Monday, July 9, 2012

Kus Super Juniorit iseloomustab kõige paremini sõnaühend hot namja


Istun hetkel kaminaruumist õue tassitud diivanil, ümberringi hurmav rohelus, ja naudin olukorda kuni aku kestab või sääsed liiga õelaks lähevad. Kell on pool üksteist õhtul, aga toas valitseb ränk saun, mida tõsiasi, et enne sai ka päris saunas käidud, sugugi ei leevenda. Mussikud vaatavad „Sõrmuse vennaskonda“, aga et sai extended versiooni alles paar nädalat tagasi vaadatud ja eks ole seda muidu nii 40 korda nähtud, jätan täna vahele. Naudin parem ilusat suveõhtut ja suhtelist rahu. Kõrvale rüüpan aga teed, sest tänan väga, see Vanatoi koduõlu (nagu Bilbo samakaski) niidab ikka vikatiga ja niikuinii pole ma suurem asi õllejooja.

Viimased päevad on väga produktiivsed olnud. Tõeline juulikuu suvi on viimaks käes ja koos sellga ka igasugused suvised tegevused nagu sääskede toitmine õhtusel maasikapeenral ja rannachill. Laupäeval olid Tõrva linna päevad, mille suhtes oli mul eelnevalt vaid üksainus plaan: osta suhruvatti ja see pintslisse pista. Plaan aga osutus veelgi edukamaks: suhruvatti sain ma venna käest, kes ei julgenud seda süüa, ja empsilt sain veel lisaks shaved ice’i. Oma suhruvatiraha ohverdasin seejrel armulikult suitsukala fondi ja laat oligi täiuslik. Ja Marial ostsin tissi, sest ta ei julgenud seda ise osta. Igakord kui ma nüüd tissist möödun, ma lihtsalt pean seda näpima.
Aa, ja suure impulsiivostu tegime empsiga ka. Sel ajal kui mehed rannas peesitasid, ostsime meie nimelt külmkapi ja lasime kojugi tuua. Säärased kõvad tädid oleme. (siinkohal ääremärkusena: mama oli seda külmkapi juba eelmine nädal põrnitsmas käinud, sest meie nüüdsesk eks-külmkapp toimis nagu suur jääkamber ja oli vaid kaks võimalust – jääpiim või hapupiim. Aga pole ka ime, too külmkapp oli juba üle 30 aasta vana ja läks nüüd oma raugapõlve veetma garaazi õllekülmkapina).
Täna aga sai teoks veel üks oluline suvesündmus: esimene maasiakmoosi keetmine. Ilmselt pean ma see nädal viimaks täitsa üksi selle hurmava ja lihtsalt imeliselt lõhnava ülesande ette võtma, aga eks ükskord tuleb see moositegu ju ka ära õppida. Peaasi, et ma ikka kaaned jaksaks peale keerata.

Muidu on aga minu elu raske ja et internetiühendus muudab selle veelgi raskemaks, olen ma Suju videot full hd glorys näinud vaid kolm korda ja ühtekokku – üldse vaid kuus. Kohutav, ma tean. Ilma irooniata. Selleks et MV’d hd’s vaadata, pean ma pool tundi passima ja siiski võib midagi untsu mina ja sa pead otsast alustama. Päevased vaatmised on ka maha tõmmatud, sest vendolend teeb kõik endast oleneva, et see võimalikult ebanauditavaks muuta. (olgu, ta üritas meid kõige esimene kord takistada. Kõige esimest korda! Milline alatus!)
Ja et ma olen lapsehoidmise ja suvetoimetustega busy olnud, on mul alles nüüd jõudu ja mahti, et siis videost rääkida
 The boys are back~

