Thursday, May 3, 2012

YOLO, except when you're Chanyolo


Miks on nii, et kui on puhkus, on tegelikult palju kiirem. Reedest saadik sagrada familia ja perekondlike kohustuste ori. Ei, aitööd mulle meeldivad ja ilmgi oli ok, aga päev otsa suguvõsa peoks salatite hakkimine ei kuulu tõesti mu lemmiktegevuste hulka. Lõpuks oli üritus aga tore, liha nommitav, vein voolas ojadena ja järgmise päeva saun lihtsalt võrratu. Ajataju kadus aga ära. Ma olin nimelt eile täitsa veendunud, et on esmaspäev. Ning suhtluspohmell oli ka üsna ränk. Selline tunne, et peida end kappi, et veidikegi rahu ja vaikust saada.
Aa, ja mu arvuti läks taas katki. Juhhaidii! Niukest panni pole mina oma elus veel kohanud, kolm aastatki pole vana. Mul õnnestus vähemalt dokumendid hetkel kätte saada ja eks ülejäänu võtab arst välja. Parandada pole vist enam mõtet.
Irooniline on see, et just siis, kui mul läps eelmine kord katki läks, suundus ka kodune arvuti kõigest paar päeva hiljem hingusele. Ja Mia oma pole teoreetiliselt kunagi terve olnudki. Jep, nüüd on aga kodus uus imeline arvuti, mille ekraanilt iga muusikavideo tuhat korda sehvim välja näeb

Igatahes, ma tean, et vähemalt kaks mu blogilugejat (lol) lõpetavad see aasta keskat. Mis muutis mind muidugi nostalgiliseks ja pani oma lõpetamise kevadest meenutama. Sest oleme ausad, nii lebot ja peorohket aega pole minu elus küll olnud. Kool sai aprillis läbi ja ainus, mida pidi tegema, oli end ühiskonna ja ajaloo eksamitundidesse vedada ja arvestades, et need toimusid paar korda nädalas, polnud see just eriti keeruline ülesanne. Ja et meil oli selgelt liiga palju aega, aga liiga vähe mõtteid, mida sellega ette võtta, veetsime me enamuse sellest pidu pidades. Kevad oli soe, johnnypoisid minu südames ja elu absindipudelisse pistetud lill.

Kuhu ma aga sellega jõuda tahtsin? Otseloomulikult selleni, et edu eksamitega ja ärge muretsega, see kõik on palju lihtsam kui tundub. Oh, otseloomulikult ei saa täitsa stressamata olla, aga ärge end ogaraks õppige. Rahustage end vähemalt viimasel õhtul maha. Minu meetodid olid järgnevad:
Kirjand: veetsin mitu tundi hr Nikkolo Aasia blogi varasemate aastakäikude sissekandeid läbi töötades. Ainult kerged probleemid uinumisega.
Inglise keel: pirochill koos härraste, siidri ja õllega. Lol, õpetasin neile, kuidas „Seishun amigot“ tantsida. Kuskil poole üheksa paiku aga hakkasid inimeste närvid endast märku andma ja sai koju traavitud. Kus ma sattusin ühe suurepärase Yamapi fanvideo peale, mille tagajärjel asusin ma „Kurosagit“ vaatama. Kurosagi oli põnev. Und ei tulnud. Hommikul oli ilge peavalu. Eksami ajal ka.
Ajalugu: lol, mu Yamapi vaimustus oli just alguse saanud, nii et ma vaatasin ühest hästi kehvast Yamapi draamast järjest ära kaheksa episoodi. Aga lõpuks ma kerisin, et ainult Yamapiga kohti vaadata. Lol, nii palju siis viimase õhtu kordamisest.
Ühiskond: kusjuures ma vist päriselt kordasin
Kirjandus: mul endal polnud tegelikult üldse plaanis õppida, aga klassivenna tahtis korrata ja nii me veetsime mu köögilaua taga vast nii kolm tundi ja arutasime kõik eksamipunktid läbi. Väga lõbus oli tegelikult.

Lõpptulemus: kõik peale inka üle üheksakümne punkti.

Ok, hüppamine lõpetatud, edasi kpopi juurde!

