Monday, August 26, 2013

Singing Sweet home Alabama all summer long

Taaskord üks suvehooaeg möödunuks kuulutatud, selle juhtumised kui küpse saak kokku korjatud ja ajupurki pistetud, kus nad nüüd mälusoppides tasapisi laagerduvad. Sest suved, nagu veingi, lähevad aastatega aina paremaks. Nostalgia on võimas jõud, nii võimas, et väänab ajalugu.

Kadi ja Linda on lahkunud kodumaa pinnalt. Nägin täna öösel unes, kuidas ma neile Hong Kongi külla läksin ja Kadi elas ateljeekorteris, mis oli nagu sisustusajakirjast välja hüpanud. Seekord oli unenäos isegi Kadi olemas, eelmises Hong Kongi unenäos oli vaid mr W ja kari suvakaid, kes kõik tema korterit asustasid (sest K ja L olid hoopis Jaapanisse sõitnud).
Esiseme HK unenäo highlight: tornaado, mis mind jalutuskäigul mööda HK rohelusse uppuvaid saarekesi (yeah, i know!) endaga kaasa viis
Teise HK unenäo highlight: mitmekordne kurgikasvuhoone, kuhu me herilaste eest põgenesime
Ma kardan, kui ma sinna ühel päeval pärislet satun, saab see vähe letdown olema. Ei mingeid tornaadosid ja tapjamesilasi, nuuks nuuks.

Augustikuu minikokkuvõte:
  • Festival nimega õe sünnipäev, mis kestis viis päeva ja mida ma sellest tulenevalt ei mäleta. Tõrva linna päevad jäid ka sinna sisse ja ma sain rahuldada oma madalaid ihasid, see tähendab suhruvatti süüa. Iga-aastane tippsündmus.
  • Tartuff ühe väga halva ja ühe väga hea filmiga.
  • Kraater koduaias. Ilmselt kosmoselaev. Kuigi väga võimalik, et tegemist on ka toruvahetusega.
  • Öölaulupidu. Teleriekraanilt.“ Eesti muld ja Eesti süda“ on ilmselt mitteametlik Eesti hümn. Laulupatriotsim ja härdad hetked etc.
  • Metas seeni ei ole. Pohlale jälle ei jõudnud.
  • Kadi ja Linda hüvastijätupidu (loe Kadi taas hõõguma hakanud blogist lol)
  • Viimane järveskäik tähistaeva all. On näkineiud peidus vees. Venna püksid kadusid vetesügavustesse ja jäidki sinna
  • Sõda Hemingwayga. Siiamaani juhib Hem.


Iidoltähelepanekuid:
  • Henry „143“ on nunnu, aga mitte mu lemmik. Päris jube rõivavalik mv’s. Poisu ise näeb vahelduse mõttes mitte välja nagu teismeline, vaid hoopis eelteismeline. Aga laivid on SM town power, nii et juhhei.
  • Xiumini taguotsaga nime kirjutamine on selle aasta parim variety tegu, hands down. Ja minu armastus Xiuminikese vastu kasvab iga päevaga. Vat kui trügib veel esikolmikusse. Ja maknae Sehun, kes ei oma üldse mingit positsiooni, on kui just mitte mu südamele, siis silmadele kalliks saanud. Oh mõttetu Sehubi, milles peitub küll su sarm? Kas tõesti kõigest sinu blaseerunud ilmes...
  •  "Growl" on pea some keeruline ja efektne tants kui Lucifer. Paistab, et sellest on saanud mu lemmik Exo lugu


Natuke pilte ka, et liiga napiks ei jääks
Lillelaps Liisa ja creepy mask. Olen salahipi, Frisco kõrvataga.
Hipi viinapitsidega. Ma tahaks, et mu juuksed näeks välja nagu Birgitte Bardol. tulemus on John Lennon.
Brutter

2 comments:

  1. Liisa on väga pruun! Ma olen täpselt sama valge kui talvel, mis on mõnes mõttes hea, sest siis keegi ei saa talvel mulle öelda, et olen kahvatu - ma olen seda koguaeg nagunii.
    Hipi-Liisa looks damn fine btw.

    ReplyDelete
  2. Nüüd ma kardan vaid, et mu päevitus kulub maha...kui meil midagi on, siis me kardame sellest ilma jääda, vana tõde.

    ReplyDelete