Wednesday, June 20, 2012

Iidolsoengute hukutavast mõjust meelerahule ehk keegi pole kaitstud


Mitte miski ei ennusta comabacki enam kui muutuma hakkavad soengud. Kas ka paremuse poole, see on muidugi küsitav, aga üksi comaback pole täiuslik, kui gruppi liikmete soengutest ei anna moodustada vikerkaart või kommipaki sisu. Ja Suju on selle korralikult käsile võtnud.
Eelmine kord palju halatud ja mahatehtud Sungmini blond pea sunnib mind aga oma sõnu sööma (ja ka oma terves mõistuses kahtlema), sest see, milline ta Sukira piano kontserdil välja nägi, oli lihtsalt vapustav. Võib-olla oli asi lillas pluusis ja silmameigis, aga see blond sobis talle lihtsalt oivaliselt.
 Super meik

Kyuhyuni juuksesaaga oli muidugi paras ooper. Lol, kõik need vaesed fännpihvid, kes ootasid lõikust ja kui nad selle viimaks said, pidid  peaaegu krambid saama, sest asi läks ainult hullemaks. Tänaseks on tublid fännid muidugi enda kallal ajuloputuse teinud ja kinnitavad endale, et selle nurga alt näeb see soeng ju isegi nunnu välja (oo sisemised heitlused inimeste tagides!). Jamh, pikkus on veidi poolik, nagu oleks lõikamine katki jäetud, aga selle elab üle. Kui rohkem harjuda, näeb isegi nunnu välja eks ole (#ajuloputus mode on#). Ei ausalt, mulle jube hakkab isegi meeldiam. Aga värv. See imelik päikesekuivatatud tomati ja pleekinud vaskratsaniku toon. Lih-tsalt traagiline.

Kes meil veel on?
Teukie blondiga olen ma rahul ja Shindongi rõve juustutoon muutus märgatavalt meeldivamaks plaatinablondiks, mis ei vähenda aga sugugi tõsiasja, et ma sooviks teda musta peaga näha. See-eest on nüüd Hyukkie musta peaga, eriti irooniline, sest tema on ainus, kes võiks minu poolest kasvõi salatirohelise peaga olla. Ja Yesungi bordoo on juba vana teema.
Siiani on hävitustööst pääsenud Siwon ja Donks, kes ilmselt jäävad nii nagu nad on, sest Siwoni soeng on kindel nagu Šveitsi pank ja Donksil on draama, mida filmida, ning Ryeowook, kelle pärast ma väga ei muretse.
Oo, ja siis veel tume kaart Kangin. Sest Kangin tuleb tagasi. Uskumatu. Ja vapustav.
Ma nägin ära sõjaväkke minema Kangini, aga ma pole kunagi näinud aktiivselt promotivat Kanginit. Nii et see saab huvitav olema.

Edit: eeeeeeeee, kogu Suju ühel pildil! Arvestades olukorda ja taga olevat puurmoodustist, on see nende muusikavideo välimus. Lol, Siwoni muutumatu soeng ideed. Ja omg, Kangin on nii nunnu~! Ja Ryeowook nii ilus! Ma ju ütlesin, et tema pärast ma ei pea muretsema. 


Aga aitab sujupujude peakoludest.
Ise ma olen elanud ääretult põnevat elu, mis on sisaldanud ohtralt toiduvalmistamist, sääskede söötmist ja lillepeenarde rohimist. Ma mäletan, kuidas ma väiksena olin surmkindel, et mind ei hakka iial aiandus huvitama, ja nüüd käisin ma terve nädal pea iga päev tunnike või nii täitsa vabatahtlikult rohimas. Hea rahustav tegevus ja midagi ei pea mõtlema. Ainult sääski peab tapma. Ja sipelgate rünnakute eest põgenema. Nii et kohati siiski nii rahustav ei ole.  Lilli meeldib mulle ikkagi rohkem lõigata.
Jalgpalli vaadanud ei ole ja et ma olen by default alati Hollandi poolt, ei olnud nagu suurt midagi peale tragöödia vaadatagi. See-eest papa rääkis, kuidas ta Eesti-Prantsusmaa mängu oli vaadanud ja vennas ootamatult rahvuslikud tunded avaldusid ja ta tõsiselt vihaseks sai, et Eesti kaotas.
Järgmisest nädalast lähebki karmiks lapsehoidmiseks. Tüübiga Tõrva ja kodu mängima. Õnneks on järvevesi juba ujutav ja eelmine nädal tegin oma esimesed käigud ära. Kui end enne soojendada saab igati normaalselt ujuda. Rannas olen saanud külla vaid kaks korda vedeleda, aga eks see aias traavimine teeb oma töö ning ehkki ma olen oma igasuvisest grillkana jumest veel kaugel, ei saa kahvatuse üle nuriseda.

Juuste juurde tagasi tulles.
Nägin täna öösel unes, et Exo Mama video oli hoopis teistsugune ja neil kõigil olid üsna ekstravagantselt üles pandud soengud. Teate küll, kuidas stilistid armastavad nende juukseid ohtra lakiga Tokyo Toweri kõrguseks ajada, aga minu unenäos oli see lausa ekstreemsusse viidud. Kõik nägi rohkem juba jrock välja. Ja Baekhyun oli nagu mingi segi USA vabadussambast ja N-eurost. Väga kurb lugu tõesti.

