Saturday, August 8, 2015

Sujumere lainetel



Moikka!
Suomimaalt tagasi, puhkan vaikselt puhkamisest välja ja naudin ootmatult saabunud suve.
Hetkel Tõrva linna päevad ja Loits, kuhu ma ma küll ei läinud, sest hei, kes siis oma kodus kontsertile läheb (õde on Weekendil, kuhu ma samuti ei jaksanud minna, sest oleks pidanud otse reisilt minema, aga ma ei ole enam 18 ja vajan neid vaikseid päevi ühes tee, siidri ja tikripõõsaga).
Igatahes, päeval lõõskas hurmavalt, varjus 30 kraadi ja kallis kodukuurortjärv kogub kiirelt soojust. Ootan teid näitsikud oma spaasse! Nüüd jah möllab äike, sest ega siis välikontserti selge ilmaga pidada saa, see läheks igasuguse loogika ja traditsiooni vastu. Päevana laadaplats oli see-eet palav nagu saun, aga mul jätkus viisakust mitte kaevelda. Sõime hoopis vennaga vikerkaarevärvilist suhkruvatti (minu õnnitlused ja tervitused meistrile, kees sääraseid vatte teeb) ja degusteerisime jaapani käsitöönapse: õllekesi, veine ja saket. Seda viimast tegin siiski mina, vend istus varju all toolil ja lasi mul rahus suheleda. Ühe õlle, kuigi ma pole mingi õlleinimene, ostsin ikkagi ära, sest see oli lihtsalt nii nunnu purk. Ja pidin õhtul tagasi minema, et koos veel degusteerida ja jagada härrastele algteadmisi suurest ja ülevast nihongost, aga tutkit brat, tuli sadu ja rikkus me ülla plaani.

Soomemaast tahaks kirjutada koos illustreeriva materjaliga, aga see juhe, mille abil pildid kaamerast arvutisse imeda, on teises linnas papa töö juures sahtlis, nii et neid pilte näen ma hetkel sama hästi kui oma kõrvu ja teie näete neid veel halvemini (mitte siis minu kõrvu, neid te näete just paremini kui mina).
Ehk siis oli tore reis, nii nii tegus ja meie võõrustajad olid rohkem kui külalislahked ja ehkki seekord hobuste ja mootorrattaga sõitma minna ei saanud, oli ikkagi tore.

Mini kpop nurk
  • Suju „Devil“ mv oli üks suur pudru ja kapsad, aga vähemalt olid mõned poisud täitsa aksepteertitavad. Laul ise meenutas mulle seda Despicable me cause i’m häppi häppi laulu ja ehkki otselt pole tegu minu stiilis muusikaga, meeldis see mulle kummalisel kombel. Well, nad on sujud.
  • Ja nüüd tahaks ma EHB’d vaadata.
  • Infinite vs Samara
  • Big Bangi „Sober“ on endiselt selle suve lemmik. It has GD writter all over it, but me likey (küllap seetõttu, et see meenutab mulle „Crooked“’, mis on mu lemmik GD lugu)
  • Wonder girls’e mina ei tunne. Üks blond tundus täitsa kuum but idk, kuumim blond on ikkagi Nana.
  • SHINee on viimaks maha saanud paeluva wtf mv’ga. Laul on so not my cup of tea, aga video see-eest right up to my alley. Väga meta ka, lisaks jaburale.
  • Meet my new desktop:
 All my lovin'~

Vaatasin „Rurouni Kenshin’i“  teise filmi ka ära. Esimene meeldis mulle väga, teine meeldis ka ja kolmas parasjagu tõmbab (random kokkusattumus: selles add’is, mis mu torrenti juures praegu on, on kirjas lause ’kuidas oleks teenida 1879 dollarit päevas’ – täitsa juhuslikult ilmselt aasta, mil filmi sündmused toimuvad).
Igati kvaliteetselt tehtud, nii et ei mõtlegi, et tegemist on live action filmiga (va mõnigate tegelaste soengute puhul, sest no tee või tina, nii head juuksegeeli Meiji aja Jaapanis vaevalt leidus). Warner Bros’i all olemine annab ka sellist ’päris’ filmi hõngu juurde.
Filmide suurimaks plussiks on imeilus visuaal ja ülimalt meisterlikud võitlussteenid. Esimese filmi alguses olin ma täitsa pahviks löödud: lumi ja mõõgad ja lehvivad juuksed ja sinihall värvigamma ja muidugi punane, sest veri.

Muudkui lööb välku. Väga dramaatiline.
Ja minu film tõmbas end viimaks ära.
Moi moi!

1 comment:

  1. lol viimased 3 postitust on väga sujuste pealkirjadega olnud~
    also meganunnu purk õllel, i need!

    ReplyDelete