Friday, October 14, 2011

Sülitad kaevu õilis kulgeja? Ei ole õilis, ei kulge.

Nagu ütlevad tegelased korea draamades ja tihtipeale ka Heechul: aish, ma lähen hulluks!
Lähen siis või mitte, aga laisk olen ma küll. Üritan „Pärsia printsi“ valmis saada, viimane võitlus ja epiloog ongi veel teha. Kui ma seda nädalaga valmis ei saa, olen seda kirjutanud (nagu ma alguses nalja tegin, mis juhtuma hakkab) rohkem kui aasta. Vaatasin märkmetest järgi, et alustasin seda haiglas eelmine aasta kas 22 või 23 oktoober. Ma ei saa aru, kuidas inimesed oma nanowrimod valmis saavad. Kuuga 50 000 sõna, see tähendaks ju ~1700 sõna päevas. Ma stabiilne keskmine on headel päevadel 1000 sõna. Kuigi samas eesti keel teeb selle raskemaks, inglise keeles loevad ju kõik artiklid ja partiklid ka, mis tähendab, et eesti keeles kirjutad sa sama sõnaarvuga palju rohkem teksti. Pole ime, et mu suurteos aastaga 40 000 sõna vaid sai (ja eks ma hooti kirjuta ka, sest ma olen laisk ja distsiplineerimatu jobukakk)

Important updates of life:
1. Käisin peol, kus joodi ainult sampust. Kuus tundi järjest. Mis tähendab, et pool neli hommikul tuli meil Triinuga mõte kaineks saada ja tema hiiglaslikust (hiiiiiglaslikust) telekast valjult Suju videosid vaadata, sest hei, see Mr Simple oli ju täitsa lah , näita mulle neid oma poisse. Hommikul ülemine naabripoiss kommenteeris jah, et meil läks pärastpoole täitsa diskoks kätte. Hommukul äratas mind mu kallis vastselt 24 saanud sugulane lauldes mulle Bada Mr Simple Simple. Jaa, ma mõistan nüüd, mis tunne misjonäri valdab, kui tal õnnestub keegi oma usku pöörata.

2. MIND PILDISTATI TÄNAVAL! Olgu, see polnud ühegi ajakirja tarbeks, aga ikkagi. Nimelt astus mulle ligi üks kunstikooli fototudeng ja küsis, kas võib must pilti teha, sest ta teeb kursaprojekti raames tööd stiilsetest inimestest. Mina, otseloomulikult meelitatud, lubasin vabalt. AGA. Konks on ka. Ma nimelt tulin just sellelt rohke sampusega ürituselt, oli morning after, mu juuksed polnud kammitud, mul polnud tinksugi meiki peal ja mu näkku oli kirjutatud suurelt üks sõna ja see sõna oli hangover. Noh, välimus oli mul üsna loppis, aga vähemalt rõivastus oli adekvaatne. (pärast oli ikka jõle hea tunne küll, väike asi, aga ikka tegi rõõmsaks.)
Nüüd oleks sobilik pilt lisada, aga ma pole seda veel saanud.

3. Sünnipäevade jätkumised sugulastega. Sander ütles, et oli oma klassiõele Mr Simple’it näidanud ja kommenteeris, et sujudel tuleb ju kogu aeg midagi välja (ja siis mainis ka värvilisi pilte). Õnnelikud mina ja Mia tegime kohe järelduse, et meie pisike nõoke on hakkanud Sujut kuulama. Ah, me oleme nii uhked. Misjonär Liisal on õnnestunud nüüd kolm inimest vähemalt sujut akseptivaks muuta (lol, isegi vanema on nüüd ka Mr Simple’t näinud)

4. Nägin unes, et Henry oli Mia poiss. Ta ergutas teda mingil kontserdil ja lehvitas salliga aja Mia sõbrannad tupsununnutasid teda. Henry oli raskelt nunnu, nii nunnu et sure või ära, no nii nunnu pole lihtsalt võimalik olla. Aga tegelikult oli Henry killer robot, kes oli programeeritud Mariat tapma. Ta suutis kuju muuta ja et Mia külje alla pugeda, muutus Henzziks. Kõik teadsid, et ta on tegelikult paha, aga et ta nii nunnu oli, oli see kõigile ükskõik.

