Wednesday, October 19, 2011

Girls Generation make you feel the heat

Aeg on kõneleda SNSD uuest MV-st!


Mõningaid intelligentseid mõtteid, mis tekkisid esimesel vaatamisel:
  • Omg, te kõnnite langevate roosikroonlehtede vahel/peal/ümber. Omg, see on nii ilus ja cool ja dramaatiline ja riided on kah ilusad ja issand, sellest tuleb nii esteetiliselt silmarõõmustav mv.
  • Oota, miks seal on kaks Yoonat? (lol, üks Yoona on hoopis Yuri)
  • Õige jah, nad hakkavad nüüd ju hoopis tantsima.
  • Mhm, laulu algus meenutab Luciferi. Tüüpiline.
  • Sunny on imeline! Ja oh shit kui lühike! Ja teda on niiiii palju! (erinevalt osadest liikmetest, keda pole peaaegu üldse). Ainult, keda pagan ta mulle meenutab, kui ta seda smirki teeb?
 
  • Mulle meeldib Seohyuni lilla kleit. Classy, bitch. Ja otseloomulikult teeb ta oma trademark käeliigutust.

  • Girls Generation make you feel the heat meenutab mulle rohkem f(x)’i kui snsd laule.
  • Taeyeon, miks sa teed veidraid nägusid?
  • Omg kui nunnu karvane sillerdav lõhikutega kampsunike Sooyoungil on

  • Yuri näeb totaalselt kuum välja. Pole suurem asi Yuri austaja, aga see tukk ja need seksikad rõivad...ühesõnaga, miks te neid lähemalt ei näita? See hetk, kus ta lumesajus juustega lehvitab, on ta otsekui kui ülicool katanaga naispalgamõrvar. Mul tuli kohe Kill Bill meelde; nii Lucy Liu tegelane kui ka creepy jaapani koolitüdruk ogalise nuiaga (sest teatud kaadrites meenutasid Yuri riided koolivormi)

  • See koht tantsus, kus nad end poolspagaati lasevad – parim.
  • Oota, Seohyun, kas selle asja nimi on soeng?
  • Ilmselgelt on tegemist aegluubis juukselehvitamise mv’ga.
  • See tuvi mv lõpus oleks võidud maha lasta. See oleks ikka eriti sümboolne, kui video lõpus nool rahutuvi kõhust läbi lendab ja korjus roosikroonlehtedele kukub. Ma oleks küll raskelt lolinud.

Nii. Nüüd korralikud kokkuvõtvad mõtted. Mulle meeldis see mv. Lausa väga. Ehkki tansuvideo (ega ma muud ei oodanudki), on see visuaalselt siiki piisavalt ilus, eriti alguskaadrid (kuigi esimesed 25 sek oleks võinud välja jätta; tänu vennale olen ma seda juba piisavalt näinud) ja vaheosa. Kui nad oleks tansuosas veidi rohkem lumetolmu kasutanud, oleks efekt eriti hea olnud: roosilehtede ja lume vastandamises olnuks omajagu muinasjutuliku allegooriat. Mulle meeldis, et mv-l oli veidigi muinasjutu teaserpiltidega ühist ja et nad olid vaheklippides säilitanud nende tegelaskujude rõivastuselemente. Mõnusalt palju riidevahetamist oli ja vahelduse mõttes ei kandnudki nad kõik ühesuguseid riideid. Kohe raske on otsustada, millised hilbud enim meeldisid. Yuri ja Seohyuni maskuliinsed must-valged pükskostüümid on igatahes ühed paljudest lemmikutest. (ma arvan, et ainsad, mis mulle ei meeldinud, olid Jessica natuke liiga hipilikud seelik ja nabapluus, sest need ei sobinud ülejäänud stiiliga kokku, ja Tiffany badass hip-hop mida iganes kostüüm lõpus)

Laul vajab ilmselt veel kuulamist, sest ehkki mul pole selle vastu midagi, jäid mulle esimese korraga vaid kaks rida meelde, mõlemad neist olid inglise keelsed ja neid korrati umbes 600 korda. Alguse the boys the boys the boys on suti veider. Üldse, kogu see laulu kulg oli rohkem f(x)’lik, kuigi ilmselt mängib siin oma rolli räpiosa. Nüüd, kus ma olen seda juba paar korda kuulnud, on see juba täitsa ok. Eriti see osa, mida Seohyun ja Jessica (ja vist ka Sunny ja Taeyeon) laulavad.

Igatahes nägin täna öösel Yurist ja tumblrist inspireeritud unenägu. Unenägu oli ülesehitatud kui dashboard ja aegajalt hüppasid pildid ja gifid seal välja. Võite kolm korda arvata, kas Yuri kandis kimanot ja vehkis katanaga.
Kusjuures Yuri on vist ainus liige (mhm, võib-olla Tiffany ka, sest Tiffany nägu on õudselt raske meelde jätta), kes pole kordagi mu lemmik olnud. Et ma pole SNSD puhul fänn olnud, vaid pigem on nad mulle lihtsalt meeldinud, siis on lemmikud tihti vaheldunud. Jaa, uskumatu, aga seal oli isegi üks nädal, kus mulle Seohyun meeldis. Aga keegi pole mulle nii palju ja kaua meeldinud, kui Sunny nüüd. Küllap ma olen viimaks oma õige leidnud. Lol. Ma kõlan natuke totakalt.

Ja et kõik ei oleks ainult SNSD. Kadi! KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Olgu, fangirl mode off.

3 comments:

  1. Ma olen videot 4 korda vaadanud ja kohe vaatan uuesti, sest ma mõistsin, et ükski kord polnud ma Tiffanyt tähele pannud.
    Oh, there she is.

    Mulle ka meeldib Sooyoungi kampsun. Automaatselt tahaks endale ka sellist.

    Tavaliselt ma ei märka Yurit, aga selles videos ta impressis täiega.

    Meil tekivad sarnased mõtted. Nt oi kui lühike Sunny on, Yuri=kuum jne.

    Laul tervikuna mulle väga ei istu, aga osad kohad on täitsa OK.

    ReplyDelete
  2. Jaa, ma nõustun väga paljude asjadega, mida ma ise tähele ka ei pannud.
    Jessica nabakas-kostüüm oli lausa õudne mu arust..
    Minu arust tundus ainult, et Sunnyt näidatakse palju, sest ta paistis silma.

    Ma tahaks täiega su SNSD bias listi näha ja et sa räägiks neist ka pliis!!!8D

    ReplyDelete
  3. Ma panen Tiffanyt alati viimasena tähele, sest ta ole kunagi enda nägu. Vahepeal on küll tunne, et tal ei olegi enda nägu.

    Sunny oli punases, Punane paistab jah silma. Ja noh, eks ma vaatasin ka teda.
    Issand, ma isegi ei tea, kas mul on SNSD bias list olemas, isegi Suju puhul on see üsna kahtlane. Ma kardan, et ma olen nende osas liialt ebakompetentne, aga ma võin kunagi proovida.

    ReplyDelete