Thursday, March 28, 2013

And the Britney song was on



Day 28: still winter

Eestimaal on heal juhul üks nädal kevadet. Enamasti läheb talv aga sujuvalt üle suveks. Mis põhjendab ilmselt ära, miks mul ei ole kevadsaapaid ega -mantlit, sest neid ei lähe lihtsalt väga tihti vaja. Vahetad mantli tagi ja saapad kontsade vastu ja ongi vsjo. Mitte et mul väga muud võimalust oleks. Nimelt on mul peale talvesaabaste vaid trobikond kontsakingi ja ühed vanad addi ketsid, millega ma metsas seenel käin (ning needki olid enne Mia omad), ning siis veel ühed nostalgilised kõrge säärega nahast converse’id, millega ma samuti metsas seenel käin. Madalate jalanõude põud seega. Tuleks uus paar oxforde osta, aga ma olen dilemmas. Minu üle-eelmine paar maksis 30 eurot ja läks kolme kuuga katki. Minu eelmine paar maksis 16 eurot ja läks samuti kolme kuuga katki. Kui ma seekord 60 euroseid prooviks, kas need peaksid siis kauem vastu või ilmutaksid samasugust madalat eluiga? Vot säärane metafüüsiline probleem.

Vahepeal oli siis kauaoodatud sündmuse nimega Super Show 5 avalöök. Elan seda vaikselt piltide ja fancamide abil läbi, kuigi viimaste hd versioonidega on paras põud. Ma pole isegi enamiku soolosid kuulanud! Aga. Arvestades kui laiahaardeliselt nad seekord super show ette on võtnud, on mu hinges rohkem kui lootus, et nad tulevad ka mõnda teise Euroopa linna kui Pariis ja mina võin oma suursugused kondid armulikult neid vaatama vedada.

Minu muljeid siis:
  • Haa, cosplay osas olin ma super kindel, et nad teevad Avengers’eid. Kyuhyun Lokina on lihtsalt liiga loogiline valik. Ja Mimi nägu super nunnu välja. Sama ei saa öelda aga Donghae kohta, kelle must habe oli lihtsalt ebahurmavas kontrastis tema täiesti blondi peaga.
  • Donghae blond pea. Nüüd, kus ma olen esimesest vapustusest üle saanud, näeb ta kohtati isegi hea välja. Ma pole siiani küll ühtki blondi metamorfoosi rõõmsalt tervitanud, aga varem või hiljem on nad alati grown on me. Nevertheless, tumedapäine Donks on ilusam.
  • Ausalt, SMent kavatseb juuksevärvi tööstusesse siseneda?
  • Holy damn Sungmin-unni! Kui ma peale pidustusi viimaks arvutisse sain ja SS5 update kontrollima läksin, oli tema pilt esimene asi, mida ma nägin. Öelda, et ma olin impressed, on understatement. Wow, chick, mitte ainult ei näinud ta ultra hea välja, ta ka liikus säärase sensuaalsusega, et isegi Hyuna ise peaks kadeduset salatiroheliseks tõmbuma. 

  • Kangin ja tema Ga-In tho. Lol, vaesekesel oli selgelt väheke ebamugav ja kohe kindlasti tantsis ta kõige rohkem mööda. It’s ok bb, sa nägid ikkagi hea välja.
  • Aga mitte nii nunnu kui Ryeowook-bada
  • Kyuface naisterahvaga sensuaalselt tantsimas. A w k w a r d.  Kadil on õigus: Kyuhyuni pole võimalik ilma teatavate jubedusvärinateta naisega ette kujutada.
  • Miks on nii, et VCR’idel on umbes 300 korda rohkem ploti kui mv’del? Forever mystery. Impro tänavalahingu ajal lolisin ikka raskelt, eriti selle ketsupipudeli ja veritseva Kangini üle. Ja Sungmin nägi taas hea välja.
  • Henmiga VCR. Mimi vähe kobe ja habet ajav Henzz kah siuke namja (lol dude, kas sul üldse kasvab seal midagi). Ja siis muutub kogu see badasslus ülimaks nummiduseks ja mina langen Henry poisikese näo ohvriks. Ja muidugi joob agent Lee Sungmin basseini kõrval veini.


Niipalju seekord. Jään ootama HD soolokämme ja teisi vcr’e.

Vahepeal oli siis Infinite’i comeback ja mul õnnestus peaaegu kõigi nende nimed ja lõustad selgeks saada. Peale kahte aastat oli viimaks ehk ka aeg. Lol, ma vaatsin kõik teaserid järjest ära ja kui ma juba kolmas kord seda man in love rida kuulsin, hakkasin ma vaikselt hulluks minema. Aga üllatus üllatus, terve laulu sees oli see igati ok.
Kevad on armumise aeg etc etc ja Infinite mängib oma mitte liiga seebivahuses MV’s just selle peal. Mulle meeldis mäng täheklotsidega ja eriti see koht, kus hoopis vari moodustas sõnad. Visuaalselt ilus ja efektne.

