Friday, January 6, 2012

And twelve points goes to~!

Uus aasta on käes ja veel võib soovida head uut aastat. Niisiis: head uut aastat!
Vahepeal on olnud jõulud ja aastavahetus ja minu sünnipäev ning võib-olla ma räägin mõnest toredamast loost hiljem täpselt. Seekordne postitus aga üritab kokkuvõtta, milline oli kpop maailm minu jaoks aastal 2011. Ma tahtsin selle juba aastalõpus üles panna, aga ei viitsinud nimekirja koostada.
Igatahes, siit see nüüd tuleb!

2011 kpop auhinnad, ei mingis kindlas järjekorras:

  • Lemmik album: Super Junior 5jib. Ma arvan, et see on üldse mu lemmik Suju album
  • Lemmik debüütalbum: Block B
  • Aasta mobiilihelin: Big Bang „Tonight“, follow up „Love Song“. Esimene on Mial olnud helinaks juba märtsikuust saadik, teine mul juuli lõpust. Nüüd tuleb vahetada, sest Big Bow laulab teadupärast ju aastanumbri laulu sisse. (ja aasta 2010 mobiilihelina auhind läks btw Big Bangi „Kara kara GO’le“, mis jõudis Mial lausa kaks korda helinaks olla)
  • Aasta huumoriauhind: smellllllll (follow up: it’s Yunho time!)
  • Enim mõnitust leidnud tantsuliigutus: A) mees, soolo: Siwoni Mr Simple’i lõpu raevukas; B) naine, soolo: Hyuna „Bubble popi“ tissisurumine lõuksiandmine; C) grupp: Mblaqi „Mona Lisa“ kubemehaaramine; Suju M „Tai wan mei“ vastutantsimise koht (täntän täntän täntäää)
  • Aasta uus tulija meie jaoks. meesartist: U-Kiss. Naljakas öelda, et uus, sest avastasime nad juba jaanuaris, aga ikkagi. Tegutsevatest gruppidest Suju järel ilmselt mu lemmikpoisid
  • Uus tulija, naisartist: f(x). Enne Pariisi kuulasin ma nende lugusid, et ma oskaks ikka kaasa elada. Ja nad jätsid kontserdil mulle ülitugevama mulje.
  • Aasta oodatuim comeback: Suju M (lol, tol hetkel tegim ma nalja, et olen Suju M’i pressiesindaja Eestis)
  • Tavaelus enimkasutust leidnud lauluquote: i’m just chillin~ ja let me show you all my bling bling
  • Laul, mis kummitas mind enne, kui ma seda kuulnud olin: B1A4 „Ok“
  • MV, mis mind esimesel vaatamisel pisarateni liigutas: U-Kiss „0313“. Küllap seetõttu, et nad olid mulle just kalliks saanud ja siis nad vahetasid liikmeid ja kui siis video välja tuli, oli see nii ilus ja hea ja ma olin totaalselt amazitud
  • Enim valesti mõistetud sõnad: Sistar „So cool“. No mitte ei saa aru kas nad laulavad black and white, back and right või midagi muud. Alles järgi vaadates sain ma teada, et read on rock it like this
  • Aasta haiglalaul: SNSD „Mr Taxi“ ja Block B „Freeze“
  • Mõnitatuim lauluhääl: Yunho. Tema "Keep your head down" hääl on ikka ülinaljakas. Sorri.
  • Lemmik variety show: pea kõik Suju M'i Golden Stage'i asjad
  • Kõige hullemini väljahäädatav uue iidolgrupi nimi: B1A4 – mina kutsun neid bee üks aa neli (ok, seda on ka tõsiselt tüütu kirjutada, aga kui sa tead, miks see nende nimi on, on see tegelikult üsna nutikas nimi)
  • Aasta draama: Secret Garden
  • Tavaelus enimkasutust leidnud draamaquote: see on Itaalia meistrite poolt stitch by stitch tehtud #insert asja nimi#
  • Kõige suurem idiootpihv, keda me üheski kdraamas näinud oleme: Playful Kissi peategelane. Samas, draamas endas puudusid pahad tegelased ja eelviimaste osade angst, mis oli igati värkendav ja tore. Mis ei muuda aga fakti, et pihv oli iduaju ruudus.
  • Aasta OST: „City Hunter’i“ instrumentaal. Lol, kui emme viimaks mu katkised kingad ära viskas, laulsime õega kõrvale ~dramaatilist~ teemat. Ja vahepeal hiilime nagu spioonid mööda maja, lauldes taustaks ~pahanduse tegemise~ teemat.
  • Aasta kangelastegu: terminaatorikõnnakuga Sunny, kes läks Taeyeoni teda lavalt ära sikutanud perverdi käest päästma
  • Aasta rinnad: Sunny
  • Aata pepu: Hyorin (jah pisike, sa teenisid selle välja)
  • Aasta jalad: Zhou Mi, alati. Kadi rääkis mulle kord, kuidas ta vaatas "Tai wan mei'd" keskendudes ainult Mimi jalgadele
  • Aasta degenereeruv soeng: Kyuhyun. Ta vajab juba aprillist saadik haircuti.
  • Aasta misjonitegu: ma panin oma 14-aastase onupoja Sujut kuulama/vaatama/oma klassiõele edasi näitama
  • Aasta rõivastusese: Hyuni Bini blingi tracksuit ja karvamütside rünnak
  • Lemmik fanfic: „Ikarus“ by canttakeabreath, Qmi obviously. Ma arvan, et ma olen seda 2011 kirjutatud ficidest kõige rohkem ülelugenud
  • Aasta kpop sündmus: SM Town Pariis, hands down
  • Asi, mis sel aastal põrmugi ei muutunud: fakt, kui palju mulle meeldib Kyuhyun. Ja muidugi Suju.

Ma loodan, et aasta 2012 saab iidolmaailmas sama põnev ja huvitav olema kui eelmine. Tee või tina, aga mul pole kavaski fandomimaailmat veel niipea hüljata.

Igatahes, nagu laulab Big Bang – two thousand and twelve!

 In memorian 2011

2 comments:

  1. Aasta rinnad: Sunny, alati
    Peab tõdema, et kõik oli väga õigustatult antud auhinnad (y) nad teenisid need ära küll!
    Nice work~

    ReplyDelete
  2. Üks esimesi kpop mv'sid,mida ma nägin, oli "Genie" ja ma mäletan täpselt, et ma märkasin juba siis tema rindasid. Ma irvitan ikka enda üle, et peapõhjus, miks ta mulle meeldib, on tema hurmavad kehakumerused.
    Mu püsilemmikuks sai ta aga millalgi enne Mr taxit, küllap siis kui ta vapralt Taeyeonile appi tõttas.

    ReplyDelete