Saturday, November 3, 2012

Let me show u all my bling bling vol2



Kolmas november on mitmes mõttes väga oluline päev.
Esiteks on Young Saengi sünnipäev, kellel oli au olla mu lemmik enne Kyuhyuni.
Teiseks on Irina-chani sünnipäev, kellel on siiani au olla mu lemmik unnitädi.
Ja kolmandaks (tulenedes otseselt teisest punktist) joon ma täna üle seitsme aasta esimest korda pinacoladat. Nii, et kui ma peaksin ootamatult postitama pildi, kus mu niudeid katab vaid niineseelik ja olematut büsti kookosekoored, siis te teate, mida süüdistada.

Ma lubasin juba eelmine aasta Irintsikule Onew maali teha, aga ei jõudnudki selleni (oh seda laiskust). See aasta olen ma ennast õnneks parandanud ja sain viimaks pisikese tööga maha. Vahtisin lihtsalt üle kahe tunni Onew pilte (fuckyeahjinki!), kuni ajud läksid kärssama. Onew oli lihtsalt pea igal pildil nii nunnu ja armas ja ma ei osanud üldse valida, sest ehkki ma tahtsin teda naeratavana joonistada, ei tahtnud ma sugugi hambaid joonistada. Keeruline ülesanne niisiis. Lõpptulemusena ei kasutanud ma aga mitte ühtegi oma väljavalitud piltidest, vaid läksin esialgse ideega (well, ma ei ütle et ma otseselt just selle otsimisega aega raiskasin: Onewd vaadata oli ju ka tore). Kasutasin alusmaterjalina niisiis „Hello Hello“ videot ja damn, see pilt tuli nii nunnu ja moosine, et ma tahaks isegi sellist poisut endale ukse taha.

Sujumaailma raputasid vahepeal dramaatilised sündmused: Teukie läks sõjaväkke! Naljakal kombel ma ei olnudki kurb (ja see pole kuidagi seotud minu viimase aja ihaga teukiet hammustada). Pigem oli mu näol selline sentimentaalne naeratus, sest omal moel oli see ilus sündmus. Ühel päeval oleks ta nii ehk naa pidanud minema ja mis võiks olla parem kui saada päikesepaistelisel päeval ära saadetud oma gruppikaaslaste ja fännide poolt? Lahkuda, et me saaks uuesti kohtuda.
Ja noh, Teukie lahkumine polnud kurb ka seetõttu, et see oli juba mitu kuud ette teatud. Kui Heechul läks, oli see ootamatu ja just see ootamatus muutis selle masendavaks.
Oh, ja eriti positiivne tähelepanek. Teukie näeb ju maha aetud juustega igavesti kobe namja välja! Ei oleks mina uskunud, et minu suu härra liidrit kuumaks nimetab, aga damn, tüüp oli namja mis namja. Eriti neil paparazzi shotidel, kus ta näeb välja nagu filmilik kurjategija. Jaa, wo is amazed.

Exo maailma raputasid ka dramaatilised sündmused. Suti vähem dramaatilised küll, aga arvestades, et nad on iidolid, siiski märkimisväärsed. Exo K nimelt muutis soenguid. Ja iga laps, ka kõige väiksem, teab et juuksemuutus ennustab lähenevat comebacki.
Kahjuks langes Exo k aga potisoengu maniakki küüsi ja pani toime mõningase hävitustöö.
Baekhyun ja Suho pääsesid kergelt (Suho näeb täitsa nunnu välja), aga Kail nii palju ei vedanud. Minu täiusliku soenguga toy boyst sai üleöö Miroticu soenguga Micky. Ja see ei ole kohe kindlasti kompliment. Õnneks ei ilmuta ta veel blondiks või punaseks muutumise tundemärke. (palun kpop jumalad, las Kim Jongin jääb tumedapäiseks poissiluduseks)
Chanyeoliga oli see-eest tubli tööd tehtud ja kui veel ta tumedaks ka värvida, oleks mul uus ilastusohver olemas. Siis me saaksime Chanyeoliga koos teineteise peale ilastada. (filosoofiline küsimus: kas normaalne soeng muudab Chanyeoli enda ka normaalsemaks?)

Ahjaa, samal ajal kui Exo K meid oma soengutega traumeeris, promeneeris Exo M lennujaamas ja nägi tapvalt hea välja. Eriti Chen, kelle hurmavat luuehtitust ei suutnud isegi permid hävitada. Xiumin oli väike Gavroche ja Krisi puhul arvasin ma alguses tõsimeeli, et tegemist on photoshooti pildiga. Lol, milline hurmav noor lord ja tema ninja assassinist ihukaitsja (Tao bb). Kris-sama airport fashion on ikka paras müstika. Kris-sama võib-olla ise ei ole enam nii suur müstika, aga võluvalt animelik on ta küll. (ok, pool aega ma irvitan ta üle)


Younique Unit’i??? „Maxstep“ mv tuli välja ja ehkki seal oli selgelt liiga vähe autosid, meeldis see mulle ikkagi. Mitte et see oleks väga põnev või sisukas mv olnud, lihtsalt inimesed eks ole. Absoluutselt kogu kamp kuulub ju mu lemmikute hulka. Ja laul on päris kummitav.
  • See üks koht, kus Taemin laulab, meenutab mulle Suju „Monsterit“. Lol, ja Taemin tundub siin videos nii ~suur~. Küllap see on Pisi Henli mõju.
  • Lol, mis ajast Henry Changmin on?
  • Henzzi ja Eunhyuki rõivavalik on btw suht jube. Mis nad haarasid need karvased aksessuaarid Suju m’i ülejääkide kastist või
  • Damn Hyoyeoni räpp. Ma ei suuda isegi nii kiiresti rääkida
  • Kai smirglid on pagana lõbustavad. Tema kullahunnik ja bling on ka väga lõbustavad. Kuigi muidugi natuke teistmoodi. (ja siis see üks koht enne tema ~räppisoolot~ kõlab nii mõnusalt)
  • Ja Luhan pääseb mõnituseta. Sest ta on lihtsalt nii fabulous
 Lol

SNSD „Flower power“
Kuuekümnendalik pealkiri sobis hurmavalt tolleaegsete ulmekate stiilis rõivastusega. Millised armsad hõbedased kosmoselaeva stjuaardessikesed!
Laulu dignoos by Maria: see on nagu Poweri naiste laul, mida kuulata ei viitsi. Mjah, mulle meeldib see ’butterfly sth sth spider’ koht. Pluss Tiffany dj koht. Aga Sunny võiks juuksed taas pikas kasvatada. Vot. Selline ebainformatiivne review.

Olgu, nüüd mukkima. One does not simply leave house without eyeliner.

2 comments:

  1. If you like pina coladas.. lalala.. Hmm, ei mäleta sõnu.

    Irintsu maal oli suurepärane! :3

    Esmapilgul koledana näiv uus iidoli song võib osutada pärast stilistide töötlust täitsa kobedaks.
    Mäletad- Eunhyuk blondina: alguses ökk, pärast- väu. Sungmin blondina: alguses- wut, pärast- hot namja.

    ReplyDelete
  2. Lol, meie kõrgendatud rummisisaldusega pina colada

    Exopoisudel on aega veel digimuutuda. pluss ma olen nii kaua Kyuhyuni koledate soengute all kannatama pidanud, et ma elan vast ka exode muutused üle

    ReplyDelete