Wednesday, January 11, 2012

I'm so cool like ice tea~

Alustame kõige olulisemast uudisest: Liisa on nüüd täpselt üheks kuuks Kyuhyunist kõigest aasta noorem. Jei for life!
Sünnipäevapidustused õigel päeval möödusid tagasihoidlikult, sest erinevalt Sungminist, kel on vähemalt see rõõm, et niipea kui kell kukub, saab ta tähistama asuda, kannatavad inimesed 2. jaanuaril kui mitte pohmaka, siis raskekujulise tüdimuse käes. Lol, mul ei tulnud hommikul esimese hooga meeldegi, et mul sünnipäev on. Karm tõestus sellest, mida vanemaks sa saad, seda vähem hoolid sa sünnipäevadest. Nädalavahetusel sai aga viimaks tähistatud ja omg, Triin tegi mulle kingituseks Kyuhyuni piltidega kõrvarõngad. Need on nii lahedad. Minu uued lemmikud. Üldse mitte creepyd.

Hea kaamera aku on tühi, nii et halb mobiilipilt

Creepy on aga see, mis ma õekesele näärikingituseks tegin. Talle õudselt meeldib üks pilt Kyuhyunist ja kui ma albumeid tegin, jäi mul väljatrükke üle. Leidsin mänguasjakastist juhuslikult pisikese ovaalse pildiraami ja noh, käärid läksid käiku ja nüüd on meil pisike raamitud Kyuface öökapil. Lisaks on seal ka hunnik küünlaid ja muu jõuluvarustus, nii et kokku näeb see välja nagu mingi altar. Kyuhyun on oma mustvalges ilus nagu mingi sõjas hukkunud poeg ja kokku on see kõik väga piinlik ja naljakas. Eriti piinlik on see, et ta näeb sel pildil välja nagu üks õe sõber. Ja mitte ainult meie meelest, vaid ka õekese vanade klassiõdede meelest. Ikka väga sarnane. (lol, mul tuleb meelde, kui mul kunagi Yamapi taustapildiks oli ja Margot arvas, et see on meie oma kallis klassivenna)
Altar
Omnom liiga nunnu Kyuhyun

Uusaasta pidustused möödusid tormakalt, mis tähendab et ma pidin esimesel jaanuaril kassiahastuse jumala altarile nii mõnegi ohvri tooma. Aga härrased alkohoolikud olid vormis ja mina olin vormis ja kui sulle öeldake, et jätka samas vaimus sama lahe olemist, siis küllap läks kõik tõesti korda. Väljaarvatud muidugi see part, kus mul koduste ees veidi piinlik oli.

Korea uusaasta programmid olid see aasta sugugi mitte nii kergesti jälgitavad kui eelmine aasta. Ma süüdistan crazycarrotit, kes midagi hd üles ei riputanud. KBS ja SBS omad same ilusti ära vaadatud, aga vaat see MBC oma oli küll üks igavene pikslihunnik. Ainus live, mis kohe oli hea kvaliteediga, oli Mblaq, ag aneil oli jällegi heli metsa (lol, tegime nalja, et Lee Joon niikuinii messis teiste mikrid ära, et endast parem mulje jätta). Lõpuks saime õekesega aga pahaseks, valasime endale rohkem sampat ja läksime siis välja. Etteasted jätsime tuleviku tarbeks.