Vaatasin seda Suju „Legends of kpop“ või mida iganes asja ja esimesed kakskümmend minutit oli ikka tugev tahe pidevalt silmi pööritada. Üks sob story teise otsa, ülepingutatud kaadriesitus, pateetiline jutustaja hääl, matusemuusika...Korea armastab ikka selgelt liiga palju melodraamat. Kammoon, seda kõike oleks saanud ikka märgatavalt lõbusmalt esitada. Vat see koht, kus Wookie popcorni tegi ja Eunhyuk ja Teukie teatasid, et see on täitsa maitsetu, ise samal ajal kahe suu poolega mugides – vat selline oleks pidanud kogu dokk olema. Lõbustav ja sujune. Mitte nagu mingi ülevaade pantvangidraamast.
Positiivsema poole pealt: Donksi uue draama look nägi vastikult kuum välja ja ma avastasin ootamatult, et mul on isegi Siwoni suhtes soojad tunded tekkinud.
Tänada tuleb siin muidugi hoopis „Skip beati“ (kas ma tõseti pole sellest siin rääkinud?), kus ta tegelane on igati lahe ja Siwoni näitlemine üllatavalt hea. Tüüp ei näitle nagu nad kipuvad Aasia sarjades tegema – ülepakutult ja näoilmetega – vaid teeb seda hoopis silmadega. Lol, suht Siwoni pärast saabki seda vaadatud, sest well, isegi Siwoni manageri näidatakse rohkem kui Donksi. Õnneks on Siwoni manager aga lahe vennike ja mu tegelik lemmiktegelane.
Lol, mulle meenub minu ja Kadi veebruarikuine vestlus Skip Beatist
Kadi: tänu Skip Beatile on Siwon kõvasti mu sujulistis tõusnud
Mina: MIDA!? Kelle ta siis viimasele kohale tõukas?
Kadi: ah ei, ta on endiselt viimasel kohal. Ta on lihtsalt sellel viimaselt kohalt kõvasti kõrgemal
Siiamaani lolin.

Oh, ja üks meeliv tumblr provaidib mugavaks downloadimiseks Suju scanne, mis tähendab, et ma sain viimaks otsast lõpuni BIC3 läbi vaadata. Heechuli ja Kibumi, kes evisid jubedaid soenguid ja arvestusväärseid ninasid (lol ühel pildil oli Heechul ikka raske Michael Jackson), sai raskelt mõnitatud ja ega hr awkwardface!Kangingi meie terava keele eet pääsenud. See eest Kyuhyun ja Han Geng olid suht kõigil piltidel pidevalt kuumad. Kyuhyunil on ikka vastikult harmooniline nägu ja pehmed näojooned.
Ahh! Vanad head ajad, mil Kyuhyun oli ilus. Ei, nüüd on ta ka ilus. Kui valgus on hea, Liisa heas tujus ja kuuseis sobilik.

Oeh, ja vahepeal on nii palju häid mv’sid välja tulnud, mida pole jõudnud arvustada. Lol, teeme siis lühidalt.

U-Kiss „Doradora“, või nagu mina seda kutsun – vetsulaul
  • Jei, taas tümm. U-kiss ikka oskab korea klubitümmi masti ülal hoida. Naljakas küll, aga juba esimesel kuulamisel hakkasin ma kaasa laulma.  Lol, ja kas ma kuulsin õigesti, et U-kiss vihkab meid taas.
  • Inception!
  • U-Kissi tantsustiil on omaette vaatamisväärsus. Tüdrukud ja nend sexy kontseptsioonid got nothing on U-kiss.
  • Book of Eli näeb oma plaatinablondi peaga lihtsalt hurmav välja ja meenutab (seda küll ainult kaugelt, kui tal juuksed all on) veidi Hyun Jontsikut. Lisaks on teda üllatuslikult palju. Isegi Kiseop saab peale ilutsemise ja ühe rea laulmisele rohkem teha. Nimelt ilutseda ja lausa kolm rida laulda.
  • AJ soeng meenutab mulle Seungrit. Ja nom nom Dongho on nii suureks poisiks kasvanud. Varsti saab täiskasvanuks ja siis mul polegi enam alaealist lemmikut. Oi kui kurb.
BAP „Power“.
  • Lol, ma olen seda võimeline seda ainult ühel viisil laulma. I’ve kotta powwa, yeah!~. Ja ühe koha peal hakkan ma hoopid Hey, Jude’i ümisema.
  • Üsna sci-fi hõnguline militaarmv. Tants sobib hästi, eriti näo varjamise koht, mis – ma eeldan siis– sümboliseerib gaasimaske. Või siis haiseb õhk ikka eriti jäledalt, arvestades et nad haaravad kollektiivselt õhuvärskendite järgi.
  • Minu lemmik koht kogu mv’s on igatahes see donnydarcolik creeperbunny.
 SNSD „Twinkle“
  • Ehkki laul pole otseselt minu maitse, on mv see-eest väga ilus. Siin on olemas täpselt need osised, mis teevad ühe tüdrukutegrupi mv nauditavaks: ilus meik ja kaunid soengud, palju erinevaid ilusaid riideid, eri setid ja mis kõige olulisem – sära! Miss Lee Hyori teadis seda ja paistab, et ka noored preilid tevad seda. See mv on glamuurne oma parimas tähenduses ja arvestades, et nad kehastavadki seal videos kuulsusi, on see vägagi sobilik.
  • Chanyeol the segaduses paparazzi on muidugi väga hurmav. Kuigi oma alalise hambulise naeratuseta näeb ta nii harjumatult normaalne välja. Lol,  Baekhyun. Ta on mulle algusest saadik kerget keylikku vibe’i saatnud, nii et ma kujutan ette, kuidas ta tulevikus sõudes tüdrukutegruppide tantse tantsima haaba. Ja Sekai apperance oli lihtsalt trollimise ülim vorm. Ma loodan. Sehuni liigutusi arvestades.
  • Lemmikkoht, kui paprazzid edasi tagasi kõiguvad.
  • Kingad! Nii palju kingi! Nii palju loubutaine!
 Geniaalne

