Sunday, June 28, 2015

50 states of gay



Lugu vol1
Mängime vennaga Aliast. Tüüp seletab mulle sõna.
„Nagu mina.“
„Poiss?“
„Nagu sina ka.“
„Laps?“
„Issi ka.“
„Pere?“
„Putin ka!“
Then i lol’ed. Aga arvasin ära ka. (kuigi mõni ilmselt ütleks, et vaieldav).

Lugu vol2.
Kaak välimusega tüübid ostavad õlut ja üritavad selle käigus tavapäraste võtetega mu telefoninumbrit saada. Naeran nad viisakalt, aga kindlalt välja. Kui ma lähen külmikust õlut võtma, hüüab üks mulle järgi: „Kas see õlu on ikka niisama külm kui su süda?“.
Jaaa, tuleb tunnistada, et selle eest said nad mult punkti. (aga telefoninumbrit siiski mitte)

Lugu vol3
Kukkusin keset ööd voodist välja. Mu kannikas ei ole enam kunagi endine. (no mu kallid kaasnerdid, reference to what?)

Lugu vol4
Blond noormees mu kõrval suutis mulle keset ööd ruskikaga täpselt silmaauku virutada. Blondi noormehe nimi on Vend Mart ja ta tunnistab ainult kahte magamisstiili: pikuti või diagonaalis üle voodi.

Lugu vol5
Loen Mart Juure vaimukat kogumikku valistus.ee tegemistest. Ja korraga mulle koidab, esimest korda kõigi nende kaheksa või nii aasta jooksul, et tegemist on ju fanfiction’iga! Poliitiline satiir, fanfiction, same shit.

Lugu vol6
Jaaniöö. Taevast langeb vihma, lihapalle ja rändritsikaid. Kell on kaks öösel ja Liisa saadetake kottpimeduses missioonile ronida mudasse toetatud redelit mööda puu otsa, et tõmmata peakiibist välja meie elektirjuhe, seejuures saab redel veidike liiga vara otsa, nii et siinkirjutaja peab kikuvarvukile tõusma ja end veidi taha kallutama. Pärandasin ruttu kogu vara õekesele, kes seda küll nautida poleks saanud, sest pidi kilomeetreid allpool seda sama redelit toetama.

Lugu vol7
Maikuus Liisa armus. Paraku tüüpi, kes pidi kohe kohe abielluma. Nüüd on pulmad toimud ja edaspidigi võib Liisa Rootsi printsi vaid ajakirjalehtedelt imetleda.
 Unnecessarily attractive Swedish prince

No comments:

Post a Comment