5. OMG. Suju M-i travel show. Kas te teate seda tunnet, kui teil on nii tugev second-hand embarrasment, et te panete oma silmad kinni ja mõtlete püha jumal, kuhu ma kaduda võiks? Jep, see tunne on mul pool aega. Eriti viimatise osa puhul. Kui Mimi oma teejuttu ajas (mis ta oli laksu all või?), pidin ma mitu korda stopi tegema, et mitte ära surra. Mu esimene väga tugev mulje temast oli, et ta on kohutavalt siiras ja armas, aga selle juures omamoodi tobedalt piinlikust tekitav ja see tunne ei taha kuhugi kaduda. Aga ma võtaks ta ikkagi oma roommate’iks! Mõelge kogu sellele disainerikottide hulgale! (ja ligipääsule khmkhmkuixianile)
 Definetly high

6. Donghael on uus ilus tume soeng. Ma tahan, et Kyuhyun ka end taas tumedaks värviks.

7. Hakkasime „Poseidonit“ vaatama ja siinai peaks mainima pole see üldse korea draamalik. Pigem meenutab Hong Kongi filme või 80-ndate lõpu märuleid. Nad räägivad seal jõle vähe ja enamus tegevust toimub mingites pimedates urgastes (lisaks on neil kerged öö-päeva probleemid, sest taevavärv vaheldub steenides kohati ikka väga veidralt. Autod peatuvad: päev; autode ümber toimub tulevahetus: öö). Tegelased on ka nii normaalsed, nagu päris inimesed, ei mängi üle ega midagi. Esimestes osades ütles Siwoni tegelane mingi kolm lauset osas. Aga  jah, vaatad seda tüüpi ja mõtled: objektiivselt vaadatuna on ta tõesti väga ilus, aga kurat võtaks, no kohe üldse ei ole ta minu jaoks atraktiivne.
Rabut veel ei ole (alguses oli Yunho ja Siwoni vahel sellie keemia, et oioioi. Kõik need stseenid, mis tavaliselt paaride vahel toimuvad, toimusid nendega. Oh need vahetatud pilgud, selline sexual tension oli kogu aeg õhus ja see nägu, millega Yunhi Siwoni vaatas...aah. aga kahjuks läks Yunho tegelane ära) ja kohati on suti uimane ning ma vist ei saa hästi aru, mis liini nad ajavad. See, et Kyuhyun OSTi laulub on meeldiv üllatus. Irvitasime juba ette, et see on kindlasti neil igavatel kohtadel, mil tuleb juttu ajada ja tegelasi mõnitada. Laul on väga ostilik, nii et häda pole sel midagi, aga Baker Kingi oma oli parem.

8. Liidri „Lucky“ MV on esimene tema Double S’i välistest soolodest, mis mulle täiega meeldib. Lauda ei oska ta endiselt, aga laul on numsu ja tüüp ise naeratab, mis on nii harukordne ja MV-l ON PLOT, mis on veelgi harukordsem. Ta on seal nagu mingi eriti ilane ajamasinast välja hüpanud nillija conarstist. Ma kujutan ette, kuidas ta ütleks Yeah baby, yeah ja üritaks sind oma Shaguarisse meelitada. Mulle meeldib, et see mv on suti eneseirooniline. Ah Hyun Jontsik, mul on hea meel, et sa ikka ei lase end unustada. Kurvematel toonidel; Näpupoisi uut MV-d ei saanud üldse rahus vaadata, sest tema muutunud? nina oli nii harjumatu.

9. Kuulasin just 41 Kyuhyuni soolot järjest ära. Olgu, mõni neist oli üsna lühike klipp, aga ikkagi. 17 on veel ees, aga ma arvan, et nüüd on aeg unemaastikule suunduda. Postitan selle jama homme. (hommikune lisamärkus, jõudsin 51 sooloni)

Jal ja yo.

3 comments:

  1. Miks ma ei viitsi pidudel käia D:
    Need on nii lõbusad alati aga ma ikka ei viitsi D::

    Täiega lahe, et sind pildistati!!
    Tegelt ta nagunii salaja stalgib sind.. Nüüd julges alles rääkida XD
    Ok, sorry, ma olen loomuselt väga creepy..
    Näita pilti kindlasti, kui saad!!

    Hyena OST on siiani mu lemmik, Bakeri oma oli ka muidugi hea~

    ReplyDelete
  2. Ma ei teadnudki, et Smile on osti laul. See jätab mulle alati sellise mõnusa vanade filmide ja jazzkohvikute tunde. Kyuhyunil on selline hääl, et ta oleks pidanud 80 aastat tagasi elama.

    Peod on lõbusad siis, kui neid on harva ja sa saad ise mingi hea hoo sisse. Pole midagi hirmsamat peost, kus sul endal ei ole lõbus.

    ReplyDelete
  3. Oi juudas, ma olen Suju elust nii maas.
    Pole veel vaadanud seda Suju-Mi 3. osa, Donksi soengust ei tea.
    Liidri videot ka pole näinud.

    Aga see, et sind pildistati A+++

    Sa oled olnud tubli misjonär :D

    ReplyDelete