Thursday, January 7, 2016

26, lootus uus



Aeg teha 2015 kokkuvõte. (kuigi mitte nii põhjalikult kui Sanna-chan, eks ole)

Tümakas
  • Parim kpop laul: Big Bang „Sober“. Kas ma pean üldse põhjendama?
  • Lemmik läänetümm: Lost Frequencies „Reality“. Followed by their „Are you with me“. Ja siis meeldib mulle väga ka Robin Schulz’i „Sugar“. Põhiliselt muidugi akustilise osa pärast. Well, ehkki ma ütlen, et mul puudub muusikamaitse, siis need lood siiski tõestavad, et teatavad eelistused mul siiski on.
  • Guilty pleasure laul: OMI „Cheerleader“
  • Laul, mis mulle mingil põhjusel üldse ei meeldinud: „How deep is your love“
  • Kpop pihvid: Red Velvet „Icecream cake“
  • Kpop bamf: Ga-In „Paradise lost“
  • Aasta iidolpoisu: ~Xiumin~
  • Eesti hitt: Taukar „Segased lood“. No tee või tina, on catchy lugu.
  • Laul, mida ma ei oska absoluutselt laulda ja kui ma üritan, on see lihtsalt hüsteeriline: Shanon „Ootan ööd“

Crushid
Aidan Turner: talv
Ayano Go: kevad
Prints Carl Philip: suvi
Oscar Isaac: talv

Tuleb välja, et sügisest celebrity crushi mul polnudki. Siis mul olid päris crushid.


Sarjad, multikad, draamad, anime
  • We got murdered, tuntud ka kui „How to get away with murder“ või HTGAWM. Saab kindlasti aasta plottwistide auhinna. Saab üldse igasugu auhindu. Sealhulgas kõige olulisema: trust no one. Except maybe Oliver. Aga igaks juhuks ära trusti teda ka.
  • Stiilseim jdrama: „The long goodbye“
  • Aasta anime: Durarara! This shit still has me.
  • Aasta jdramkatsumus/elamus: „Yae no sakura“. 50 osa. Kuus miljonit tegelast. Rohkem ma ei kommenteeri.
  • Lemmik multikategelane: Varric. Korra ülevaatamisel kiindusin ma temasse ikka korralikult.
  • Aasta kdrama mees: lol, Siwon muidugi
  • Aasta sarjalaul, mis kummitab vahepeal nagu hull: „Outlander'i“ opening


Film
  • „Kääbik“ jäi küll aasta taha, aga just see talv-kevad sai veedetud ohtrate making of videode taga. Mul on arvutis 20 tundi bts kraami ja siis on veel yt ja intervjuud ja puha. Ning viimase filmi appendicitele pole ma oma karvaseid näppe veel suutnud taha ajada, aga ma loodan, et ka selle puhul ootavad mind nii kümme tundi põnevat materjali.
  • Näljamängud viimaks läbi. Kvaliteet, kuigi ma arvan, et seeriale oleks kasuks tulnud, kui nad viimase raamatu siiski ühe filmina oleks teinud.
  • Star wars. STAR WARS. Ja ma just mõtlesin, mida ma nüüd ootan, kui Näljamängud läbi on. Well, nüüd ma siis tean. Kaks aastat. KAKS AASTAT. #pühib pisaraid a la kadi

Kui jätta kõrvale paar nurinat, meeldis see mulle väga. Mulle meeldis, et sel filmil oli tugev vanade filmide hõng, et see oli seikluslik ja vaimukas ja peegeldas „The new hope’i“. Osad küll leiavad, et liiga palju, aga minu meelsest aitas see omamoodi nostalgia uutel tegelastel kohe Star Warsi maailma sobituda. Ja meil neissse kiinduda.
Ja need tegelased. Mu uued bb’id. (Eriti BB-8, eks ole.)

  • Finn. On nunnu. Nii nunnu. Nii awkward. Nii confident oma mitteconfidentsuses. Mr big shot in resistance. Oma jakis, mis näeb välja nagu ta oleks selle vanema venna kapist sisse virutanud ja mis tegelikult ei sobi talle ja just selle pärast see sobibki talle.
  • Rey oma haldjakõrvade ja haldjajuuste ja haldjaliku graatsiaga ja hõljuva kõrbehõlstiga. Rey, kes ei näe päevagi vanem välja kui 15. Rey, kes loendab ainult sirgete kriipsudega ja räägib vaid briti aktesndiga. Rey, kes on cupcake. Rey, kes on badass.
  • Poe Dameron. How to i begin to explain Poe Dameron? Poe Dameron is flawless. I hear he does x-wing commercials...in Coruscant. His hair is insured for 10 000 creds. One time he met Kylo Ren on the spaceship. He told him he was pretty. One time he blew up a planet. It was awesome.
  • Teate, kes veel oli awesome? Chewie. Ja ma endiselt ei oska ta häält teha.
  • Aga teate, kes ei ole nii awesome? Kylo Ren. Mis ajast nii ilusatel vanematel Snape vol2 sünnib? Pealegi möku. Oi Leia Leia, u make me suspicious. Well, vähemalt on teda tore mõnitada.
  • Ja siis vaene punapäine kindral Hux-Weasley, keda ma mingil põhjusel päris hästi joonistada oskan ja kes peab aina uut sisekujundust tegema kuni ühel päeval talle endale tuleb uus sisekujundus teha.
  • Ehk uued pahad on haledad noored nolgid, nagu mu emps tabavalt kokku võttis. I loled.
  • And last, but not least. BB-8. Baby. Nii noor, nii rikkumata, aga juba äksi täis. Nagu R2-D2 aga ilma sarkasmita

Nurinanurk
That scene. Arutasime hiljem issiga, mis meid selle juures segas ja well, tulime lausa mitme põhjusega välja. Plottwisti seiskukohalt aga wow. Ma pole vist kunagi kinosaalis niimoodi hüpanud. Ma praktiliselt põrkasin koos tooliga kolm rida taha poole, tõmbasin endal salli üle lõua ja jõllitasin juhmistunult ekraani. Oi jah.

Aga lõpetame optimistlikult

Spaceship with a pilot so daring it practically flies itself.


1 comment:

  1. Taukar, Taukar, TAUKAR!
    also STAAAAR WWWAAAAARS!!! poe x finn for laaaiiff!

    ReplyDelete