Thursday, September 29, 2011

Armastuse ämblikud ja muud loomad


A-Cha MV on väljas! A-Cha!
Väga jabur, aga see meenutab mulle „Autode“ filmi McQueeni lemmikfraasi (ja tänu venna kunagisele obsessioonile on see film praktiliselt peas). See rida eks, mitte video ise.
Täna tuli tantsuversioon ka välja ja ma arvan tõsiselt, et kaameramees oli purjus. Peavalu võib saada. Aga Donks on see-eest nunnu.

Ma jõudsin otsusele, et viienda albumi üldkonseptsioon on ilmselt õlgadele heidetud mantlid. Ja et nad kasutasid A-Chat filmides ära selle kraami, mis Tai Wan Meist ja Mr Simple’ist üle jäi. Koledad kindralipüksid, Hyukkie karvamüts, Teukie mantel...Taaskasutus on in, nii et ma ei kobise.

Mõningaid mõtteid ehk semiootilis-esteetilise narratiivi kreptosomaatiline distantseeritus diskursuse konseptsioonist:
  • Aww, SME shipib Suju pairinguid. Samas, muidugi ta teeb seda, ise ta need ju välja töötas.
  • Kyuhyuni armastuse ämblikud on ikka üsna geniaalne leiutis.
  • Shindongi Oh my gosh on üsna omg. Aga mulle ei meeldi need piiksatused tema räpiosa taga, sest ma mõtlen kogu aeg, et hoopis mu arvuti streigib
  • Stseen luikede järvest. Nad võiks sellele baleriiniseelikutega versiooni teha. Näiteks Super Show’l. Ma arvan, et keegi ei maindiks.
  • Yesungi TK soeng on nüüd videoajalukku jäädvustatud.
  • Igakord kui Donks laulab pivost mõtlen ma, et ta laulab õllest.
  • Sungmini jobunägu, kui ta kaarte loobib. Ei. Ole. Seksikas.
  • Sungmini karvane, pehme, valge, numsu, tupsununnu, mumups kapsunike on väga tähelepanuväärne.
  • Teuk näeb jälle vastikult hea välja (tüüp läheb aastatega ilusamaks, sest noh, predebut pildid pole just eriline missialbum) ja ta hääl on hoopis teistsugune, kui tavaliselt.
 Totaalselt hüpnotiseeriv

Ja et ma tahan video ka kuidagi tõlgendada, siis ehk midagi taolist (kujutleme, et tegemist on balletiga ning libreto on kavasse kirjutatud ehk siis hetkel mõtle ise välja):
Alternatiivajalooline steampunk universum. Keiser/tsaar Leeteuk II üritab koos hoida lagunevat impeeriumi. Leeteuk II on langenud müstilise- ja nagu paljud räägivad – kuratliku pühamehe Yesungi mõju alla. Avantüristide paar Kyuhyun ja Sungmin punuvad õukonnas intriige (armastuse ämblikud on hoos) ja õõnestavad kõigi jalgealust. Käputäis ustavaks jäänud kindraleid proovivad tsaari positsiooni parandada, kuid lõpu eelaimdus on juba õhus...

Ah! Nüüd ma hakkasin ootamatult mõtlema, et Teukie hoiab päriselt lagunevat impeeriumi koos. Super Junior ja kaheksa inimest laval? Kuhu me niimoodi jõuame...


Ma pean tunnistama, et Heechuli ja Jang Hooni MV meeldis mulle esimese hooga rohkem. Lol, ma vaatasin seda julmalt kolm korda järjest ja olin suht fangirl mode’is. Nad on koos niiiiiiiiiii nunnud! Tõeline hyung-dongsaeng couple, või selline õpetaja ja tema lemmikõpilase vaheline flirty-flirty olek. See tiisikusehaige nägu, millega Janghoon Heechulit vahtis....aaaahh, ma lihtsan elasin sellele raskelt kaasa. 

Neil on nii palju chemistryt. Janghoon nagu mingi Oska-oppa ja Heechul tema Modellipoiss. Video sisu minu jaoks: janghoon veedab viimase päeva oma nunnu boyfriendiga, kes peab järgimine päev sõjaväkke minema.
Ma sain alles neljandal vaatamisel aru, et ses stseenis, kus Heechul minu meelest juukselõksu pähe paneb, hakkab ta hoopis ziletiga endal juukseid maha ajama.

Oh, ja mul on väike Ga-Ini vaimustus. Ta on nii kõhn ja tal on nii ilusad rangluud ja ahh. Olen endale nüüd paar korda Ga-Ini Irreversible’i mv meiki teinud ja kohe komplimente saanud. Mia meelset peaks ma sellest oma trademark meigi tegema. Ja kui mu juuksed taas paksemaks lähevad, võiks need tumedamaks värvida ja uue soengu lõigata...Niikuinii kui nad taas korralikult pikaks kasvavad, ei raatsi ma neid enam aastaid lühemaks pügada. Praegu on mul ükskõik. Kui mõningaid esteetilisi takistusi ei oleks, teeks kohe poisipea.

Ja SNSD tuleb kohe pea tagasi (kõik Koreas tulevad muudkui tagasi, aga keegi ei lähe kunagi ära. Ma ei saanud sellest süsteemist pea pool aastat alguses aru.) Teaser picid on muidugi vapustavad, ehkki Sooyoung näeb minu meelst surnud välja (vaadake neid pärani klaasistunud silmi ja seda graatsiliselt põrandale vajunud keha, bang-bang vaid vereloik on puudu) ja ma mõtlesin, et ta on seetõttu Uinuv Kaunitar. Yuri tegelaskuju valik on veidi ebatraditsiooniline, sest ma mäletan kuidas ma väiksena seda muinasjuttu kulmu kergitades lugesin, aga omal moel ehk sobilik? Ja kas ma pean üldes mainima, et ma tahaks olla kuri hunt, kes Sunny ära sööb? Amps-amps.

5 comments:

  1. Kyuhyun ja ämbliku naljad on in. Iga kord kui ma A-chad kuulan ja see koht tuleb ma irwan omaette.

    Mulle meeldib Yessu TK soeng. Kas ma olen üksi? *sadface*

    Ga-in. Yeah.
    Millist Ga-ini meiki sa Irreversible’ist mõtled? Seda kui ta mööda linna jooksis?

    Mulle meeldib Sunny pilt kõige rohkem.
    Muide, kas Yoona on prints? Või kes ta olema peaks?

    ReplyDelete
  2. Ei, mulle ka täitsa meeldib Yessu soeng. Ta näeb nüüd küll veits mafiooso välja, a mis sest.

    Ma tegin seda meiki, kus on lainer (ülla-ülla), lauosa on valkjas värv ja lau kohale on tõmmatud tumesinine joon, nii et jah, ilmselt linnakeblutamiskoht.

    Ma arvan, et Yoona on tõepoolest prints. Ta näeb kohe selline mehine välja. Piltidest meeldivad mulle enim muidugi Sunny ja mingil põhjusel ka Yuri.

    ReplyDelete
  3. Pildid? On sul pilte enda meigist?

    Sunny, Sunny, Sunny.
    Mulle meeldib teisena hoopis Seohyuni pilt.

    ReplyDelete
  4. Seohyun on üsna maagiline ehkki hoobilt ma teda ära ei tundnud.

    Meigist pilti pole. üritasin teha, aga välja kukkus mingi siniseks löödud silmaga paistes baba.

    ReplyDelete
  5. Mulle meeldib ka Yesungi soeng~ ^^

    See. ballett. oleks. parim.

    ReplyDelete