Wednesday, September 7, 2011

Money, love, fashion, fame

Okei, random algus, aga niipea, kui ma seda pilti nägin, ei suutnud ma sellelt enam pilku pöörata. Ryeowook särab muidugi rõõmsalt nagu alati, aga Kyuhyun. Nagu vau, Kyuhyun! Vau. Milline raskelt armas manipulatorface, milline eksitav pilk ja mänglev naeratus. 
 Hello, uus taustapilt

Igakord, kui ma näen Ryeowooki ja Hyunshiki selfcame, tekib mul sarnane tunne. Et Wookie on naiivne inimeseloom ja Hyunshik lihtsalt smirgib kavalalt, sest tal on üleannetud plaanid. Lol, ma isegi ei tea tast midagi, lihtsalt tunne on selline.

Hakkasime Miaga „City Hunterit“ vaatama. Meil on 10 osa vaadatud ja ainuke tegelane, kelle nime me teame, on Kim Nana (kuigi enamasti on ta lihtsalt pihv ja ükskord kutsusin ma teda Kim Yunaks). See-eest on meil hunnik koodnimesid: Onu/Seungri 50-aastaselt; ahjussi; psühhopaat/õudne tüüp/#tsahh-tsahh# (immiteerides köiega kägistamist) /juuksenuusutaja; Procecutor/Seungri 30-aastaselt; eks; presidendi tütar; jobu; nõme ülemus; teine ihukaitsja; jobu kaks; se jobu, kes vetsu kinni jäi jne. Ja Lee Minho tegelane on obviously Lee Minho.
Procecutor on raskelt minu maitse. Lee Minho on muidugi ilusam, aga igakord, kui Procecutor välja ilmub, olen ma suht aaa. Nagu täiuslik mees mulle: töönarkomaan, tark, kõrgendatud õiglustundega ja pole iial kodus. Ei viskaks vist kunagi üle.
 Procecutori silmad lõid kohe eriliselt särama, kui ta Lee Minhod kahtlustas

Meil tekivad mingid eriti geniaalsed paroodiaideed kogu aeg; ausalt, me kirjutaks kahekesi sellise Hong Sisersite väärilise üllitise kokku, et ise ka ei usu.
Head random mõtted tulevad ka:
#stseen, kus ema nutab oma röövitud poja pärast#
Õeke: issand kui kurb
Õ: mõtle, kui sa ootaksid kyuhyunilt last ja see sult ära röövitaks
Mina: eriti masendav oleks, kui kyuhyun ära ka sureks
M: #dramaatiline hääl# äsja isaks saanud kyuhyun suundub koos suju m-ga hiina, kuid ei naase seal enam iial
M: ainult siwon jääb ellu
Õ: läheb hulluks
M: ja röövib meie poja ära

Kõige totakam on see, et pärast ühe rahulikuma koha peal väntasin ma seda stsenaariumit peas läbi ja ei pannud üldse tähele, mida meinkapel rääkis.

Veel pooldraamalainel. Donksi uus lokitud soeng meenutab mulle veid Oska-oppat, mis on eriti lol, sest Donghae kandideeris modellipoisi rolli, mis tähendab, et ta meenutab mulle hetkel tüüpi, kes oleks sarjas olnud tema loveintrest. 

Jep, väga froidistlik. Sa oleks muidugi lahe olnud, kui Donks oleks „Secret Gardenis“ mänginud, aga ma oleks ilmselt raskelt lolinud. Lee Jong Suk sobis sellesse rolli hiilgavalt.
Aish, mul on nüüd SG tuju.
Mis tuletab mulle meelde ühe Sungmini muusikali backstage pildi, kus tüüp on nagu Gil Ra Im ja tema kaasnäitleja kui Director-sshi.


Ja „Poseidonis“ mängib Lee Si Young, kes Miale meeldib (ja kelle ka Sander ilusaks kuulutas) ning Lee Sung Jae, keda ma tean tänu Ga-Ini mv’le, ja kes on üks igavesti kobe vanem härrasmees ja igati my cup of tea. Noh, ja siis on seal veel mingid namja Siwon.

Coming up!
Minu põnev elu

3 comments:

  1. Ma lugesin selle ´random mõtted´ juba ammu läbi aga siiani lihtsalt naeran XDD siwon. röövib. lapse XDD

    ReplyDelete
  2. U-Kissist inspireeritu pealkiri :D:D Wohoo.

    Tegelaste nimede meeldejätmine on keeruline, päriselt ka. Ma vaatan "Protect the Boss" praegu ja kõigil tegelastel on hüüdnimed. Välja arvatud Jaejoongi tegelane, kes on Jaejoong.

    Mulle meeldib ka Lee SiYoung. Ma kunagi vaatasin draamat "The birth of the rich" ja ta tegelane oli põhjus, miks ma selle lõpuni vaatasin + ma tahtsin teada kes oli peatüübi issi.

    Keep calm and wait for Liisa's põnev elu.


    Ja muide, mingil põhjusel ma vaatan edasi ka Ikemen desu ne'd, mis on isegi täitsa vaadatavaks muutunud. (Pluss mingis osas teeb Jang Geunsuk cameo.)

    ReplyDelete
  3. Oh, me arendasime lapseröövimise lugu isegi edasi.

    Igakord kui Dongho laulab and we'll be forever young, tuleb mulle meelde üks mitme aasta tagune Sveitsi eurolaul, mis rääkis vampiiridest. See ei saanud isegi poolfinaalist edasi.

    Täpselt. Ainus inimene, kelle nime on võimalik meelde jätta, on tavaliselt näitleja, kelle nime sa niikuinii tead.

    Mu elu pole tegelt väga paeluv olnud ja mu vana viha õisi vastu lõi taas lõkkele.

    ReplyDelete