Wednesday, January 20, 2016

That's not how the force works



Hola, mis amigos!
Õeke läheb suvel mitmeks nädalaks Hispaaniasse Vahemere äärde villaelu elama ja oma seebikakarjäärile alust panema, mis tähendab, et meie koju on ilmunud väike hispaania keele õpik. Läbisin ka  kaks peatükki ja oskan nüüd öelda, et mul on viis poega ja kasutütar. Jaa, need õpikute näitelaused kuluvad elus marjaks ära.
Lisaks sattusin mõningate Star Warsi hispaania keelsete intervjuude otsa, kus el piloto resistencia oma hurmavaid mõtteid jagas. (aru sain ma natuke paremini kui korea keelest, mis tähendab, et peaaegu mitte millestki)

Mul on uus obsessioon. 


Nagu te ehk märganud olete. Või mis uus! Kunagi rohkem kui kümme aastat tagasi oli mul ka nii ilus obsessioonipuhang, mille tõenduseks on mul siiani alles patakas Star Warsi ajaleheväljalõikeid ja arvutist välja lastud materjale, mida papa mulle töölt tõi. Ning kusagil mu kaustikutes lühijutt, mille peategelane meenutab kahtlaselt Han Solot ning kus tegevus toimub tuhande ja ühe öölikkus kõrbelinnas ja väga võimalik, et mängus on ka sultan ja tema badass tütar, tagasihoidlik pallepööre ja üks sugugi mitte tagasihoidlik kosmoselaev.

Olen kõvasti Star Warsi intervjuusid vaadanud ja so totally in love with the cast.
  • Carrie Fisher on hüsteeriline. Kõik, mis ta huulilt pudeneb on kuld ja pudeneb sealt palju. Ta meenutab mulle mind selle koha pealt, et ka tema aju ja suu vahel paistab filter puuduvat ning iga tema teine lause on kas nilbe kommentaar või eneseirooniga pikitud enesearmastuse väljendus. Ainult et mina ei ole muidugi printsess Leia.
  • Harrison Ford on ka hüsteeriline. Seal, kus Carrie laseb jutul voolata, on Harrison nii napp nii napp ja sa ei ole päris lõpuni kindel, kas see oli nüüd dead pan huumor või mõtles ta seda tõsiselt.
  • John Boyega on nii naljakas ja väga witty. Kõike, mida ta räägib, suudab ta nii vaimukalt esitada, et sa lihtsalt lolid oma ekraani ees. Lisaks on ta meeldivalt enesekindel, aga mitte cocky. Ja tõsiasi, et ta hääl on nagu tume šokolaad, ei tule talle ka sugugi kahjuks.
  • Ah Daisy Ridley! Juba tema naeratus ja hambarida võluvad inimese ära, mis siis veel säravast iseloomust rääkida. Alati naerusuine, kerge ja muretu huumoriga, jätab ta vägagi sümpaatse mulje. Mu papale meeldib ta väga. Nagu ka Rey.
  • Ja siis on seal muidugi Oscar Isaac. Väga hea näitleja ja kohe kindlasti teab, mida ta teeb. Väga intelligentne, väga sarmikas, väga flirty ja kannatab samuti kahemõtteliste naljade tegemise sündroomi all. I think i’m in love.
  • Domnhall Gleeson on evil. Ja kohe kindlasti mitte suu peale kukkunud. Selline witty dry humour, et ulalaa. Kui sa tahad, et su film kandideeriks osakarile, siis palka ta, sest ta on nagu mingi lucky charm. But well, he’s irish so.
  • Adam Driver. One thing only: Radar technician Matt.


Lõpetuseks, that on time Poe Dameron and Kylo Ren had a duet with Justin Timberlake. Before Ben went solo.

PS. Joke credit to the owner

No comments:

Post a Comment