Saturday, June 30, 2012

First world problems


Minu viimaste päevade tunded:

Ja eile polnud netti üldse. Masendav ruudus, sest ma ju teadsin, et Sujul tuli mv teaser välja. Praegu on netti ainult nii palju, kui netijumalatel parasjagu tuju meile anda on: ehk siis praktiliselt üldse mitte. Tavalisel juhul elaks ma need paar päeva muretult üle, aga praegu! Loetud päevad enne comabacki! See pole netisõltuvus, see on puhas Sujusõltuvus.
Eile, siis kui ma olin lihtsalt masendunud, aga mitte veel desperate, irvitasime, et küllap naabrid on mõne lillepoti aknalauale sättinud ja see blokib nüüd signaali. Kas nad siis liigutasid seda või oli hommikul pilvede seis sobiv (nimelt paistis isegi see poolmüütiline olend nimega Päike ja põhjustas keerulise dilemma: päevitus või nett?), kuid ennelõunal töötas see isegi normaalselt. Nii et sel ajal, kui mina rõõmsalt põldu kitkusin ja käruga alt aiast metsviinapuu vääte mäe otsa kompostuhunnikusse vedasin (ja need, kes on mul külas käinud, teavd, et mu aed on paras riisiterasside süsteem), said siblingud toas netimänge mängida ja muidu mõnusad olla. Aga kui Pann viimaks minu kätte jõudis, oli õnn mulle taas selja pööranud. Isegi Suju albumit ei saanud kuulata.
Nii hetkel ma ei ole väga excited. Täitsa calm tbh.

Aga kõiges halvas on ka positiivset. Tänu sellele vaatsime me viimaks selle va kurikuulsa „Battle Royale“ ära ja tegemist oli igati hea filmiga. Peategelased oleks minu poolest võinud jumala rahus kuuma psühhopaat poisi poolt maha löödud saada, sest nad olid igavad kui materiaalse dialektika loeng, aga see-eest oli palju teisi lahedaid tegelasi. Näiteks sümpaatne peapaelaga kutt, kes aitas neil lõpuni ellu jääda. Või pikk nunnu poiss, kes õnnetul kombel oma armastatu käe läbi otsa leidis (ok, see oli reaalselt nagu ülikurb koht). Ja kolm tarka poissi. Negatiivsetest tegelastest shippisin ma rõõmsalt ilusat karmi pihvi ja psühhopaadist kuuma poissi. Ma kohe teadsin, et nad peavad võitlema.
Jah, Miaga jaapani filmide vaatamine on meie suvetraditsiooniks saamas. Kellelgi häid soovitusi?

Aga. Suju teaser (no kohe ei taha sõrmed kirjutada, et „Sexy, free and single’i“ mv teaser).
Varem olen ma sellistel juhtudel ikka korraliku esimeste mõtete postituse teinud. Seekordsed esimesed mõtted olid aga jõle ebaoriginaalsed:
  • Oo, kuum Donks
  • Oo, hot namja Sungmin.
  • Oo, kuul Hyukkie (ja teisel vaatamisel lisamõte: küll neil kulus palju juukselaki)
  • Oo, kobe Kyuhyun
  • Oo, millised käed Yessu
  • Oo, hot Ryeowook
  • KANGIN!
  • Oo, te kõik näete nii vastikult head välja. Nii palju tugevat meiki, nii kena tume rõivavalik, nii paljutõotav

Uskumatu, ma ei mõnitanudki kedagi. Ja laul on ka ok ja hakkas kohe kummitama.
Kohustuslik gif Kyuface'ist

Nüüd on aga öö käes ja katsumusrikas netisaaga on lõppenud ja minu morn tuju lahustunud. Superexcited mode saabub ilmselt küll homme, aga juba praegu olen ma üsna rahul. Kuulasin viimaks albumigi ära ja ehkki ma praegu sest veel pikalt rääkima ei hakka, siis meeldejäävamateks lugudeks olid otseloomulikult „Sexy, free and single“, mis on tõelise raadiohiti kõlaga; „Rockstar“, sest dubstep ja oh my gaawd, i’m so hwaaaat; ning „Gulliver“, mis on täiuslik laul niineseelikutes lõkke ümber tantsimiseks ja inimiohverduste tegemiseks.

