Wednesday, April 10, 2019

MC Liisa ft Das Angst


BTSi comeback on kahe päeva pärast, aeg teaserite muljeid jagada. Kas ma olen excited? Tbh, not really.

Esmamõtted

Teaser üks
Oi, neil on pihv
Milline maitsetu seti kujundus
Lol, nende roosad ülikonnad harmoneeruvad armsalt albumi kujundusega
Ja laul kõlab nagu Euphoria

Teaser 2
Endiselt maitsetu set
Alguse muusika tinin isegi täitsa hea sound
Pls dont smile
Taehyungi roosa jakk näeb mõnus välja
Ja sobib kenasti ta sinise peakoluga
Laul kõlab endiselt nagu Euphoria, küllap see JK vocali süü

Reede toob tõe.

Pole isegi Namjooni „Personat“ reviview’inud. Küllap seetõttu, et see tuli busyl ajal välja ja ma ei suutnud endas energiat leida. Mulle meeldib ta blond pea. Viited „Boy in luv’ile“. (mulle meeldib Boy in luv ja see album üldse, so kill me if u wanna (pls do i beg u))

Tbh olen Bangtani asjadega nii maas. Eelmine nädal leidsin vaevu millekski muuks aega, kui väike paanika, ettekannete ettevalmistamine, mälumängimine muidugi, ja siis see hurmav auhind, milleks oli peale südaööd uue fandomiga tegelemine, kuni mu silmad kokku kleepusid ja aju ütles mulle: liisa, maga!, ja keha vastas: okei!, ja ei maganud.
Nädalavahetusel premeerisin siis end sarja bingimisega ja koristamisega (soovitan kõigile, kes lowkey soovivad enam mitte kunagi mõelda, pliiti küürida) käisin kunstimuuseumis ja Merlini tittesid vaatamas ja ühiselt sushit söömas. Ilm oli ilus, kuni ta enam ei olnud. Niipalju siis meie soovist grillida.

*

Keegi oleks nagu kella kolm korda kiiremini käima pannud. See ei meeldi mulle.

*

Süda puperdab
Süda on paha
Südamest tõesti miskit teha ei taha
Mu riimid on kehvad ja kehv on mu jume
On minevik tumm ja tulevik tume

Sõprasid matma ma niipea ei hakka
Lakkab see laul
Ja kõik jäävad vakka
...
..
.
Vaid makk kerib linti
Ja pappi on tapvalt


*

See u darlings~


2 comments:

  1. Vähem kui 24h veel ja maaa eiii suuudaaaa. Tbh ma olen veidi nagu pettunud, sest see laul tundub nii happyclappy jms ja ma ei suuda end kuidagi rebida välja nende varasematest otsingu-eradest. Aga tõesti, reede toob tõe! :)

    ReplyDelete
  2. Haha, täna reaalset korea keele tunnis üks rühmakaaslane andis minuti ja sekundi täpsusega teada, millal mv ja album välja tuleb~

    ReplyDelete