Tuesday, July 14, 2015

Suju ja suvi



Naisterahva elu ei ole ikka meelakkumine. Eriti kui ta on ainus naine majas viie mehe (pluss naabrimees) kohta ning ta nuuskab juba teist päeva endal ajusid välja.
Suutsin ses südasuvises kuumuses (haa) haigeks jääda, ikka korralikult, palaviku ja kõige kaasnevaga. Oli see siis Rootsi reis, pühapäevane töö või kuhjunud väsimus, aga haigeks ma jäin. Magasin öösel reaalselt kuue teki all pluss pluus pluss hommikumantel. Vaevu sain liigutada, aga vähemalt ei põrunud vappekülmas kunsthambad suust välja.

Kujutage ette, mul on viimase kahe nädala jooksul reaalselt ainult üks vaba õhtu olnud (mida ma nautisin Jurassic world’i fanfic’idega) ja kui nüüd viimaks jõudis kätte palavalt oodatud vaba õhtu siis põmm! jäin ma haigeks.
Ja saaks siis veel ka haige olemist nautida. Ei. Sest saabusid külalised ja et papa suitsutas lammast ja oli sellega hõivatud, pidin mina kui ainuke passi järgi F isik ikkagi söögi ja majapidamisega tegelema. Sisuliselt olen ma täna ainult maganud ja süüa teinud. Kuigi tuleb tunnistada, et need kaks õnnist tundi suitsutatud lamba ja sea ning šašlõkkiga meie aiamajakeses, kuhu naabrimees peo improviseeris, möödusid päris meeldivalt. Võtsin isegi tee kõrvale külmarohuks pitsi viinakest astelpajumahalaga. Aiapeod on ikkagi toredad.
Nüüd on nii enamvähem koristatud ja naudin oma välja teenitud vabadust. Ma loodan et ei juhtu nagu eelmine suvi, mil ma põdesin pool augustit ja septembri veel pealekauba. Suvel tõbine olemisega on see häda, et kuidagi ei saa end korralikult terveks ravida. Ikka peab õue minema või mingeid toimetusi tegema. Eriti kui emmet ei ole.
Oeh, ma olen niiiiiii väsinud. Ma tahaks pehmetel patjadel hõljuda ja terve päeva üksi vaheldumisi männi alla lugedes ja toas sarju vahtides mööda saata. Aga ei saa. Neljapäev on Tartus arst ja peab jälle sõitma. Ma vaatsin kalendrisse ja ma reaalselt ei saa juulis kordagi veeta Tõrvas korraga rohkem kui kolm päeva. Puhkus või asi. Ilm on ka sitt ja mind ei huvita et Sandra tantsib ilmselt õnnest. Ainsad ilusad ilmad on olnud need, mil ma olen kas tööl või on mul Tartus toimetusi. Nii et karta on et neljapäev saab ilus olema.

Nüüd on muidugi korralikult kaebeldud. Sorri.
Lugesin juuni alguses üle oma kolme aasta taguseid suviseid postitusi, mis olid väga vaimukad (märgatavalt vaimukamad kui see üsnagi vaimuavene postitus) ja täis Sexy free and single üle obsessimist. Nii et ma arvan, et nüüd ongi sobiv hetk suunduda sujuradadele.
 Teadagi

Alustuseks, comeback tuli nagi välk selgest taevast. Ma ei osanud seda absull oodata. Ja siis ma vaatasin seda esimest "Devil" teaser’it ja reaalselt lolisin. A+ Suju, A+. See, kuidas nad üritavad naeru tagasi hoida on lihtsalt imearmas. Siwon ja Yessu lõusad esimeses klipis, Kyuhyun teises, Kangin...oi jah, armastan ma ikkagi neid poisse.
Ja sii teine teaser, mida sai vaadatud koos vägagi põneva kaaskonnaga: nimelt õe ja tema poisuga, kellest esimene teadupärast on kaaskannataja raskel elfiteel ja teine täpselt selline tüüp, kes on küll muidu tore, aga kpop’i võlusid hinnata ei oska.
Tulemus oli suht:
  • meie õega ahhetame ja ohhetame coolbro Donksi üle
  • irvitame uurija Kuhyuni üle, kes kuidagi tädi jalgu tsekkimat ei suuda jätta
  • nõuame, et Suju Big Bang’ile nende pihvi tagasi annaks
  • kommenteerime YG tänavat
  • teeme veel hääli, mis võivad olla nii iroonilised kui heakskiitvad
  • leiame, et Kyuhyun on ikka pikk ja Siwon intense
  • ja Yessu müts tobe
  • ja siis kallis poisu paneb lühidalt diagnoosi, et kurjategijate mõõtu nad nüüd küll välja ei anna

Ootan huviga mv’d. SS6 fancam’i vaatama ei hakanud, ei taha end spoilida.

SNSD „PARTY“ mv kohta võib öelda, et selle suurimaks plussiks olid mõnusad rannariided (kahju et neid see suvi kanda ei saa). Tüdrukud olid pupsikuid, eriti ilus oli Tiffany ainsa brünettina, kuigi ka Ariel Sunny ja Seohyun olid kenad. Yuriti ei tundnud esimese hooga äragi. Laulu mai pannud tähele, sest olime ametis riiete kommenteerimisega.
Riietest meeldis mulle eriti Seohyuni pikk läbipaistev kleit, Yoona päevitused (suht kõik päevitused olid tegelt kenad) ja Sunny coca cola top. Ma pean õelt tema oma laenama, kui ma Sandra poole party time’i lähen hävvima.

Sujumiseni!

1 comment:

  1. ajee kuulan suju uut albumit ja loen lemmik kirjaneitsi postitust suju comebacki ootusest :3 IT'S FINALLY HERE!
    also ajee laupäeval ikka tulete? palun saa enne terveks xoxo (but not too many kisses, sest ma võin haigeks jääda. still love ya tho!)
    alsoalso mul oli kunagi coca cola pluus, empsi oma, seega sain sellega paar kuud olla ja ta lagunes mul ära :( ei saa ariel sunny olla... ega hipster või mis iganes need retrokad tänapäeval on.
    ravi end, sest fun times at sandra's place await! ma olen juba kõiki pereliikmeid hoiatanud suju comebacki eest!

    ReplyDelete