Saturday, April 14, 2012

Eksotermiline reaktsioon


Ayo wazzup~ (või peaksin ma hoopis ütlema Ni hao, bitches!)
Ehk siis Liisa on exoloputatud ja ei suuda jätta Krisi mõnitamist. Kui te ei tea, millest ma räägin (ma küll sügavalt kahtlen selles), siis siin on selgitav klipp. Viimaste päevade vaieldamatu  põhilol. Isegi venna oskab seda suurepäraselt järgi teha.
 Fännid ei unusta iial Kreees, mitte iial

Niisiis, kui summeerida lühidalt vahepeal juhtunu: vaatasin Avatari lõpuni, jäin haigeks, lihevõtted, Exo. Kuigi viimased kolm olid omavahel kattuv nähtus. Aa, ja kevad jõudis viimaks kohale.
Õnneks olen ma nüüd enamvähem ok, aga mitu päeva oli leebelt öeldes selline tunne, et kui seif pähe kukuks, ütleks ikka aitäh küll. Menüü koosnes algatuseks veest, siis juba salatist ja lõpuks isegi pashast. Cheni nägu hakkas juba vaikselt ette tulema, vabandage mu exot eks ole.
Samas, kui ma poleks vahepeal nii haige olnud, oleks ma ilmselt sügavalt sujutiste Pariisi kontserti üle emotsenud, aga õnneks juhtisid sellised peened pisiasjad nagu planeedisuurused peavalud ja Exo debüüt mu tähelepanu kõrvale. Igas halvas ka veidike head.

Laupäeva õhtul, pärast suurt munavärvimist, asusime siis õekesega viimaks Exo showcase’i vaatamiseni (lol, ega märganud seejuures, et mv’d on väljas, mistõttu need jäid alles järgmisesse päeva). Mul olid juba kõik rajakad selged ja Maria õppis veel viimaseid lõustu. Ja pärast showcase vaatamist oli mulle selge: kõik, see ongi nii, ma olen ametlikult Exo poolt nende kultuse liikmeks konverditud. Nii et kui keegi viskaks mulle peakotiga mantli, tõmbaks ma selle kuulekalt üll, lööks näo taevapoole ja lõõritaks andunult gregooriuse koraali. Võib-olla kattaks näogi maalingutega, kes teab.
See oli tutvustuseks igatahes  üsnagi oskuslik showcase ja oh seda üllatust, sment oli meid isegi subtiitritega varustanud. Poisid ise olid nii võluvalt närvis ja häbelikud ning awkward, ühesõnaga – nunnu ruudus – ja ma olin suht: everyone in exo is favourite!
Everyone on küll favourite, aga lemmikute süsteemil on struktuur ka. Kai  ja Tao on seal algusest peale, nii et nende suhtes olen ma juba nostalgiline. History mv tõi mängu Suho the Namja ja imelise luuehitusega Cheni ning showcase’ile järgnenud nädal kenakese kelmika Baekhyuni. Ja nüüd, kus ma ka reaalselt iseloome hakkan nägema, olen ma Krisi professionaalsusest üdini võlutud. Ja Do on nunnu. Ehk teiste sõnadega, elu on raske.

