Tuesday, June 5, 2012

I'm still alive


Alustame taas sellega, millega eelmine kord lõpetasime. Nimelt Mia põnevad poisid. On siis tüüp mata järelvastamises kui klassi ilmub ka kuuendik Luhan (kes nagu selgus, on pigem ikka seitsmendik või kaheksanik) ja #trummipõrin# veel üks poiss, kes näeb täielikult välja nagu Chen. Maria esimene mõte: omg, minu kooli on vallutanud Exo! Katsu sa niimoodi tööd teha eks.
Kusjuures ka minu nägin ükskord bussis üht pihvi, kes nägi välja nagu Chen (ja jõllitasin teda siis üsna avalikult). Jep, tüdruk küll, aga kogu tema luuehitus oli lihtsalt nii sarnane: veidi lame nägu, ettetungiv lõug ja teravad põsesarnad. Isegi kõrvad hoidisd sama moodi.
Kõrvadest rääkides (lol, mulle vist meeldivad lisaks põsesarnadele ka inimeste kõrvad). Mu kallis vennaraas vaatas mu arvuti taustapilti ja irvitas taas Chanyeoli üle. Kommenteeris tema naljakaid suuri kõrvu. Jaa, venna meelest on Chanyeolil igal pildil jobunägu ees. Tal on muidugi tuline õigus.

Mu fandom väikevenna ehk siis Henry on aga Tais filmivõtetel. Kusjuures põnev fakt on see, et selles filmis mängib ka see mitte enam noor, kuid siiski üliilus hiina näitlejanna (Michelle Yeoh, ütleb google), kes on umbes nagu naisanaloog Watanabe Kenile. Ehk kui teil on vaja Aasia näitlejat, kes oskab inglise keelt, palkame tema. Näiteks mängis ta ka „Geisha memuaarides“. Ehk siis ma loodan, et Henzzy film saab normaalne film olema. Henry näitlejaoskused on muidugi omaette teema, aga ma olen kindel, et a oskab suurepäraselt iseennast kehastada. Ehk siis poisiliku sarmiga coolbrod.

Coolbrode grupp Big Bang tuli aga välja järjekorde üllitisega. Et ma olin juhuslikult enne teaserite otsa sattunud, teadsin ma isegi mida oodata. Jaa, Bigu Bängu hoiab endiselt oma lippu kõrgel.
Niisiis, „Monster“:
  • Alustuseks: GD on ikka pagana andekas vennike. Ta teeb väga head kaasaegsele muusikamaitsele vastavat meloodilist hiphop tümmi(???). Lol, kui tal õnnestuks Pitbull ära rääkida, võiks nad sellise popmuusika reeglitele vastava looga maha saada, et ise ka ei usu.
  • Hell yeah vanglaplaneedi kontseptsioon!
  • Lulzid aga…Ausalt, ma irvitasin taas liiga palju TOPi üle. Nice hat dude ideed. Ta on selline üleni calm ja collected, mis teeb kõik veel poole naljakamaks. Lõpus on üks stseen, kus nad poolaegluubis ekraanile jooksevad ja TOPi ilme on lihtsalt hilarious.
  • GD on Nukitsamees!
  • Seungri laulis ühe koha peal eriti veidra häälega. Aga muidu ta nägi üsna normaalne välja. Seungri näeb tegelikult üsna sageli normaalne välja.
  • Taeyang ja tema…ee…soeng. Väga kurb lugu tõesti.
  • Daesung nägi üllatuslikult hea välja. Dramaatiline look sobib talle (lol, meenutage Tonighti ja Big Bangi uut kuuma liiget)

Album ise. Jee, tavalise ühe või kahe uue loo asemel saame me juurde tervelt neli ja pool uut laulu. Jep, neli ja pool, sest „Still alive’i“ täisversioon kaundib poole eest! Ja OMG! Mulle lihtsalt täiega meeldib see lugu ja just see nädal kuulasin ma lihtsalt raskelt palju lühikest versiooni. Ja nüüd kogu lugu! Uutest lugudest meeldib mulle lisaks „Monsterile“ aga ilmselt kõige rohkem „Ego“ja „Bingle bingle“. Lol, see tähendab praktiliselt kõik lood.

