Wednesday, June 27, 2012

Sexy, free and single


Igasugused lõpetamiste ja jaanipäevaga seotud pidustused on seekord (õnneks) läbi ja ei minu magu ega maks pole enam endised. Kuuel päeval kaheksast mingi üritus pluss viimased neli ilusti tsüklina järjest. Aga pole viga, sest ehkki ma teatasin armulikult, et hoian kaks nädalat tervisele kahjulikest lõbudest eemale, on hetkel mu vasakul käel järjekordne tühjaks joodud varblase klaas ja kui ma endale veel ühe koksi segan, ei lase avatarmode end kaua oodata.
Viimased päevad on mind lihtsalt nii ära väsitanud. Kõigile neile külastustele lisandus täpina iil kohustus hoida vennaraasu. Mis on suht täiskohaga töö. Tüüp jääb mingi pool kaksteist-kaksteist magama ja alles siis saabub tõeline vabadus. Ja meie vabadus – nagu iga eestlane teab – on meie reliikvia.

Aga selle asja nimi muide oli sissejuhatus. Sest tegelikult tahtsin ma otse loomulikult Suju teaser picidest rääkida.
 Sest ükshaaval lisada oleks tüütu ja kedagi välja jätta alatu

Alustuseks – ma olen võlutud! Need meeldivad mulle umbes kolmsada korda rohkem, kui Mr Simple’i omad ja seegi on alahindamine. Kadi, sa tood selle albumi mulle kindlasti! (eriti kui arvestada, et photobook peaks 80 lk paks olema)
Niisiis, mulle meeldivad kõik pildid välja arvatud Eunhyuki oma, mis oma mulletiga oli üks paras fopaa ja hirmutas esialgu kõik fännid ära, sets me olime juba näinud, mida SME f(x)’i ja SHINee’ga hakkama sai. Õnneks saabus aga ruttu selgus, et tegemist pole siiski hipsterlobsteritega, vaid maalilis-muinasjutulise poolmüstikaga, kus ei puudu ka paras annus hillitsetud melanhooliat. Eks siis vähem poeetiliselt öelduna: mulle meeldib see, et nad kõik näevad tõsised või lausa nukrad välja ning et ühtseks siduvaks jooneks pole mitte rõve rõivavalik, vaid kergelt maagiline õhkkond. Jep, mulle isegi sobib, et need kergelt blurrid on. Fairy dust and stuff. Kuidas see aga sexy, free and single olemisega seotud on, pole halli aimugi.

