus rohkem.
Mis ilmselt põhjendab, miks ma ei ole suutnud viimast osa ära vaadata.
Kuigi niikuinii saavad kokku.

Hetke hitt „Ouroboros“ (üritame olla suht spoiler free, sest vähemalt üks mu blogilugejaist plaanib seda lähipäevil vaatama hakata)
Revenge!!!!
Sisaldab palju wtf loogikat, korrumpeerunud politseinike ja flashbacke.
Lapsed on nunnud, et mitte öelda ilusad
Meenutab mulle mõnes kohas Ryusei no Kizuna’t ja mitte ainult sellepärast, et nad lakkamatult ainult üht nostalgilist toitu söövad. Ausalt, kui jälle omoraisu (RnoK puhul siis hayashi raisu) ära tuli, olin ma suht not again
Ultimate wtf loogikaga lõbustuspargi stseen. (spoiler warning) No milline tüüp läheb oma paarimehe juurest, kes parasjagu kuskil suvalises kohas verest tühjast jookseb ära, sest see käsib tal nii teha ja uitab siis juhmi näoga ringi, kutsumata isegi kiirabi!!!!??? Jdramas.
Oh need jdramad tõesti. Jaapanlased ikka armastavad sentimentaalsust. Sest ühe revenge sarja kohta on see kohati ikka üsna läila. Eriti kui võrrelda Ikuta Toma geniaalse Maoga (millest ma hetkel mäletan vaid lõppu ja seda, kui väga see mulle meeldis), mis polnud kohe kindlasti lääge. Samas oli tal Maoga mõningaid teisi toredaid ühisjooni (kekekefufufu)
Näiteks Ikuto Toma
Kes on ilmselt ainus johnny, kes ainult näitleb. Ja sellega ka hakkama saab.
Kuigi see silmad punnis zombi stseen oli ikka naeruväärne
Samuti Ayano Gou parukas
Oguri Shuni juures polnud aga midagi naeruväärset. Ta oli väga kakkoi.
Ja mulle meeldis ta adjutant ka.

 So charming etc (sorri toma, oleksid pidanud ka pildile ronima)

"Lupin the Third"
Ok, see oli totrus.
Aga milline nauditav totrus!
Vaadake seda lineup’i: Oguri Shun, Kuroki Meisa, Ayano Gou, Asano Tadanobu, Tamayama Tetsuju, ja siis veel näiteksTaiwani F4 üks tüüp ja Kim Jun (see, kes Boys over flowers’is seda va kõige mõttetumat F4 tüüpi mängis).
Ja et cast oli international, rääkisid nad niiii palju inglise keeles. Mis oli muidugi väga lulzy.
See oli nagu mingi Ocean 11 meets Fast and furious meets klizee meets bad writing.

 I is easily amused

Ja siis mind tabasid muidgi raskekujulised „Fast and Furious“ feelingud, mis ühtlasi tähendas ka Hani feelinguid ja Paul walkeri feeelinguid, aga see on juba uue postituse teema.

4 comments:

  1. wtf kuidas sa jõuad neid kõiki vaadata? :D

    ReplyDelete
  2. Kas sa kahtled mu võimetes :D? Well, seoses eksamite lähenemisega on mul üllatavalt palju procratination time'i...
    ja see pole sugugi kõik, mida ma viimase kuu jooksul vaadanud olen O.O

    ReplyDelete
  3. Ma vaatasin ära ka draamakese.
    Iga osa küsimus: kes siis ikkagi oli paha?
    Iga osa, uus kandidaat.

    Revenge draamade puhul on need "lapsepõlves olin kord õnnelik" flashback'id ikka ühed tüütused.

    ReplyDelete
  4. Yeah, ma mõtlesing et peamine kahtlusalune oleks nagu natu liiga obvious
    (hello kadi, haven't seen u here for a while)

    ReplyDelete