Samal päeval tuli ka Wonder Girlsi album ja uus mv välja. Et aga minu teadmised neist piirduvad sellega, et seal on Sohee ja Yubin (mis üht eestlast võib kohatult lõbustada), ei oska ma suurt midagi öelda. MV oli tavalisest kpop pihvide mv’st kõvasti erinev, aga see, mida ma kõige rohkem märkasin, olid hoopis kõiki need luksusbrändie poodide sildid. Ei tea, kas see pidi midagi tähendama.
See-eest tuleb mulle meelde, et Liidri WGM’is korraldasid tema ja Hwangbo kord Double S’i poistele ja Wonder Girls’ile blaind deidi. Kyu Jongile meeldis nimelt Wonder Girls kohutavalt.

Ma ei maini seda praegu sugugi niisama. Nimelt läheb kallis Kyu Jong, enamasti tuntud lihtsalt kui Näpupoiss, juulis sõjaväkke. Nuuks nuuks. Minu igavene lemmik heapoiss ja üks normaalsemaid iidoleid, kelle on au olnud kuuluda mu lemmikute hulka.
 Mv, mis mind kpop musta auku imes ja kust Näpupoiss sai endale surematu nime Näpupoiss

See tähendab aga ka seda, et SS501 tagasitulekulootused kahanevad veelgi. Aga vähemalt olid kõik viis Kyu Jongi ärasaatmise fanmeetingul kohal. Laval seisid küll neljakesi, sest Jung Mini agentuur on ilmselt pussy, aga ta oli ikkagi kohal. Hwaiting, eks ole.

Nostalgialaksust kantuna vaatasin kaYoung Saengi „Crying“ mv  ja live’i ära. Mõnus rnb ballaad kuigi meenutab oma kõlalt kohutavalt „Weddingdressi“. Saengie on küll paras jääprints, aga hääl on tal hea. Lol, ma mäletan kui mul kaks aatat tagasi kevadel Young Saengi obsessioon oli ja ma seda mingil põhjusel veidi häbenesin. Vanad head ajad~

Lõpetuseks fanfici soovitus. Ma pole juba pea kaks kuud korralikult ficidel silma peal hoidnud, mis on üsna hirmus, sest ma olen oma neli aastat iga päev mõnda fanfici lugenud. Et aga Suju fici fandomisse tekkis viimastel kuudel ootamatu mõõnaperiood ja enamus häid vanu autoreid läks pensionile (eriti QMi kamp), polnud nagu midagi põnevat, mida oodata, ja ma kaotasin vaikselt huvi. Mul on siiski nõudlik maitse eks ole. Aga seoses Exo debüüdiga ronisid mitmed vanad head autorid taas oma koobastest välja ja otsustasid värsket verd imema asuda. Nende seas ka ühed tugevamad Suju pikkade juttude kirjutajad, kes nüüd vennalikult collabi teevad ja üllitavad sellist suurepärast kvaliteet Mama!AU’d (kergelt inspireeritud ka Avatari maailmast) nagu „Zodiac“. Kui teile meeldib Exo ja pikad tõsisemad ficid, siis palun, siin on see ainus fic, mida ma hetkel aktiivselt loen.

Vot.

3 comments:

  1. Ma alles eile mõistsin, et minu klassis käib üks poiss, kes tuletab mulle Cheni meelde. Elab veel samas linnas kus mina ja me sõitsime sama bussiga. Mitte niivõrd välimuse poolest vb, aga käitumise (ja need lollakad smirkid, damn you!)
    Mmm, ma pole BB albumit veel kuuland, sinu review järgi aga peaks seda tegema.
    Näpupoiss, omg kõik ficid veerevad silme ette kohe~

    ReplyDelete
  2. ha :D ma kogemata tõmbasin selle albumi..
    She killed my ego. woo, njaa, Ego on hea.

    Ma olin üsna pettunud, et ta sõjaväkke läheb, sest viimati lasi SS501 koos laulu välja 2010 kevadel? Ehk väga kaua aega tagasi :(

    Ma pole see aasta üldse fice lugenud, vä sinu omi.. Oioi.. kuidas nii on läinud. Ma ei viitsi otsida häid (You know.. hea sisu, stiil, karekterid millega nõustud, mitte liiga imal jne).

    ReplyDelete
  3. Häid fice on raske leida jah. ja kpop fice on üsna raske lugeda, kui sul ei ole otp'd. näiteks mul Exos ei ole ja seetõttu ma ei olegi peale paari fici midagi lugenud. Kunagi tulevikus kindlasti

    Ja Big Bangi uus album on tõesti alatult hea
    Ja SS501 mökud, kes tulevad uueti kokku ilmselt alles siis kui nad 30 täis saavad. Mis juhtub ausalt öeldes nelja aasta pärast. Lol, vanad kuldse ajajärgu iidolid~

    ReplyDelete