Üldiseid tähelepanekuid siis:
•    Mulle meeldis SME Orkestri asjandus. Obviously. Eriti lahe oli see, et nad HOTi laulsid. Lihtsalt übercool. Ma ajasin suvel selle mv’d nagu lollakas mööda netti taga, sest minu meelest on see laul vinge. Ja muidugi Henryyyyyyyyy~
•    Suju oleks võinud „Operat“ tervikuna laulda. Mr Simple live olen ma liiga palju näinud.
•    U-Kissi „Neverlandi“ remix oli halvem kui originaal. Klubi remix peab võimsamalt kõlama, aga see kõlas hoopis nõrgemini. Lisaks anti neile kahel korral alatult vähe aega.
•    Miks oli KYHD esitustest eemaldatud mu lemmikosa ehk i’m just chilling (lisaks, kas mina ja mu õeke olime ainsad, kelle meelest DBSK tantsusoolo SBS’is oli ilgelt vanamoodne ja seega piinlik?) 
•    Siiiiii-staaaaaa-rrr! Me vaatasime nende esitusi andunult, sest tänu Miale on mulle „So cool“ üliväga meeldiam hakkanud. Eile tatsasime mööda maja ja muudkui lällasime: i’m so cool like ice tea.
•    SNSD laulis „Diamond’it“! Kyaaaa!
•    Amber ja tema Gangsta Boy on üliseff. Ja Sulli nägi esimene õhtu nii ilus välja. Teine õhtu tehti talle siis f(x)’i stiilis soeng. Eks ta ole.
•    Meist on saanud professionaalsed Liidri mõnitajad. Sorry, Hyun Joong, meie vana lemmik ja esimene armastus, kuid sa tõesti ei oska live’is laulda.
•    Big Bang wae u no present
•    Midagi veel, mis mul praegu meelde ei tule

Oh, ja et ma seda ära ei unustaks, räägime oma järjekordsest geniaalsest unenäost. Niisiis.

Eepiline Homin unenägu, kus Yunho ja Changmin olid abielus. Lisaks olid nad ka mõlemad natsid, kuid mingil põhjusel ei takistanud see neil abielus olemist. Changmin oli kõrgemal positsioonil kui Yunho, kandis musta SS vormi ja oli hullem jääpurikas kui Kyuhyun. Ta oli raskelt külm, kuri ja julm, konstantselt karm ilme ees, ja Yunho kartis teda kohutavalt. Aga. Yunhol oli armuke, keda ta tõeliselt armastas. Naine (ma tean, uskumatu). Nad ei saanud üldse koos olla, sest Yunho kartis, et nad jäävad Changminile vahele ja siis too tapab nad ära. Unenägu oli ülesehitatud kui mingi festivalifilm, selline sünge atmosfäär ja oskuslik valguse ära kasutamine. Unenäos oli koht, kus ma näitasin seda lugu Miale kui filmi ja rääkisin, millised sümbolid sellesse stseeni on peidetud. Tegemist oli autostseeniga, kus Yunho näeb aknast oma armastatut ja valgus on selline mahe ja kuldkollane ja kaader on filmitud väljast poolt. Sellele vastandus kohe stseen, kus Changmin tõmbas ukse lahti ja tegevus läks autosiseseks, valgus külmaks ja sinkjasvalgeks, kunstlikuks. Ma tean, väga deep. Aga ausalt, see oli väga hea film-unenägu. Kohe kahju oli, kui paps mind üles ajas.

Changminist on saanud vist minu uus unenäo kangelane. Et ta mind nüüd mitu korda unenägudes painamas on käinud, tuli ta meil õekesega jutuks ja ma sain peaaegu Akira shocki, kui ta teatas, et tema meelest pole Changmin eriti ilus. Mis on selle pärast kummaline, et meie ilustandardid on hästi sarnased ja siiani oleme me suht samasi inimesi ilusaks või mitte nii ilusaks pidnud. Noh, karm tõde on see, et kui me kpopiga alustasime, mõnitasime me suht iga DBSK liiget, aga selles annab ka google’it süüdistada. Vanad pildid ja õõvastavad soengud, eks ole. Meie diagnoos oli ilusamat valides suht (rohkem kui kaks aastat tagasi, vaadates pilte, mis on pärit ilmselt viie aasta tagusest ajast, ja mitte midagi halba mõeldes): Jae Joong on tulnukas, Micky on panniga saanud, Changmin kõrvik, Junsu nääh ja Yunho #katab esihuulega ülemised hambad#. Kokkuvõttes võitis vist ikkagi Yunho.
Aga kogu selle jutuga tahtsin ma jõuda siia, et ehkki Changminil on suured kõrvad ja naljakad huuled ning ta on minu maitse jaoks suti liiga musklis ja üleüldse paras maharadza, meeldib tema lõust mulle väga. Ehk veelgi lühemalt öelduna: minu meelst on ta ilus. Mott. (aga tegelikult on ta mu DBSK lemmik ikkagi om iseloomu pärsat. Üllatus-üllatus)