Paari märtsikuist pihvide mv’d vaatasin ka. Rainbow teksad ja valged seebikapluusid nägid nende seljas väga kuumad välja ja nende punapäine ilmselt liider pihv on väga hot ja totally mõrra näoga. Me likey. (lol, juba rohkem kui kolm aastat tagasi, kui ta SS501 „Love like this“ mv’s ilutses, panin ma tema arvestatavaid boobse tähele).
Uutest tulijatest jäi mulle Ladies Code silma, samuti seetõttu et üks nende blondeeritud ja paksu meigikorraga kaetud tsikkidest nägi oma blaseerunud bitchface’iga väga kuum välja. Lisa siia veel arvestatv hääl ja leegiheitja, nii et kuidas saingi ma vastu panna. (aga ilma kogu selle meigita on ta suht mehhish)

Vahepeal kaks SPN osa olnud. Tänane oli minu meelest episoodina parem pluss ei põhjustanud tüütut draamat, aga damn (minispoiler alert!), eelmise nädala osa algus oli lihtsalt nii powerfully creepy, et võttis mul silmad niiskeks. (tõsiasi, mis vaatamata selle kütkestavalt masendava ja vägivaldse sarja olemusele, juhtub küllaltki harva). Oh Dean ja Cas, ühel päeval suudate te mind lõplikult ära võluda ja siis ma kirjutan teist fanfici, mis polegi masendav. (sest kõik masendavad asjad, mis tavaliselt juhtuvad tegelastega vaid fanficides, juhtuvad nendega päriselt. Miinus võib-olla mpreg ja alaealine prostitutsioon. Kuigi mine sa tea)
Lol, aga nagu juba heaks tavaks saanud, pidas fandom pärast seda episoodi sõda, sest ~tõlgendamine~ on teadupärast subjektiivne tegevus ja kõigile on lubatud isiklik arvamus, senikaua kuni see on sama, mis sinu arvamus. Mina kasutaksin siinkohal sobivalt aga Crowley sõnu:


Oh seda fabulous Crowleyt küll! Selgelt minu lemmik paha, sest mitte ainult stiilne ja vaimukas, on ta ka üsna salapärane ja mitmetahuline kuju, kellel vähesena kõigist pahadest esineb mõtlemisvõime. Tõsiasi, et ta vabal ajal ilmselt Winchesterbrodest ja Castielist fanfice kirjutab, ei tule tema mainele minu silmis sugugi kahjuks.
Mu ajusopis on hurmav kujutlus, kuidas Crowley peab tegelikult mingit tumblrfamous Supernaturali blogi ja kõik shipping warsid on tegelikult tema kavalate ja õelate mahhinatsioonide tulemus ning otseselt mõjutatud sellest, milline ship talle parasjagu rohkem meeldib. Crowley on täpselt selline deemon, kes alustaks fandom wari lihtsalt lõbu pärast ja suudaks sellest ka arvestatava hulga diile välja pigistada (your soul for making your ship canon? Your choice, darling).

Mis on tema puhul huvitav on see, et ehkki selgelt deemonina identifitseeritud, ei ilmuta ta mitmeid deemonitele iseloomulikke jooni. Ja kuigi siiani võis selle kirjutada tema King of Hell staatuse peale, siis eelviimane osa andis taas juba varasemale teooriale, et Crowley on tegelikult eks-ingel, jõudu juurde. Mulle igatahes meeldib see teooria, sest see on põhjendatud, plotwise huvitav ja lihtsalt toreda kirjandusliku taustaga.
Pratchetti ja Gaimani „Heade ennete“ üks peategelastest on nimelt deemon Crowley, keda kirjeldatakse kui inglit, kes mitte ei langenud, vaid lonkis aeglaselt alla. Nagu SPN Crowley on ta sassy britt, kannab spetsiaalselt talle õmmeldud stiilseid rätsepaülikondi, armastab head viskit ja teisi elu väikeseid luksusi ning leiab, et kõige mõistlikum on olla iseenda poolt. Ma küll ei tea, mis autoga Crowley Supernaturalis sõidab, aga ma poleks sugugi üllatunud, kui ta garaažis varjaks end samuti Bentley. Oleks natuke liiga palju kokkusattumus, kui see poleks vähemalt autorite poolne kummardus sellele igati awesome raamututegelasele. (ja kui Crowley tõesti eks- ingliks osutub, võivad nad alati öelda, et vihje oli seal kogu aeg olemas)

Aga niipalju seekordsest teoretiseerimisest.

Ilusaid lihavõtteid kõigile! Olgu teie munad värvilisemad kui vikerkaar ja pashas rohkem mandleid, kui teil soove on!

2 comments:

  1. Man in Love video oli imo suht No Other (Infinite ver). Ainult et sujule anti isegi mingi tsikk, kes vahepeal figureeris seal, faceless and all.
    ja ma olen supassho koha pealt nii lost case, I haven't seen a single video :(

    ReplyDelete
  2. Vcr'e tuleb ikka vaadata, sest need on lihtsalt nii totakad (ja selle juured väga plotirikad)

    ReplyDelete