Sunday, January 29, 2012

Namja of my heart

Alustame kõige olulisemast: Kyuhyun värvis lõpuks ometi oma juuksed taas tumedaks! YESSSSSS-UUUUUU! See tähendab seda, et (quotides õekest) Kyuhyun on jälle ataraktiivne. Ei ausalt, pärast „Tai wan meid“ on tema soeng pidevalt ainult alla käinud. Just paar päeva tagasi irvitasin omaette, et Kyuhyuni soeng pole enam lokaalne, vaid globaalne katastroof. Aga nüüd on ta taas ilus tumedapäine koreapoiss ning kui ta oma taltsutamatuid kiharaid veel veidi kärbiks ja paar kilo alla võtaks, oleks elu eriti ilus.
Hello uus taustapilt, mida ma eile iga natukese aja tagant vaatamas käisin

Esmaspäev tähistasime siis draakoniaasta tulekut ja preilid vahetusüliõpilased õpetasid meile, kuidas dumplinguid teha. Mitte siiski xiaolongbao’sid nagu ma rõõmsalt teatasin, vaid gaoji’sid. Ma ei kujuta ettegi mitu tundi me selle laua taga istusime ja dumplinguid vorpisime, mulle tundus igatahes et me tegime nii oma kuuskümmend tuhat tuli valmis. Kolmest stiilist suutsin omanada vaid kaks, sest kolmas stiil on pussydele ja Kadi-sugustele geeniustele, ja et mina pole kumbki, tegin ma women de baby ja esitlesin seda Henhaele omase uhkusega. Õhtu edenedes jõudsime muidugi iidoliteni, lõimusime johnnyde läbi, tantsisime Mr Taxit ja olime muidu mõnusad. Otseloomulikult läks lahkudes katki mu saapalukk, aga et inimesed on nutikad, mässisime saapa teibiga mu jala külge. Kuidas ma koju jõudsin, on müstika. Ühel hetkel olin lihtsalt oma voodis. Ma kahtlustan ilmumist.

Kolmapäev käisime kinos „Lohetatoveeringuga tüdrukut“ vaatamas. Ma olen nüüd tublisti kõik Rootsi filmid ära vaadanud, nii et saab võrrelda. Kino jaoks oli film suti liiga pikk, tagumik suri mõnusalt ära. Pärast pealoo lahendamist kestis veel nii 15 min ja see oli suti väsitav, sest jäi mulje nagu ei tõmmataks otsi kokku. Rootsi versioonis lahendati kõrvallinn paari kaadriga ära ja venimistunnet ei tekkinud. See-eest õhkkond oli igati sobilik ja stiilne ja ilm – täpselt selline nagu meil õues. Ploti seisukohast ma ei tea, kumb originaalile lähemal seisis, sest pole raamatute lugemiseni ikka jõudnud, kuid empsi märkuste põhjal on osad detailid usa versioonis vist täpsemadki. Tüdrukutest oli Rootsi Lisbeth karmim, kuid see-eest tuli uue tüdruku puhul teatav haavatavus paremini välja. Idk, mu filmiarvustuse mõte ei tööta hetkel väga hästi.

     Väga ammu lubatud pilt minu uuest (mitte enam väga uuest) soengust. Siin ma olen, venna sünnipäeval orjamas.

Eelmise postituse teemaga seotult: ma avastasin alles nüüd, et arronax on oma lj accounti ära kustutanud! Katastroof, ta on ju ometi minu top kolme fanfici autori seas. Mul on mu kuus lemmikjuttu talt wordis olemas, aga kõik need teised, mida ma ehk mõnikord oleks tahtnud üle lugeda...läinud. Mul on plaanis nüüd paranoiliselt kõik oma lemmikjutud arvutisse koppida.
Ja qmiday fic exchange on täies hoos! Selle tempo juures on mul mitu nädalat lugemist. Siiani on lemmik üks ajarändamisjutt (täpselt minu maitse), kuigi loomapoeAU oli ka ülilollitav.

