Tuesday, June 12, 2012

Urban mystery


See aeg, kui sa lähed varahommikul jala koju, võib-olla veidi svipsis, võib-olla enam mitte, ja kõikjal su ümber lõhnavad eramajade sirelid ning koit ei ole kaugel – see astridlindgrenlik suvealgus on nüüdseks peaaegu läbi. See aeg, mil puiesteel õitsevad kastanid ja aguliromantikast nõretavates tagahoovides valged kibuvitsad, ning sulle tänaval vastu jalutav kahtlane meeskodanik on kindlasti kellegi lauahõbeda sisse vehkinud või plaanib lapseröövi.
Mulle on alati meeldinud hiliskevad ja selle soojad värskelõhnalised ööd. Siis kui puud on juba lehtes ja koju jalutades ei pea võitlema külma ja tänavanurkadel luurivate kirvemõrtskatega, kes on valmis röövima kui mitte just su elu, siis vähemalt käekotti. Ja et käekotis on su roosa Samsung, paksult täis kpopi, on see praktiliselt sama, mis röövida su elu.

Aga tuleme nüüd lüürilistelt mõtterännakultelt tagasi maisematesse sfääridesse.

1. Alustame Super Juniori vastu sooritavatest inimsusevastastest kuritegudest. Nimelt jäi f(x)’i comabackist üle omajagu blondi juuksevärvi ja et SME ei lase midagi raisku, pandi toime üks kollektiivne blondeerimisorgia. Olgu, Teukie on suurema osa oma iidolielust veetnud heledapäisena, nii et tema kohta ma ei kobise. Shindongi juustukarva pea võib samuti ära kannatada, sest alati oleks võinud ka hullemini minna. Aga Sungmin! Nooooooooooooooo! Burkee? Wae? Otoke? Naze? Sungminil on selline näotüüp, millega sobib kõige paremini just tema loomulik must juuksevärv ja nüüd – plaatinablond! Ja mu just vaatasin, et ta nägi see nädalavahetus oma musta pea ja torssis ilmega isegi üllatuslikult kobe välja. Aga nii palju siis hot namja  Sungminist. Lol, pooled Kyuhyuni fännid elavad nüüd konstantses hirmus, mis Kyuhyuniga juhtub. On vist üleliigne mainida, et ma sooviksin Bonamana soengut tagasi. Aga ka juuksed musta värvi sisse kasta oleks üsna ok. Peaasi mitte blondiks. See ei sobi ei tema imago ega ka mitte nahavärviga ja kõiki, kes arvavad vastupidist, kahtlustan ma terve mõistuse puudumises. Vot. Olen seekord selline ebatolerantne ja silmakirjalik. Arvestades, et blond Eunhyuk meeldib mulle väga.

2. Ma värvisin ka muide juukseid. Veidi heledamaks, aga toon on nii loomulik, et praktiliselt pole arugi saada, et need on värvitud.

3. F(x) on tagasi! Kui teaser picid olid segu creepidest hipipihvidest ja sürrealisti õudusunenäost, siis mv’l (nagu oligi aimata) polnud sellega midagi tegemist. Vana hea klassikaline SME kast ja f(x) kandmas f(x)’i stiilis riideid (ehk siis rõivad, mis on mitmevärvilised ja suti imelikud ja omavahel üldse kokku ei sobi). Ega seal muud ei ole kommenteerida, kui kauneid näitsikuid ja nende triibutatud juukseid. Victoria blondina oli võõristav, nii et esimese hooga ei tundnud ma teda ära ja pidasin Lunaks. Lunal oli see-eest aga täpselt see ilus värv, mida ma endale tahtsin, aga mul kukkus omajagu tumedam välja.
„Electric shock“ ja kogu album on igati f(x)’ilikud (kui informatiivne).„Beautiful stranger“ on täiega hea lugu ja kindlalt mu lemmik (lol, see meenutab mulle veidi „Written in the star’i“.) Pealaul vajab harjumist nagu mul tihti nende lugudega on. Ma mäletan kui füüsiliselt ärritavalt mulle „Nu abo“ alguses mõjus. Enne elmise aasta juunit ei teadnud ma neist ju suurt midagi, suht ainult nimesid. Aga kui tuli SMTownile minek, tuli end nendega ju ometi kurssi viia ja pärast kontserti oli just „Nu abo“ meil konstantselt keelel. Aga sellegi poolest pean ma kahetsusega tunnistama, et ma tunnen vaid coolbro Amberi ja Luna hääle ära.
 Lillenupud

4. Ma avastasin ootamatult, et mu anime-manga tuju, mis paar aastat kadunud oli, tuli jälle tagasi. Alustuseks vaatasin ära „Physic detective Yatumo“, mille mangat Mia kunagi lugenud oli, ja nüüd asusin „Durarara“ kallale. Omamoodi päris veider, aga see-eest kaasahaarav. Määratlesin ta zanriliselt urban mysteryks, mis on minu meelest lihtsalt väga ilus sõnapaar.

