Thursday, June 5, 2014

Maha jääb linn ja vaakumis tänavad



Sain eile oma selle aasta esimese sääsekubla ja sõrmele peenraservade muru ühtlaseks lõigates uhke villi. Ehk minu suvi on nüüd tõesti käes. 
Mida tuleb pühitseda Vennaskonna  "Igavest elu lõppevas öös" kuulamisega.

Tahan juba mitu päeva rulluisutama minna, aga esiteks on suti palavavõitu ning teiseks, mu mõlemad kannad on nii korralikult ära hõõrutud, et see saaks ilmselt üsnagi piinarikas olema. Suutsin nimelt vanalinnas ära eksida. Munakividel. Kontsadega, mis mul esimest korda õues jalas olid.
Ma ei tea, kuidas see mul õnnestus. (~alkohol~ sosistavad hääled kusagil tagumistes ajukäärudes). Hommikul avastasin ma, et mul on mõlemas kannas väike auk ja mu teksasääred on verised. Väga dramaatiline.

Harisin end vene keel osas. Nimelt vaatasin üle pikkade aastate taas „Kapten Granti otsinguil“. Ma olen seda varem kaks korda näinud, ühel juhul isegi telekast eesti keelsete supsidega. Aga jah, et nüüd oli mul dvd osadega, mis ilmselt kunagi igiammu zaitsevnetist tõmmatud, võis supsidest vaid unistada. Väiksena sai raamatut siiski nii palju loetud, et väga hull ei olnud. Ausalt öeldes olin ma isegi üllatunud, et ma nii hästi aru sain.
Ehk ühel kaunil päeval ebamäärases tulevikus asun ma taas vene keelt õppima.

Kpopist kah. Võtsin end kokku ja vaatasin mõningaid üllitisi.

U-Kiss
#throws condoms!#
Soohyun tantsib oma tibiga täitsa okolt
Poolpaljas kiseop
Uus räpparpoisu? U mean that underage pimp
Mustavalge tantsustseen oli stiilne
Nii palju liprubbingut. Well, it’s u kiss
Veel poolpaljast kiseopi
Why threesome if you could have an orgy?
Douchebag Eli on kka selline badass christian gray
Aga miks te mulle poolpaljast Elit ei näidanud?
Või täitsa paljast Kiseopi?

VIXX „Eternity“
Tümakas. Missa likes tümakas.
Puntrapüherdus põrandal.

End of kpop section.

Kohustuslik Supernaturali fanvideo „Welcome home“. But they were never in fact homeless. Kallimaraton, Impala, kõrvaltegelased! Ja Nikon on endale ikka alatult hea reklaamilaulu saanud.

Minu viimaste nädalate moto: we ganked those bitches once before, we can do that again!
Vaene umbrohi.

3 comments:

  1. oh suverõõmud~ ma tean, et kodus ootavad ka mind juba mõnusad aiatööd (tegelt mulle täitsa meeldib see, saab rahulikult nokitseda :)).
    ukiss tho, oh man.
    sa ei reviewinud jiyeoni solot? nii igav oli? :D

    ReplyDelete
  2. Mul täna juhtus kandadega sama lugu.

    Ja ma endiselt armastan kui vaimukalt sa kirjutad!

    ReplyDelete
  3. S: lol, ma tegelikult kirjutasin jiyeoni nime ära, aga see tekst oli võrreldes varasemate kommenataaridega liiga korralik, nii et ma kustutasin selle ära. ma pean ikka oma stiili(tust) hoidma!

    Svol2: oeh, ükskõik, mis mul paasjagu jalas on, komberdan ma hetkel nagu vana piraat. ja mam vihjan siin nii puujalale kui ohtrale rummile.
    aitäh, eks ma katsu~

    ReplyDelete