Kpop videodest...Vaatasin viimaks T-ARA minifilm/mv’d ära ja ma pean ütlema vau, plot. Melodraama ja overdramatic, but still plot. Selline Lohetatoveeriguga tüdruku feeling oli lool juures pluss Elektra kompleks ja kohatised lesbilised alatoonid. Aga hei, Cha Seung Won on täpselt minu maitse namja ja ma võin teda jõllitada küll (lol, kas ta polnud mitte vahepeal Kyuhyuni telefoni taustapildiks).

Oi jummel, ja ma pole isegi Super Show 3 dvd vahtimist kommenteerinud! See oli juba nii ammu. Nagu tellitult pandi esimesed partid üles jõulude ajal, nii et algus sai tehtud juba jõululaupäev. Järgmine päev oli kord sooloode käes ja nii riburada me need kõik ära vaatasime. Eelmise aasta ss2 dvd jättis mulle sügavama mulje (sungmin, eks ole, kes oli ülibamf), kuid see oli ka tore. Poistel olid ilusad soengud (eriti Kyuhyun ja daamn, küll Hyukkie oli atraktiivne) ja kenad riided (valged kostüümed, kuidas me teid taga nutame) ja nad esitasid päris palju lugusid, mida ma ei teadnud. Samas – ei mingit Miracle’i või Marry u’d. Ma valmistusin  neiks moraalselt ja siis – neid ei tulnudki. Ma tunnen et mind on riisutud! (ja see, et Mimit ja Henzzi polnud oli ka paha-paha). Sungmini seekordne soolo tekitas meis vastakaid tundeid, kuigi peale jäi vist tugev second-hand embarrassment. Jäi mulje, et tüüp ei tea ise ka, kas ta teeb siin moodsat tantsu või striptiisikava. Sorry, aga särgi eemaldamisega laval pole veel ükski namja mu südanat võitnud (hoopis teine teema, kui neil pole särki seljas rannas või tööd tehes, sest siis on see põhjendatud tegevus).
Lol, selle koha peal peaks nüüd olema gif Sungminist, aga ma ei viitsi seda otsida.

Ok, aga ma lähen nüüd Irintsiku poole oma kehva inglise keelt praktiseerima ja selle käigus mõningaid Suju joomismänge katsetama. Väljas on on miinus sada kraadi, kuid õnneks elab tüüp suhteliselt lähedal. Soovige mulle edu. Kui te must enam kunagi ei kuule, külmusin ma tee peal surnuks.

PS. See on mu 99. postitus.

6 comments:

  1. Nii külm nüüd väljas ka pole, korralik Eesti talv ^^
    Ja tõesti, lõpuks otsustas Kyu oma juustega midagi normaalset teha...
    Tahan ka kpop/jpop teemalisi õhtuid D: üksi hakkab juba natuke igav.. 8D

    ReplyDelete
  2. Külm on siis, kui sa oled harjunud kogu aeg sukki kandma nagu mina. Teksaseid on üle pikka aja nii kummaline kanda.
    Jaa, see on tore, kui sul on sõpru, kes on sama obsessed nagu sina (kuigi see tähendab tavaliselt ka seda, et jahute kogu aeg ühest teemast ja need, kes asjast midagi ei tea on suht wut)

    ReplyDelete
  3. suju joomismängust ei tulnud midagi välja, aga mängisime muid asju, mis olid ka päris khuulid. Eriti Rocknrolla filmimäng. Keegi vannub: joo, awkward dancing: joo, keegi ütleb Johnny:joo.


    Hiina uus aasta pidu, kuhu tuli majavalvur lausa kolm korda. :O
    Oujeee, mul on ju pildid.. pean sulle saatma ja Suki pani oma pildid ka FB'sse ehk piltide hulk suureneb. Kunagi tuleks need sinuni toimetada.
    Mul ei ole midagi muud tarka öelda.... Kui Xieni sünnal näeme!

    ReplyDelete
  4. Ja ma mäletasin, et tädike tuli kaks korda...lol me oleme isegi võimsamad.
    Ma näen kõigil piltidel ilmselt paras haavatud sõdur välja.

    Jaa, ma naudin oma viimaseid päevi olekus, kus Kui Xian on must õigest aasta vanem.

    ReplyDelete
  5. oi Juudas, mul läks meelest...
    Irina juures oli sul väga nice meik. Taevane kiidulaul. Silmalainer oli väga prolt pealekantud. :D

    ReplyDelete