Traditsiooniliselt esimesed (eba)intelligentsed mõtted:
  • OMG, Donks on nii fierce ja nii kuum ja fa-bu-lous
  • Lol, balleriin Siwon ja ringis kepsutamine
  • Ja milline uskumatu üllatus, Siwonil polegi särki seljas
  • Teukie, kas sa panid Tayongilt ja Daesungilt nende „Fantastic baby“ kostüümasjanduse pätsu?
  • Aww, milline nostalgiline alavalgustatud kastike
  • Lol Sungmin, kas sa lasid Lady Gaga videost jalga?
  • Tegelikult näevad nad kõik paras motogäng välja. Juuuu-das, juda-ah-ah-haas~
  • Omg, mida Kyuface kannab?
  • Dammit, Eunhyuk, miks sa tantsid nii hästi!
  • Looool, kas ma nägin just Exo märki
  • Dammit, ülikonnad. Ugh, liiga kuum. Must not make inhuman noises #makes inhuman noises#
  • Fuck yeah slow motion mr simple dance!
  • Fuuuuuuuq, kõik näevad uskumatult head ja kobedad välja

Vähem ebaitelligentsemate mõtete juurde, ehk siis vähendame sõna ’fuq’ kaustussagedust ja asendame selle millegi viisakama, no näiteks pagan kui kuumaga. Sest pagan küll, nad kõik olid vastikult kuumad. Sellist imeasja, et kõik sujud näeksid ühes muusikavideos kollektiivselt head välja, juhtub ikka haruharva. Isegi Siwonil oli lusikasoengule ja tuhapeale vaatamata oma hetk.
Igatahes, missikroon ja kaksteist punkti ja kõik auhinnad lähevad selles videos küll Donghaele. Võib-olla on asi selles, et teda on palju, aga ma lihtsalt ei saa talt silmi küljest. Ta nii ilus ja kobe ja fa-bu-lous ja kuum ning korraga tuli mulle meelde, et ta oli mu esimeste nädalate suju lemmik. Ah, feelingud~!
Esimese printsessi krooni saab aga Sungmin, sest ehkki ma olin niiiiii skeptiline tema blondi pea suhtes, on see mind nüüd täielikult võlunud. Lady Gaga tantsupoiss või mitte, fierce on ta igatahes.
Teiseks printsessiks saab Kyuhyun, sest kohtunik on kinni makstud. Nad oleks võinud ta juuksed üles stylida nagu laivides, aga muidu oli ta üllatuslikult kobe (eriti ülikonnas. Kõik on ülikonnas kobedad). Isegi moodne vampiirikrae eiajanud nii palju naerma kui pidanuks.
Ja viie finalisti hulka jõudsid veel ka Eunhyuk ja Yesung, sest paganas, hot namjas are hot. Eunhyuk lihtsalt oma suurepärase tantsu ja Yesung oma kobedate käsivarte ja hajima kohaga.
Ja kõik teised nägid muidugi ka head välja.

 Idk mingi motogäng

Nagu te ilmselt juba aru olete saanud, meeldib „Sexy, free and single“ mv mulle väga. Kõvasti rohkem kui „Mr Simple“, mis mind eriti ei impressinud. See pole mind veel ka sugugi tüütama hakkanud, sest lol, ma olen seda lihtsalt nii vähe näinud.
Lemmikkohad:
  • See Hyukkie ettetantsime koht, mis ka teaseris oli
  • Donghae fierce pilk täitsa alguses ja see, kuidas ta käe pea taha paneb
  • Nostagiline tunnelstiilis bonamanalikus värvigammas kastike, kus Suju vahepeal tantsib
  • Sungmini lauluosa selle koha peal, kus Sungmin tavaliselt ikka laulab. Ja siis see Kyuhyuni koht, kus ta veidi kõrihäälselt laulab.
  • Slow motion Mr Simple dance
  • Ja midagi ilmselt veel
 See koht näiteks