Aga veidi mõtteid poistest lähemalt, sest esiteks ma pean obsessionit jagama ja teiseks, Kadil on aeg peale Krisi, Kai ja Tao veel keegi selgeks saada:
  • Chanyeol: on mu lemmik psühhopaat. Täpselt selline tüüp, kes vaatab sulle naeratades näkku ja paneb siis su juuksed põlema. Kusjuures see mõte oli mul juba enne peas, kui ma üldse tema võime teada sain. Mul on juba rodu exo fänfici ideid peas ja nad kõik lõppevad ühtemoodi: nimelt Chanyeol the fairy psychopath paneb kellegi juuksed põlema. Kuigi ta peaks seda hoopis endaga tegema, ta soeng on lihtsalt traagiline. Lisaks olin ma üdini hämmingus, kui ta suu lahti tegi, ja selgus, et tal on raskelt madal hääl. Säh sulle fairy princessi.
  • Lay: tal on täiesti hangengilik hääletüüp. Paneb mind mõtlema, kas ta on samast piirkonnast pärit. Ei tema ega Xiumin tekitanud mus esialgu mingeid erilisi emotsioone, aga pärast ühte Exo M sõud võin öelda, et Xiumin on väga püüdlik ja väga lost. Lay on suht kivis, aga tema iha teiste saldusi välja rääkida oli selgeltlt pöördvõrdelises seoses tema sooviga iseendast rääkida.
  • Baekhyun: kelmikas poiss~ ja välimusega, mille kohta ma ütlen kenake. Ma jätsin ta alguses tema allapoole viltu silmade järgi meelde. Õeke pani ta koos Luhani ja Sehuniga ühte nunnukate patta ja kuulutas ta siis nendest kõige ilusamaks. Nunnukad ei ole otseselt minu maitse, aga ei saa eitada, et ta on kena. Õekesel on temaga üldse mingi eriline suhe. Alguses, kui ta exosid alles õppis, kommenteeris ta iga kord, kui Baekhyuni pilti nägi, et pole seda tüüpi varem näinud, nii et lõpuks hakkasime teda pole-kunagi-varem-näinud-baekhyuniks kutsuma. Lol on aga see, et nüüd, kui ta oli juba õekese F4 sisse murdnud ja me vaatasime albumi pilte, pani tüüp kõigi ülejäänud viie exoka näo ja nime kokku, aga Baekhyuni puhul kommenteeris, et pole kunagi varem näinud. tragikomöödia ruudus. Ja me olime alles päev varem arutanud seda, kuidas ma plaanin fanfici maastikul Baekhyunist ta uue sõpsi teha. Jep, Baekhyun on mu Chanyeoli kõrval teine, kellega mul on fänficides suured plaanid. Lamasin voodis ja irvitasin mõttes, sest mu fici Bacon oli lihtsalt nii sassy. Aga jep, ma pean oma fici soove veidi talitsema, sest ma ei taha tegelasi ikka täitsa võssa ka kirjutada.
  • Sehub ja Luhan: käivad komplektis nagu iga exo fänn teab (mis muutis nende eristamise alguses ikka põrgupiinakas). Kumbki pole minu maitse, kuid mul on üsna elavad kujutluspildid, kuidas nad oma vaest kolmandat ratast Kaid trollivad ja piinavad. Sehun meenutab mulle välimuselt veidi U-kissi Kibumi ja õekesele omakorda Babyt, nii et midagi peab seal olema, arvestades, et tegemist on ikka vennadega. Sehunil on igatahes julmad silmad (random tähelepanek). Aa, ja ma tunnen Luhani hääle ära!
  • Kai: lol, Kai. Ma olen jõudnud järeldusele, et vaatamata oma kenale näokesele, on tüüp piltidel exo esiderp.
  • Tao: on jobu selles kõige nunnumas võtmes. Neil oli õigus: ninja assassini välimuse taga peitub kõigest üks väga nunnu tüdruk. Ta on nii eksinud ja segaduses ja ei tea mida teha ja siis ta on omnom ma olen Tao ja meie liider Kris on ilgelt lahe ja hehehe ma olen nunnu. Ja see pole libanunnudus! Üsna creepy tbh. Aga jah, tema üle on tore nalja teh ja ta muudab Tao/Krisi shippimise ikka jõle lihtsaks
  • Kris: cold charisma Kris nagu ma teda kutsun. Ülim bitchface. Ülim charisma. Ülim professionaalsus. Mu esimene mõte oli, et ta näeb välja nagu mangategelane, selline cool mysterious tüüp, needid kõrvas ja veidi rebel. Tal on äärmiselt tugev aura, aura, mis tungib lausa piltidest läbi. Ma pean tunnistama, et erinevalt väga paljudest (kaasarvatud Exo ise), ei pea ma teda aga ülihandsomiks. Ok, ma olin alguse pilte vaadates suht nii: wow see tüüp on täitsa kuul ja tal on stiili, kahju ainult, et tal veidi selline nägu on, nagu tal oleks mingi hais nina all. Siis juhtus aga Exo showcase ja esimesest hetkest, kui Kris suu lahti tegi, olin ma võlutud. Õekese kohene kommentaar oli: tüüp oskab rääkida. Ja teine: ta silmad ei naerata. Aga see, kuidas ta üdini rahulikult ilma igasuguse takerdumise või närvilisuseta küsimustele vastas, see, kuidas ta praegu Exo M’i intervjuusid vee peal hoiab ja kui veel arvestada, et ta tegi seda kõike võõrkeeles (eeldusel, et ta kodune keel on iglise keel)...SMEnt, te olete liidri valikuga otse kümnesse pannud! Kris on selge näide sellest, miks ma ütlesin, et lemmiku valimiseks tuleb iseloomud ära oodata.
  • Suho: the Namja. Täielik müstika kui erinev näeb ta mvs ja tavaelus välja. nii History’s kui MAMA’s on ta raske namja, aga kui pilte vaatad, on ta kõigest üks uje noormees. Tal on äärmiselt siirad silmad ja särav naeratus ja ta on nii nunnu~. See, kuidas ta showcase’i ajal konstanselt :D oli, oli nii armas ja natuke awwima panev ka, sest tüüp oli selgelt närvis ja ta näolihased olid krambis. Mõnikord aga ma vaatan teda ja ta tundub veidi kurb ja siis ma mõtlen, et raske liidriks olemise koorem rõhub tema õlgadel. Vot. Aga nägu on tal ikka vastikult harmooniline. Ta on küll mehiste näojoontega, aga seejuures omamoodi pehme. Ilus poiss ühesõnaga ja meenutab kedagi. Ja oska laulda, mis oli paras üllatus. Ja mitte palju kehvemini kui DO ja Baekhyun, mis on selles mõttes kurb, et ta hakkab ikka nende varju jääma.
  • DO: lol, on poisil alles praetaldrik silmad. Täiuslik meme aluslõust. Ja hääl on tal kena. Mhm, jõle vähe mõtteid hetkel. Ma ootan juba väga mõnda Exo K’ga shõud, et ma saaks Korea harust ka rohkem teada.
  • Chen: olgu, aus ülestunnistus: ma arvan, et ta on mu ultimate Exo lemmik. Ma olen oma Chen feelingutes ringi sulistanud ja talle väga palju mõelnud, teda joonistanud, tema üle obsesinud ja üks kord tema pärast peaaegu omaenda süljes lämbunud (Olin nimelt fänföörl mode’is ja spazzisin, kui kena ta on, ja järgmisel hetkel olin ma endale sülge kurku tõmmanud ja kannatasin läkastushoo käes). Esimene samm: ma olen sada protsenti tema luuehitusest võlutud. Tal on nii iseloomulikud näojooned ja kui ma alguses ütlesin, et tal on nii huvitav nägu, siis nüüd ütlen ma otse, tal on niiiiii ilus nägu. Taaskord, vahime showcase’i ja kõigi lõustu järjest tutvustatakse ja sii näidatakse Cheni ja me oleme mõlemad Miaga suht: vau, ta on nii ilus. Ja lisaks on tal nii lahked silmad ja ta laulab hästi (kuigi ma tavaliselt eelistan madalaid hääli) ja ta on muidu nii kena olemisega. Ainult, et ta tundub nii väsinud. Ja on all skin and bones. Mis minu eelistusi arvestades on mu lemmikutele üsna omane. Siiamaani on raske uskuda, et ta on tegelikult korealane, sest ta on lihtsalt niiii hiinlase nägu.
 Te hakkate teda siin tihedamini nägema, kullakesed