Suju „Operaga“ peaks vist full versiooni ära ootama, aga vaevalt, et see mingit hiiglamasuurt muutust toob. Selle video üllatus pole mitte kasti puudumine, vaid hoopis tõsiasi, et laul ei kõlagi jaapani keeles väga valesti. Tavaliselt ei sobi kpop laulude rütm jaapani keelega, aga seekord ei olegi nii hull. Mis mind lolima pani, olid need surmasööjalikud ilmumised. Lol, kas SME on endale fancy eriefektide programmi muretsenud ja kibeleb nüüd seda kogu aeg katsetama? Maskid olid muidugi elegantsed  ja küünlasüütaja Siwon omas elemendis, aga päris õigest dramaatikast jäi ikkagi puudu.

Ja ma peaksin iga päev Exo lemmikute püramiide koostama. Kuigi see on pigem selline kergelt kaldus joon, mitte püramiid. Ausalt, kuidas ma otsustan, kui nad on kõik omal moel üsna võluvad. Jep, everyone in Exo is favourite.
Esitopis olen ma vähemalt kindel: Chen ja Kai. Aga kuidagi maagilisel kombel suutis Chanyeol end kolmikusse sisse murda ja ta ei kasutanudki selleks alatuid võtteid nagu mu juuste põlema pistmine või minu peale ilastamine. Kuigi ma pean tunnistama, et tema kergelt maniakaalses naeratuses peitub oma sarm. Lol, Kui Chenile tahaksin ma süüa teha, Kai hämarasse ruumi kinni siduda, siis Chanyolo on see tüüp, kellega ma läheksin keset ööd paljalt Emajõkke ujuma ja pärast burksi sööma. Ja ma isegi ei söö burksi. Ehk siis vend on bro. Ja et Henzzzi näol on mul juba bb bro olemas, võib Chanyolo olla mu veidi napakas nõbu. Või lapsepõlvesõbrast naabripoiss.

PS. Miks kõik minu katsed tihedamini postitada alati felivad?
PSS. Lol on ilmselgelt mu lemmiksõna
PSSS. Pealkirjast saab täielikult aru küll vist vaid inimene, kes on lugenud "Ranti" ja teab Chanyeoli naljasid. Ma lihtsalt ei saa marutõbise Chanyeoli mõtet peast.
PSSSS. Mul on endiselt Avatari obsessioon

 Sest Zuko honor on ameerika honor ja seega ilma u-ta


2 comments:

  1. Ka mina olen aiatöödega busy olnud. Imelik, ma tean, ma käisin õues. Naabrid vaatasid ka viltu, sest nad pole mind vist suvest saati näinud.. Riisusin veel prillidega nende aia ääres, nad kindlasti mõtlesid, et meie pere on endale aiatöölise palkand vms.
    Appi, jälle on sul arvutiga jama. Miks tehnoloogia ikka feilib meid!!??
    Ma kahtlen, et sinu moodustega ma üle 90 saaksin, ma pole kaugeltki nii tark, et üldse läbi saada nii D: aga sina see-eest olid/oled väga tubli ^^
    Twinkle MV oli tõesti kena, aga ma ei suuda siiani uskuda, et sellele videole pandi rohkem raha alla kui SuJu tervele comebackile..
    Ja ka minu jaoks on Chanyeol kuidagi vaikselt salaja kriipind bias listis kõrgemale ja ma ei saa aru, kuidas see üldse juhtus..

    ReplyDelete
  2. Ma tegin tegelt mu suht lihtsaid eksameid: kirjand, inglise keel ja kirjandus, neiks ei anna niikuinii eriti õppida. Ühiskond on poolenisti loogika ja ajalugu...noh, mul on hea mälu.

    Chanyeol on naljakas tüüp jah. Ja ta oli veel viimane kelle nime ma selgeks sain.

    ReplyDelete