Wednesday, July 4, 2018

Takkajärgi tarkus


BTSi MV’d, millele ma pole veel (esmamuljete) review’d teinud ehk Dope ja Vaaaanad mv’d (kõik enne i need u’t on vana, eks ole)


Dope
Ei saa öelda, et see mulle kohe meeldinud oleks
Imperialistlik nõiapill, eks ole
(Mia sõnad: liiga palju müra)
Aga see annab meile sellise suurepärase line’i nagu:
Ironke bangtan style~
Ning kolm surematut Jungkook hetke:
  1. Ayo ladies and gentelmen~
  2. Strippar politseinik Jungkook
  3. Ja Jungkook laulmas (vähemalt siinkirjutaja rikutud kõrvade jaoks): i’m gonna make you, i’m gonna make you...come~


Boy in luv
Is such a guilty pleasure song
Tehniliselt ei tohiks see hea olla, aga see on lihtsalt niiii catchy
Seda ma vaatasin isegi omal ajal vist rohkem kui korra
Väga ajastu stiil oma sinise-kollase värvigammaga
Plot on kohutav ju, mingi neetud draamapoisid oma randmesikutamise ja asshole olekuga
Jimin vetsus tho JK noksi hindavalt silmitsemas. Kaunis
Ainus era, mil JK soeng traagiline oli

N.O
Lol ma mäletan, kui ma seda omal ajal vaatasin
Algust ja seda valget tantsuruumi kohta
Kohustuslik ajastu dubstep koht
Sõnad on väga head tho

War of Hormone
Didn’t care about, nii et olin enne nende ridade kirjutamist seda vaid kaks korda vaadanud
Läksin siis üle vaatma, et üldse siia midagi kirja panna ja OMG
See ongi see Hello hello~laul
Terve kevad oli see meie kojutulijate tervituslaul, aga ma ei teadnud kunagi, mis BTSi laul see on. Nad kasutavad seda tihti lihtsalt soundtrackil
Lol JK: i’m 18 and know what i need to know. Sure bb, sure

No more dream
Väga hägune mälestus aastast 2013, buss tuli tuttav ette ja küllap me kommenteerisime tollal, et näe, yg laenas oma tänavat
See oli kolmas mv üldse, mida ma nüüd BTS’ilt nägin, ja minu mõte peale DNA’d ja Blood, sweat and tearsi oli: too much noise

We are bulletproof
Jimin hüppab? Või oli see hobi?
Kole stililiseering

Danger
Laulust ei jäänud esimese korraga midagi meelde
Suga oli nudi punapea?
Taehyung lõikas juuksed maha
Ja nüüd, kui kogu see i need u universum eksisteerib, saab aru, et juba siin on viited tulevasele. Damn, nende Konseptsiooni tiim on ikka liiga võimekas

Just one day
Lol ma unustasin selle ära
Kõige cheesym bts’i mv
Mia sõnad: well, milline igav video
Mia sõnad vol2: aga mulle meeldib suga räpp


*


Random BTS’i mõtteid, Ameerika promotionite special
  • Ühtaegu valusad ja hüsteerilised olid need päevad. Sest omg, kui hr Kim Seokjin suu lahti teeb, Liisa sureb. Tüübil puudub häbitunne, ta lihtsalt laseb torust. Ja omg, kui flirty flirty ta on, i just love that shit. Ta oli nagu ainus peale Namjooni, kes üritas ka inglise keelt rääkida. Ja ehkki ta aktsent on jube ja grammatika kahtlase väärtusega, julgeb ta seda kasutada. Sest hei, sa ei saa keelt selgeks, kui sa ei praktiseeri.
  • JK ei ole küll kõige jutukam poisu, aga see-eest on tal üsna okei hääldus.
  • Suga, kes ei vaata kellegi otsa ja teeskleb, et teda ei ole olemas.
  • Fännboyd Jimin ja Taehyung
  • Rapmon, kes üritab mitte silmi pööritada.
  • Hobi being shiny and yeah!
  • yeah


No comments:

Post a Comment