Wednesday, February 6, 2013

Hommiku pool Eedenit



1. Pühapäeval oli siis ülioluline sündmus nimega Kyuhyuni sünnipäev, mida me tähistasime Kadiga traditsiooniliselt: minnes välja ja juues veini. Me oleme seda ilusat tava juba kolm aastat järginud ja loodetavasti kandub see ilusti läbi tulevaste aastate. (ja mida vanemaks me saame, seda paremaks ja kallimaks läheb ka vein).
Kyuhyuni sünnipäev on selle blogi jaoks oluline tähtpäev. Nimelt alustasin ma selle blogi pidamist Kyuhyuni sünnipäevapostitusega ja aasta tagasi, Kyuhyuni sünnipäeval, tähistasin sajandat postitust. Kurb lugu on aga see, et see aasta ei ole postituses midagi maagilist. Oleks see siis vähemalt 142 sissekanne, võiks öelda, et ma olen aasta jooksul elu mõtte leidnud, aga ei, see on 143 postitus. Nii palju siis numbrimaagiast.

2. Suju M’i intervjuusid hakkasin läbi vaatama ja avastasin taas, kui väga mulle meeldib nende hiina keel. Ryeowook , Kui Xian ja Siwon on täitsa prod kohe (samas kui Sungmin ja Donks ei tee suudki lahti). Põhiliselt rääkisid küll Eunhyuk ja Henry. Viiamne on üsna ülekäte läinud. Ta nägu on niisamagi väga liikuv ja kõik need suggestivad kulmukergitused…aaah, sihuke väike troll. Ning Ryeowook on oma onelinerite’ga niiiii sassy. Ma ei saa aru, miks nad leiavad, et ta ei oska varietyt teha. Võib-olla mitte siis korea stiilis, aga Hiinas on ta täiuslik segu säravast õelusest ja loomupärasest nunnudusest. Jah, ma olen all fangirly over Ryeowook.

3. Sistar 19 „Gone not around any longer“ (mida nime) meeldib mulle väga. Laul on mõnus, pihvid kuumad ja tants sensuaalne. Eriti meeldib mulle see klaaslaual jalgade sujuvalt ühele-teisele poole liigutamise koht (btw, Hyorin näeb sirgete juustega välja nagu nigga pihv). Ja siis see koht, kus nad tantsiavd hallide seintega ruumis, seljas lohvakad teksasärgid – niiiii kuuuum. Bora on ilus nagu unenägu ja Hyorin hot nagu märg unenägu. 



4. Huvitav inglifakt nr2: inglid, kes laulavad taevases kooris Issandale kiidulaulu valel ajal või viisist mööda, visatakse tulejõkke. Jep, Eenoki raamat on lihtsalt hüsteeriliselt geniaalne.

5. „Supernaturali“ kaheksanda hooaja random tähelepanek: flashbackide värvilahendus ja nende vastandamine. See, kuidas Sami mälestused on kõik soojades kuldsetes toonides, samas kui Deani flashbackid on külmades sinakaspruunides toonides. Sami mälestused on natuke liiga teravad ning omamoodi over-saturated: ereroheline rohi, päikesepaistelised päevad, kuldne tolm. Deani maailm on aga tuhm ja kokkusulav: puud, puud, puud, kõikjal, kuhu silm ulatub. See on salapärane ja ähvardav, aga samas silmale rahustav. Ma eeldan, et see ongi selle värvilahenduse põnev paradoks: Sam elab maapealeses päästetud maailmas, mis särab endistviisi, ükskõik, kui murdunud ta ise ka ei oleks; Dean võitleb aga elu eest maailmas, mis püüab teda kõigest väest tappa, aga kui sul on relv ja eesmärk, siis sa saad sellele vastu hakata. Minu meelst on see üsna geniaalne.

6. Lugesin ühe prantsuse postmodernisti raamatut Ameerikast ja see oli üsagu huvitav lugemine, kui mõned pisiasjad kõrvale jätta. Lemmik koht:“Kõledus ja surm, mis kätkeb sotsiaalsest deserteerimises ja enukleatsioonis, võtab siin kõrbekuumuses kontemplatiivse vormi. Poliitikaülesus leiab siin kõrbe transversaalsuses, geoloogia iroonilisuses oma geneerilise ja mentaalse ruumi.“ Well, dude, sa oleks seda võinud ka lihtsamalt öelda.

7. Elutoa remont tähendas ka seda, et ma pidin diivanisügavusest välja tõstma kõik enda kusntikooliaegsed tööd ja need üle vaatama. Ja vau, viiendaks kunstikooli aastaks oskasin ma igavesti hästi joonistada. Ma arvasin alati, et maalimine on mu tugevaim külg, aga nüüd takkajärge paistab, et kõige suurem areng toimus just joonistamises. Graafika sain ka üsna käppa, samas kui kalligraafias olin ma üsna boring. Ilukiri pole selgelt minu rida. Aga jah, kahjuks olen praktika puudumisel pea kõik oma oskused minetanud. Et mulle on pähe taotud, et piltide järgi joonistamine/maalimine on halb toon ja iga loll saaks sellega hakkama, ei võta ma oma iidolpilte tõsise praktikana (kuigi mõned neist meeldivad mulle väga). Ehk siis vana lubadus: tuleb jälle kunstiga tegelema hakata etc etc.

8. Luulenurk kah.
Pannkoogitegu

Henry tegi köögis kooki,
kooke uljalt lae all loopis.
Virn see kasvas võluväel, 
vahtrasiirup kõige pääl.

3 comments:

  1. I feel so bad for not being with you guys :(
    Mulle on ka viimasel ajal Ryeowook miskipärast meeldinud, ta sass on tegelt mulle alati salaja meeldinud (ma laulsin sexy free and single ajal sexy sexy sexy asemel sassy sassy sassy, sest ma teadsin et näitab ryeowooki kohe :D), aga muidu pole ta üldse minu maitse.
    Uuuu, remont~ Ja kunst~ Sa võiksid neid skännida ja siia postitada ^^

    ReplyDelete
  2. Kyumõmmik ei tea kui kenasti teda Eestis austatakse :D
    Ma peaks ka vaatama Suju M'i intervjuusid, aga mu kõrvaklapid läksid katki ja ma pole viitsinud uusi osta ning teadupäraselt on arvuti oma kõlari meh meh.
    Sistat ja nende pidev sexy concept, üüü.

    ReplyDelete
  3. S: Wookie on üsk mu salalemmikutest, aga ma unustan selle enamasti ära ja siis bam! tuleb mulle ootamtatult jälle meelde, kui väga ta mulle meeldib.
    Mul pole skännerit :(

    K: Ma arvan, et elektroonika firmad teenivad põhilise oma kasumist kõrvaklappide arvelt. pussyd sellised

    ReplyDelete