Tuesday, January 26, 2016

Sweet 16, ten years later



Viimased pooolteist nädalat on möödunud nii toimetusterikkalt, et päris tore on vahelduse mõttes lihtsalt kodus vedeleda, vahvleid küpsetada ja raamatut lugeda, teades, et õhtul ei peagi kuhugi minema või pliidi küürimisest midagi ülemäära suuremat tegema.

Aga jah.
  • Üle-eelmine nädal Tallinna ja kohe järgmine õhtu tagasi, sest venna sai suuremaks ja hea õde tuleb ikka vennale nina peale musi tegema.
  • Neljapäev ei suutnud kiusatusele vastu panna ja läksin vaatasin Star Warsi veel üks kord. Uskumatu, kui ruttu inimesel detailid ununevad.
  • Reede jõin elus teist korda oma kalli AL’iga, keda ma tunnen teadlikult pea 20 aastat ja mitteteadlikult veelgi kauem, koos veini. Meenutasime kooliaegseid peotantsuoskusi ja üritasime neid edasi anda. Kurb tõde: mu tango on roostes ja mehe osa pole ma kunagi tantsida osanudki.
  • Pühapäev venna praaznik, kus 20+ last tormas ringi nagu hullud, limps ja mahl voolas ojadena, mina sõitsin snowtube’iga harjamäest alla ja võib-olla leidsin endale noore austaja ning mingil põhjusel oli mul kotis Harry Potter, sest äkki tekib mul vaikne igav hetk, mil ma saan seda lugeda, sest sügaval sisimas olen ma endiselt optimist.
  • Esmaspäev leidis mind hangede vahelt müttamas, kott värskelt laenutatud raamatuist pungil.
  • Teisipäev tegin onutütre pool oma elu esimese päris netflix and chill’i. Vaatasime ulmekat, mugisime ja veinitasime ja hiljem panime Vampire Diaries pildiga puzzlet kokku. Väga valgustav elamus. Näiteks selles osas, millist puzzlet endale kindlasti mitte muretseda. Sest ausõna, pärast seda, kui lõustad koos, oli valdavas enamuses tegemist suure musta väljaga.
  • Ja kolmapäev Sandra pool, kus ma sain hilised jõulu- ja sünnipäevakingid kätte, muu kraami hulgas ka anaalsond ja helendav dildo (pole veel katsetanud). Seda muidugi minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt. Kirjad pakil väitsid, et tegemist on lightstickiga. Thaj, säras see igatahes sujusiniselt ja pärast öösel üsnagi kummituslikult. Kadi jutustas meile oma Hong Kongi draamat ümber ja well, kui ma poleks teadnud, et ta endast räägib, oleks ma tõesti mõelnud, et see on mingi draama plot.
  • Et neljapäev on mu uus ebaametlik kinopäev, läksin vaatasin ka Tarantino „Vihase kaheksa“ ära. Palju kusntverd, natuke kunstverd? Not rly a question itn’t. Püstol paukus ja ohver langes (ja neiu valjult kiljatas:“Oh igavene oinas, mis oled sina teinud, sina oled minu venna mõrtsukas!“)
  • Reede sünnipäevapidu vol3, sest mingil põhjusel kestab see mul terve jaanuari. Mängisin hosti, tiaara peas ja kontsad all nagu miss unversumil. Eriti stiilne, kui lisaks sellele oleks mind ehtinud vaid kaela ümber heidet boa, aga nuuks nuuks, ilm on külm ja me kõik oleme kodanlikust moraalist mõnevõrra kammitsetud, nii et panin ikkagi kleidi ka selga.
  • Laupäev käisime onutütrel (vol2) külas, kus ma veetsin mitu tundi üks üsnagi rahulolev beebi põlvedel. Rebisin kildu ja titt naeratas vildakalt nagu Han Solo. He was charmed, i was charmed.
  • Pühapäev aga külastasime sagrada familiga värskelt taasavatud zooloogiamuuseumit. Väga hariv ja väsitav kogemus. Seda kohta juba ühe korraga läbi ei tööta. Sain koguni meeleliigutuse osaliseks, kui maailma ajastutest lugesin. Müstika.

Vot.

Hakkasin „Shadowhunters’i“ sarja vaatama. Such a trashy thing ja ma naudin sest iga sekundit.
Film oli kohutav, aga sari tuleb loodetavasti etem.(like i said: optimist). Lol, ma ei ütleks, et raamatud oleksid just meistriteosed olnud (teate, nagu need pikad vanad ff.net’i ficid, mis polnud iseenesest halvasti kirjutatud, lihtsalt sutike ohtrasõnalised, et mitte öelda purply’d ja kus tegelased vudisid konstantselt ringi, kui nad just parasjagu endale uusi kostüüme ja relvasid külge ei riputanud), aga ma lugesin nad kõik läbi ja nad polnud just õhukesed. Peategelsed olid mu jaoks küll suht i dun keer, aga mõningad kõrvaltegelased igati numpsikud.
Lol, sarja peamine võlu peitubki selles, et osad tegelased on numpsikud. Näiteks Simon. Ja siblingud Lightwoodid on parjalt kuumad. Ja kostüümid nahast ja väga napid. Lol, isegi tegelane, kes raamatus meenutas seda raamatukoguhoidjat Buffy’st, on siin varastes kolmekümnendates hipsterhabemega muskel. I is amused.
 Spot the bad guy
 This is how u hunt demons

Coming up on Disney Junior!
Idk Liisa obsessing over star wars ig

No comments:

Post a Comment