Vot. Aga hetkel olen ma liiga uimane ja mu vanad silmad valutavad, nii tuleb kohe alatult lühike ja ebainformatiivne postitus.

Palju õnne ka liider Teukile vanaks saamise puhul. Iidolite keskmist vanust arvestades ei ole sa enam isegi mitte onu. Ei, sa oled vanaisa.
 Perfect ahjusshi

6 comments:

  1. Issand, sa oled nii tubli, et vastu pidasid!! *hugs*
    Mul tuli ristiema külla ja ma pidin rääkima oma tulevikuplaanidest (ök) ning seetõttu magasin ka kõik maha sadface
    Aga siiski, aga siiki! Kõik on nii ilus ja imeline~
    Battle Royale on tõesti kuradi hea film, ma mäletan, et ma seda vaatasin kunagi. Üksi. Öösel. Oi see oli sitaks ammu, peaks uuesti tsekkama (kuigi ma mäletan, et mulle meeldisid psühho-tegelased rohkem, ojaa neid oli palju tegelt)
    Ma olen küll rohkem dorama inimene, seega pakuks välja One Litre of tears, kohutavalt (nagu, KOHUTAVALT) kurb, aga meganummi.
    Arashi film Saigo no Yakusoku, mis oli päris hea (aga noh ma olen biased kah). Action ja värki.
    Time Traveller: The Girl Who Leapt Through Time oli päris decent (multika-versioonist ma ei tea midagi)
    Ghost Train oli paras mindfuck (vaatasin koos sõpradega, kelle jaoks oli see esimene jaapani film, seega kiljumist ja naermist oli palju)
    Gantz?
    Ma ei mäleta enam midagi, mis ma kunagi näind olen, wow :D

    ReplyDelete
  2. Kindlasti ära vaata filmi nimega "Paradise Kiss," sest peategelane piff ajab nii marru ja on jobu otsustusvõimetu draamapiff.

    Teuki, mu esimene suju lemmik :3

    Comebacki aeg ehk periood mil Suju feelingud löövad lainetena üle pea.
    Minu teaseri rekstisoon: üüüüüüüüüüüüüüüü, Kangin, üüüüüüüüüüüüüüüüüü. Pole just parem.

    ReplyDelete
  3. Jätan soovitused meelde. Ma olen "One litre of tearsi" juba näinud (Ryo eks ole)ja samuti ka Arashi filmi, mis oli igati lahe (mul on isegi filmi laul olemas!). Aga teisi mitte.
    Ja jobust peategelaspihvist hoian hoolikalt eemale.

    ReplyDelete
  4. OK, Liisa, mis sai 20-ndate New York!AUst? See, kus Sunny ja Sungmin on õde ja vend ja nad lähevad lapsepõlvesõbra Kyuhyuniga Ameerikasse paremat elu otsima.
    (khm, ei, tegelt mul on paremat ka teha, kui su blogi öösel stalkida)
    See oli nii äge mõte ja ma tahan seda lugeda, like now~ D:

    ReplyDelete
  5. See jutt on mu kirjutamata jäänud ficide kaustas...väg akurb lugu küll. Ma mõtlesin sulle selle saata ja autasuks, et sa nii tublilt mu fice lugesid, ühe neist välja valida lasta, et ma selle siis sulle valmis kirjutaksin. aga näe, sa oledki juba soovi esitanud (lol,kes vedeles enne diivanil ja pani suju teaser picidest inspireeritud juttu kokku. mul on selgelt liiga palju ideid, aga liiga vähe viitsimist)

    ReplyDelete