Laifu is good. Tegin eile ahjukartuleid ja kana ning rüüpasin veinikest kõrvale. Kell neli päeval. Tunne nagu mingil despereeritud koduperenaisel. Ei, üks päev pesin nõusid ja mõtisklesin, et tegelikult mulle meeldiks koduperenaise elu. Mulle meeldib süüa teha, nõusid pesta, korras tuba, aia eest hoolitseda...paljas mõttegi sellest, et ma peaks tööle minema ja päris elu alustama ajab mulle judinad peale. Ma tahan kodust tööd, raamatuid kirjutada, võib-olla tõlkida. Ainus probleem on see, kust ma leiaks endale namja, kes oleks valmis mind koduperenaisena kannatama, kuid ei tahaks lapsi. Tõenäolisem võimalus paista olevat vanem tüüp, kel on eelmisest abielust lapsed juba olemas. Vot, minu üllad eluplaanid. Ja ma olen ainult pooleldi eneseirooniline.

Mul on veel palju rääkida, aga jätame midagi järgmiseks korraks ka. Kui ma selle blogiga alustasin, tegin ma kuus 13 postitust. Nagu tellitult, eks ole. Aga need olid vist lühemad ka.

PS. Suju võitis just mõned hetked tagasi GDA. Jumal tänatud.

3 comments:

  1. Issand kui mittetemalik pilt, siiski see pilt ütleb küll rohkem kui 1000 sõna..
    Ka mina tahan kodust tööd või siis lihtsalt olla rikka mehega. Mis kõlab palju halvemini kui peaks. Ja kui ma kellelegi seda mainin, kõik kohe ütlevad, et ma olen nii isekas ja naised võitlesid nii kaua selle pärast, et meil õigused oleks jnejne. Ja et ma peaks ikka armastusest abielluma. Sest rikas mees tähendab kohe, et suhtes pole armastust 8D Waaaadeva~
    Ma lihtsalt ohkasin NII raskelt kui ma nägin, et nad olid võitnud. Ja siis kargasin ringi nagu viimane idioot!!! ^^
    BTW, kõrvarõngad, superlux, väga kenad (y)

    ReplyDelete
  2. Püna püss. Ma olen nii kpopi elust maas. Pole mingeid aastavahetuse show'sid näinud. Ma tulin öösel tagasi ja õppisin terve tänase päeva (homme eksam :() ja ma ei tea kuna ma saan neid isegi vaadata. Raudselt on kõik lived mahavõetud ajaks mil ma soovin neid vaadata.

    Vähemalt ma tean, et Suju sai 4 auhinda.

    Põnevad unenäod :D Minu meelest on Changminil kergelt creepy lõust. Ei soovi temaga pimedal tänaval kohtuda.

    ja loodetavast ma saan neid kõrvarõngaid lives näha.

    ReplyDelete
  3. S: Ta on sel pildil nii nommitav ja vanaaegne...
    Aga jah, rikas mees on jumala õige valik ja igati minu plaanides. See et ma ma tahan olla jõudeelu elav naisterahvas ei tohiks ju kuidagi mu õigusi kärpida. Inimsed on nii mõistmatud. arvavad et räägivad tõelistest väärtustest, aga ei oska näha medali mõlemat poolt.
    Ja esimene asi, mida ma nende võitu nähes tegin, oli samuti suur kergendusohe. Muidugi ma olen Suju üle õnnelik, aga veelgi suurem on see kergendustunne, et me oleme vastikust igikestvast vingumisest päästetud.

    K: Oi jummel, sa oled tagasi!!!! Sul on mulle nii palju rääkida!

    Ja osad live'id olid juba siis maas, kui me viimaks MBC vaatamiseni jõudsime. Aish.

    Lol, Changmini creepy lõust. Mulle meeldib tema lolli vildakat naeratust järgi teha.

    Ja kõrvarõngad panen ma kohe täna kõrva. ja siis ei võta enam kunagi ära.

    ReplyDelete