Alguses mõtlesin, et teen tabeli plussikeste ja miinustega, aga et enamus pilte jättis mulle väga hea mulje, ei olnud mõtet nagu seda teha. Vaene Eunhyuk üksi oma miinusega oleks liiga nukker olnud.
  • Minu kolm lemmikut on igatahes Donghae, Yesung ja Sungmin (kuigi mitte ilmtingimata selles järjekorras). Kõik need jutustavad oma loo ja panid mind kõige enam mõtlema (ja end vaatama. Obviously). Need on väga ilmekad ja on olemas see teatav it-factor, mida ma seletada ei oska. Võib-olla on need pilgud, võib-olla mitmetiseletatav sümboolika, võib-olla lihtsalt kompositsioon. Sest ükski pole pelgalt lõusta pilt, vaid seal on ka midagi lisaks: olgu see siis loor, lillekimp või oksapärg.
  • Donksi pilt meenutas mulle kohe oma koloriidiga mingit maali, sellist 17. sajandi madalmaade koolkonna stiilis nikerdust. Ja siis tuli mulle meelde Vermeer ja tema „Tütarlaps pärlkõrvarõngaga“. Pilt on küll ümberpööratud, aga üldine kompositsioon, loor ja – mis kõige olulisem – Donghae hingestatud pilk, on väga sarnased. Säärane emotion lihtsalt silmades. Tyra Banks laseks kohe järgmisesse vooru edasi. Lisaks on sel pildil väga tugev ~pühalik~ feeling. Donghae oleks nagu madonna või Jumalaema oma rauge mõtlikkusega.
  • Yesungi puhul meeldib mulle juba see, et tegemist on üldplaaniga. Pluss muidugi maalilisus. Mulle tuli silmapilkselt kaks seletust pähe: üks, mis haakub veidi Donksiga ja teine, mis sobib ülejäänud piltidega siiski paremini. Religioosne seletus: Yesung on okaspärjaga Jeesus Kristus, isegi tema rind on paljastatud. Muinasjutuline seletus: Yessu on isahirvest metsavaim, metsa süda ning hing. See seltus muudab mind veidi nukraks. Ses pildis on teatavat hääbumise hõngu, nagu on ka kõigis teistes. (lol, see oli mul päevake taustapildiks ja et see oli nii hiiglaslik, oli mul paras hipster tausatpilt, kus suurem osa ekraani oli täis tüübi oksapärga)
  • Sungmini pilt haakub jälle hästi mu Yessu teooriga, sest Sungmin on sulaselge haljaprintsike (või printsess). Ja ka tema silmades on see sama nukker pilk, mis kõneleb kaotatud aegadest. Kui veel vaid lilled närbunud oleks. Sungminil on hetel ka au olla mu taustapildiks.
  • Kyuhyuni pilt oli ilmselt üks enim oodatuid pilte üldse. Tõsiasi, et see oli jäetud viimasesse päeva, pani mind halvimat kartma, sest hei paljas Siwon oli ju ka tulemata. Ja kui see siis viimaks (2.41 am nagu need teaserid üldiselt välja tulid) mu dashboardile ilmus, oli mu esimene reaktsioon suht: oh. oh. aga see on ju praktiliselt normaalne! Ma olin valmis lilleõiteks ja ämblikuvõrguks ja pikaks punaseks parukas, aga ma polnud valmis selleks, et ta kannab tavalist mantlit ja iseenda juukseid. Ilma ühegi aksessuaarita. See oli omamoodi pettumust valmistav eks ole. Ja näomaalingut ei pannud ma esimese hooga üldse tähele. See juures pean ma aga mainima, et tegemist on ühe paganama kena shotiga ning Kyuface näeb laua väga hea välja. Lihtsalt, pagana raske on sellele sügavsemiootilist analüüsi teha. Enne uinumist tuli vaid pähe, et ta on noor eksinud vampiiripoisist sõdalane. Aga kui ma hommikul valget näovärvi nägin, liikus mõte comedia del arte ja Pierrot peale. Sobiks nii nende maalivihjete ja muinasjutulisusega kui ka melanhoolse õhkkonnaga.
  • Teukie ja Ryeowook tulid koos välja ja mõlemad on lihtsalt ülihead picid. Esialgu meeldis mulle vast Teukie oma rohkem (lihtsalt super houte couture välimus), aga nüüd on hakkanud vist Ryeowooki oma rohkem meeldima. Idk. Teuki oma puhul pole nagu midagi mõnitadagi, aga Wookie puhul sai väriseva lainerijoone ja pardipee soengu üle ikka veidi irvitatud.
  • Kangin! Lol, pildianalüüsi asemel liigub mu mõte alati hoopis sellele, et Kangin on tagasi. Aga paistab, et nad on siiski tema sõjaväeajast inspiratsiooni saanus, sest nii värvigamma kui maskeerumisdetailid vihjavad sellele. Selline korralik pokust metsavaim.
  • Siwon ja Shindong jätavad mind mõnevõrra rohkem külmaks, kuigi nende pildid on igati acceptitavad. Lihtsalt, ma olen nii casually disintrested in Siwon (kuigi ta meeldib mulle ja teda on ülitore mõnitada) ja Shindongi omal jäi jälle erilisusest vajaka. Meenutas meile seda üht Taeyangi teaserit ja ehkki see oli meeldivalt ulmefilmiliku hõnguga, siis kahjuks selle koha peal mu fantaasia peatus.
  • Siwoni oma oli mõnes mõttes aga paras šokk. Ma olin täiesti kindel, et tüüp saab olema porganpaljas nagu Vana-Kreeka skulptuur ja rõõmustab meid kas oma skulptuurse taguotsa või miniatuurse korea nokuga (teadusajakirja Cosmo andmetel on korea meeste noksid kõige väiksemad, nuuks nuuks). Aga ei, meie pilgule ilmus hoopis nutune vana indiaanlane või kui soovite – härjapõlvlaseks maskeerunud Lucius Malfoy.
  • Ja vaene Eunhyuk on juba mõnitust saanud.

Seekord kõik.

Coming up on Disney Junior!
Üksikema raske elu
Legend of Korra ehk miks viimased osad ei ole nii head kui eelviimased
The epic adventures of Bad Luck Liisa
Suju mv teaser ehk shit just got real

3 comments:

  1. Olgu, mul on suva kust ma selle raha välja võttan, AGA SEE ALBUM SAAB MINU OMAKS!
    Sinu analüüsi oli väga huvitav lugeda, sest minu kommentaarid olid pigem ´omg ta on nii kuum´, ´omg see näeb kahtlane välja´, väga intelligentne, ma tean..
    Kui Eunhyuki teaser välja tuli, mõtlesin mina ka, et siit tuleb mingi järjekordne hipster kräpp, aga pääsesime (kamoon, need Shinee pildid olid super imelikud). Siwon on minu jaoks viikingi printsess... idk, tuli selline mõte.
    Palun räägi minuga Korrast! D:

    ReplyDelete
  2. mul on ka omad teooriad teaserite kohta, millest ma plaanin lähiajal kirjutada.
    Kokkuvõte juba: nad on kõik pritsessid. Ilusad printsessid.

    Liisa, I know, I know. Ma loodan et ikka müüakse Suju uut albumit seal. Ma arvan, et sa tahad Kyuface'i kaanega albumit? Kui need väljatulevad, siis otsustad ja annad offical tellimuse (mulle) sisse :D
    Näiteks, minu lemmik on ju Yessu, aga mulle meeldis Mr Simple kaantest Sungmini oma enim.

    80lk photobooki on niiiiiii ahvatlev.

    ReplyDelete
  3. S: Ma räägin sinuga Korrast. But not yet (#insert epic Gladiator music)
    Lol, ma näitasin empsile ka neid pilte ja kui nad oleks tüdrukud, meeldinuks talle Ryeowook ja Sungmin, aga et na don namjad, siis Kyuhyun ja Eunhyuk. lol, viimase puhul kohe näha, et emps on 80.ndate noor.

    K: Ilusad printsessid või ilusad namjad,mis vahet seal on, eks ole.
    Aga ma olen aru saanud, et albumcovereid on vaid üks (ja ma tõesti loodan, et füüsilisel albumil ei saa nii sokolaadikarpjas kaanekujundus olema, kui see hetkel digitaalsel on)

    ReplyDelete