Pole nii ammu unenägudest rääkinud, et need on mul juba meelest läinud. Mõned siiski:
  • Kõige esimene Exo unenägu sisaldas Krisi ja Taod. Kõik, mida mäletan, aga hommikul lolisin ikkagi.
  • Teine unenägu, kus Tao ära suri. Me võitlesime avatarilikus maailmas pahadega (ütleme et firenationiga) ja meil oli lendav appalaadne elukas, ainult see oli roosa ja ta lakk ja saba olid vikerkaarekarva. Ja Tao tegi wu shud ja oli muidu nunnukas kickasser, aga ühel hetkel leidsime ta laiba kaljude vahelt. Ta oli kõigest seitseteist.
  • Dramaatiline unenägu vol2, kus suri Kai. Meedia oli ärevile aetud ja pasundas, kuidas kõigest 18-aastane iidol end surnuks töötas. Kui hommikul üles ärkasin, olin kergelt segaduses, kas see juhtus vaid unes või päriselt. Üsna creepy tbh.
  • Unenägu, kus exod olid palgamõrvarid. Krisi ja Taod ei saanud eraldi palgata, sest nad olid item, kes töötas alati paaris. Jep, paistab, et mu alateadvus shipib Taorist.

Vaatasin ka Exo m’i Happy campi ära ja nad on ikka nii kullakesed. Tao on nii armas jobununnudiks ja ikka üsna kummaline inimeseloom. Isegi hostid lõõpisid tema üle ja ma lihtsalt konstantselt awwisin. Lay on ka päris omamoodi ja Kris külm liider. Xiumin ja Luhan olid nunnukad ruudus ja täitsa coolbrod. Kuigi mul ikka veel (ma tean, kohutav) ei ole Exo OTP’d, siis Luhani ja Xiumini on vähemalt mu semuship. Ja Chen on oma rääkimisviisi ja olekuga täiega Kui Xiani moodi. See, kuidas ta veidi üleannetul ilmel hiina catchphrase loobib…ah, ja ikka on ta nii müstiline.

Aga nüüd kuulan ma rõõmsalt anime openinge, sest ma olöen nostalgilises meeleolus. Enne kuulasime (ja lällasime muidugi rõõmsalt kaasa) Digimoni ja Naruto openinge. Ma sain esimest korda teada, et sõnad pole mitte Digimon more than champions, vaid digimon are the champions. Uskumatu. Tegelikult olen ma nii enam-vähem näinud vaid kaht esimest hooaega ja esimest kasti. Mu lemmik oli muidugi Matt ja digimonidest Patamon, sest ta oli nunnu. See on igati normaalne põhjus ühe digimoni laikimiseks.
Maria teab muidugi hästi sõnu ja osi Naruto laule oskan minagi hästi kaasa laulda. (Three two one make some noise!) Minu lemmik on igatahes neljas, alati paneb kaasa lõugama. Shippudeni laule ma mingist hetkest enam ei tea, sest ma kaotasin lihtsalt huvi.
Jaa, aga 2008 suvi oli tõeline Naruto suvi.

Mingist hetkest võin ma suvesid fandomi järgi jaotada.
2004-…Vennaskonna suved (Vennaskonna suvi on igavene suvi)
2007- Simple plani suvi
2008- Naruto suvi
2009- Yamapi suvi (tegelikult JE suvi)
2010- Suju M’i suvi
2011- Suju suvi
2012- ??? (ma juba aiman, et minu suvemälestustes saab see nimeks Exo suvi)

Ilusat astronoomilist suve algust kõigile!

PS. Meil on Sanna-chaniga ühe aasta anniversary!
PSS. Proovin homme-ülehomme pilte sisse imeda, et siis hiljem picture spami teha.

4 comments:

  1. Mulle ei meeldi veel Kyu soeng, idk. Ma jään MV peale lootma, sest need tavaliselt ajavad asja ära. Sungmin näeb tõesti kobe välja, aga ma siiski eelistaks teda musta peaga. KANGIN! Asi läheb liiga põnevaks omg!!
    Issand, ma kuulasin eile igast vanade multikate openinge, mitte küll anime, aga siiski eks! Kids next door, american dragon, totally spies, danny phantom jnejne
    The signs are so obvious baobei~
    Neljas opening on ka mu 1 lemmikutest, we are faitin driimas~
    Woo, palju õnne meile jällegi! Kolmas päev juba joon T_T tähistamine ei lõppe iial...

    ReplyDelete
  2. Lol, i is drunk too. ja järgmised kaks päeva läheb pidu aina edasi. tsükkel!

    Ja Kyuhair on tõesti komplitseeritud nähtus. ma pole endas ka täitsa kindel. Must pea on Sungmini parim valik surmkindlalt.

    ...Takami wo mezashite~

    ReplyDelete
  3. Hiline kommentaar :/ Anyway, ma olin maal, nett sakkis.

    Ilusat aastapäeva teile!

    See Suju ühispilt tekitas mus palju Fiile, too many feelings :S Nagu lollakas hilgasin mööda korterit ringi. Ja kui emmele pilti näitasidn ja vaimustunult seletasin kui ülivinge see on, et Kangin on tagasi ja fännil lasti Sujuga kohtuda jne, siis noh, talle see ei tekitanud mingeid õrnemaid tundeid.
    Ning vaikselt on nüüd tilkunud Suju teaser pilte ka, need on huvitavad. Ning väärivad pikemat analüüsi.
    Ma olen juba Sungmini blondi peaga harjunud, kuigi jah, vahest see ei sobi nii hästi ta nahatooniga.

    ReplyDelete
  4. Ma tean! see grupikas...ee grupipilt on lihtsalt raskelt kyaaaaa~! see comeback tuli nii oootamatult, aga niipea, kui ma seda pilti nägin, tuli selline ootusärevus hinge. vaatsin isegi mr simple ja acha üle, et vaim valmis seada. ja ma olen uute teaser picidega väga rahul. pean neist ka kirjutama, kui aega saan.

    ReplyDelete