5. U-Kissil tuli taas uus laul välja, mis seekord on kõige esmaklassilisem raadiotümm ja niivõrd klassikalise laulu ülesehitusega. Kõik kohad võis ette aimata. Tüübid olesklesid taas mingis hüljatud majas ja tantsisid kitsas tunnelis ning olema ausad, see kõik jättis vähe kiirustatud mulje aga hei, poisud ise olid igati võluvad. Eriti omnom Dongho, keda suur pervert Eli vetsupotil istudes luuras. Olgu, võib-olla see ei olnud peldikupott, vaid vanniserv, aga asja see ei muuda. Lulzy oli see igatahes. Ja kas ma olen juba maininud kui mõnus AJ ikka välja näeb?

6. Ma nägin unes, et ma tegin endale malibu-viinakokse ja mingil põhjusel pitsidesse. Karin kartis, et minust saab alkohoolik, kuigi ma olin kõigest kolm shoti alla valanud ja peitis pudelid mu eest ära. Ma olin muidugi tige ja asusin neid otsima ja unenäo tagajärjel muutus Malibu pudel lausa kanistriks. Selle suurepärae avastusega lõppevad aga mu mälestused ja kui ma hommiku üles ärkasin, oli mu esimene mõtte: issand kui tore, pohmakat peaaegu ei olegi!

7. Rippito flippito super slow motion~ on maailma kõige kummitavam rida ja kas keegi oleks nii hea ja eemaldaks selle mu ajusagarate vahelt?

8. Viimaste nädalate praznikutelt olen teinud mitmeid põnevaid tähelepanekuid:
  • Ma hakkan vanaks jääma. Oli meil siis ühe noore neiuga, kellega meil oli üsna sarnane maitse, intelligentne vestlus kirjandusest, mis kuidagi libises sarjade, multikate ja lapsepõlveni. Rääkisin siis rõõmsalt mingist multikast, kui ta mult küsis, kui vana ma olen. Ja vastuse saanud, kommenteeris et jaa, natuke teisest ajast. Ta oli hiljuti kaheksateist saanud.
  • Ma hakkan vanaks jääma vol 2. Tagurpidi soolapidu ehk siis korteri hüvastijätu pidu. Perenaise toyboy on temast mitu aastat noorem. Ja minu meelest tatikas. Aga pooled inimesed olid tegelikult doktorandid, nii et lõpuks olin ma ikkagi neiuke nooruke.
  • Tõsiasi, et ma ei oska eriti ping pongi mängida, suurendab minu vaatamisväärsusliku kvaliteeti kõvasti.
  • Uuri alati enne pidu, kas tegemist on toa- või välipeoga. Sukkpükstes siredad koivad meeldivad küll poistele, aga kahjuks ka sääskedele. Aga vähemalt ei vajunud mul seekord kontsad muru sisse nagu õhtu enne.
  • Asjade juhusliku kokkulangemisega tulemusena võib tõesti juhtuda, et ühel päeval on kaks teineteisest täiesti sõltumatut üritust, mis mõlemad sisaldavad aga ping pongi ja grillitud vahukomme. Kusjuures enne seda pole sa aastaid kumbagi saanud. Müstika ruudus.
  • Ükstaskõik kui head on su kavatsused ja madalad jalanõud, kui sul on võimalus ööbida kahe minuti kaugusel Zavvist, siis naljalt sa juba koju ei kõnni.

Ja ne~!

4 comments:

  1. Jaaa, hiliskevad on supermõnna, aga see tuletab alati mulle meelde, et suvi on kohe siin ja suvel on palav ja see ei meeldi mulle TT_TT
    Oh jah, Sungmini kaunid tumedad kiharad olidki kuidagi liiga täiuslikud..
    Ukiss'i Believe oli täielik eurolaul, ainult mina? XD Vähemalt refrään küll..
    Amber sai laulda, fuuuuck yea~
    Ja millal pilti näeme?

    ReplyDelete
  2. JAAA, U-KISSi Believe on TÄIEGA eurolaul!

    ReplyDelete
  3. Sungmin on täigega see tüüp, kellel nad ei tohiks juukseid värvida. Must sobib talle suurepäraselt, SM palun mõista juba.

    Ausõna, kus pildid on? Show me your hair. Lol.

    Kuigi ma olen ikka veel natuke bitter Sassi ja Kibumi pärast, siis ma täiega tunnistan, et AJ oli hea valik ning ega Hoonilgi midagi viga pole.
    Ja Donks näeb välja juba, emm, mitte alaealine?
    Laul ise on jah eurotümm.

    F(x) laul jätab mu suhteliselt külmaks, aga lillenupukesi endeid oli tore jõllata. Ja seekord olid neil isegi kobedamad riided seljas. Eriti kui võrrelda Nu Abo'ga ja selle aja kraamiga.

    ReplyDelete
  4. Eurotümmi ja juuste teemat ühendades: hakkasin automaatselt Kreeka võiduloo viisil lõõritama show me your hair! show me how much you care~! lolwut
    Eks ma proovin siis endast selca teha. aga värv ei paista esmapilgul mitte nii väga erinev. tegelt ma tahan juukseid ka lõigata. Suju on nii inspireeriv, eks ole.

    Omnom Dongho liitub juba kuu pärast täiskasvanute kambaga. nuuks nuuks, kõik mu alakad lemmikud kasvavad suureks ja tehniliselt võttes ma polegi siis enam pedonoona. nii kurb.

    ReplyDelete