Comaback stage’id on ka väga head olnud. Uskumatu kui normaalselt nad laivis laulsid, lih-tsalt uskumatu. Ja lisaks meeldib mulle väga see kergelt bonamanalik stiil ja muidugi eriti Kyuface’i üles pandud juuksed. Ühel hetkel tundus isegi korraks, et tüüp pole enam pontsik (ta on).
Ja „For u“ lahendus on lihtsalt ülinunnu. Ma tunnistan, et ma küll itsistasin veidi Teukie ja Wookie üle, aga see ei tähenda, et nad poleks ka armsad. Ja Kyuhyuni hääl on lihtsalt nii ilus ja puhas ning Yessu proadliber ( ja Ryewook, nagu mainitud, oma üliemotsionaalsuses suti naljakas). Ja ülejäänud kamp lihtsalt adorable. Eriti tähelepanuväärne on muidugi Donks, kes oma veidi lahtinööbitud valge triiksärgi ja lihtsate teksadega näeb lihtsalt vastupandamatu välja. (lol at Eunhae tho). Oi jah, muudab kohe sentimentaalseks see Suju värk.
 
PS: lõpuks hakkasin ma ikka „Sõrmuste Isandat“ vaatama. Nuuks nuuks, Boromir
PSS: ma olen seekord illustreerivate gifide jagamisel väga laisk. nagu te poleks neid juba näinud


8 comments:

  1. First of all - WOOOO~ SUJU comeback!
    (nagu enda kommentaare loeks, aga see pole mingi uudis eks)
    Ilmateade just mainis, et homme saab vihma. Oligi liiga kaua suvine ilm.. (mitte et ma tegelt ilgelt kuumust armastaks) Ma polegi veel rannas käinud! Isegi mitte ujumas!
    Lihtsalt huvi pärast küsin, kas sa ütled, et tee on palav või kuum? Tekkis siuke vaidlus täna XD Ja kas sa ütled, et lumi pakib või hakkab kokku?
    ~uudishimulik pärnakas

    ReplyDelete
  2. Praegu on siin lausa äike ja ladistab. rätikud on muidugi õues. ma loodan vaid, et pägalik üles ei ärka, sest muidu ma peaks kutsuva arvutiekraani juurest tema juurde minema.

    Ma ütlen vist pigem kuum tee? kuigi tuline oleks vist kõige õigem. ja lumi hakkab kokku (pakib on ka lingvistiliselt õige?)
    aga muidu olen ma täheldanud, et mul on isegi inglise keeles tartu murre küljes. ma ütlen pigem that and those, kui this and these.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ütlen, et tee on palav ja lumi pakib. Terve elu arvasin, et kõik nii räägivadki, kuni kuulsin, et see on ainult Pärnumaa asi ^^'

      Delete
  3. Issand, mis keeleprobleemid :O :O :O
    Tee on kuum ja lumi hakkab kokku.... inimesed ütlevad päriselt ka lumi pakib? :O :O
    *Blow your mind*

    sellise põneva kommentaarinurga pärast läks mul kõik muu meelest mida ma Liisa postitusest lugesin :S

    Ok, video.... esimesel vaatamisel ma pahvatasin kaks korda naerma
    1. Sungmini ogadega peaehe, 2. see teaseris olev hüppe värgens oli videosse topitud.

    ja Donks näeb kobe välja.... tavaliselt ma nii ei arva. Ma kaldun teda nägema kui üsna suvalise välimusega tüüpi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu jaoks on jälle imelik, et inimesed EI ütle ´lumi pakib´ XD
      Kas keegi teist ämbri kohta pang ka ütleb? :DD Või on tegemist jälle ainult Pärnumaa asjaga... :3
      Põnev teema~ :D

      Delete
    2. Me kasutame mõlemat nii ämber kui pang. Kuidas juhtub. :D

      Lumi pakib kõleb nagu coolide inimeste släng :S

      Delete
    3. Why thank you, I do think I'm pretty cool~

      yo.

      Delete
    4. oo jaa, lendlemise koht, seda ma unustasingi mõnitada. kurb tõda, aga see tegi mv kohe odavamaks. kuigi samas: nüüd ma unustasin selle ju ära

      Delete