Oehh, poiste eepos tehtud (mul on nende paari nädala paljul väga palju mõtteid kogunenud, eks ole) ja aeg muusikalise poole juurde minna. Mis, nagu te arvate võite, arvestades, et ma olen Exost üsna võlutud, mind sugugi külmaks ei jätnud. Album on super, ainult kahe miinusega: liiga vähe laule ja Konseptsiooniga mitte kuigivõrd ühilduvad booklet pildid. Viimane on muidugi väike mure, aga esimene veidi nukker. Nad on aastaid seda debüüti ette valmistanud, kas oli siis nii raske täisalbumit teha. Samas, tänu sellele pole ükski laul igav filler laul. Ma ei oskagi oma lemmikut valida, kõigil on oma sarm. Pean veel mõtlema.
Ma ei tea isegi MAMA puhul, kas mulle meeldib hiina või korea versioon rohkem. Kuigi üldiselt on nii, et aeglasemate lugude puhul eelistan ma hiina ja kiiremate puhul korea keelt. Ma suudan hetkel küll veel vaid Cheni, Luhani ja Krisi hääle lõdvalt ära tunda, aga küll see paraneb.

Seda on küll juba sada korda mainitud, aga seekord on SMEnt end ületanud. Nii laul, mv kui Konseptsioon sobivad omavahel kokku ja on selgelt läbi mõeldud. Supervõimed on fanfici kirjutajatele lihtsalt komm ja see, kui oskuslikult on kõigi võimed teiste liikmetega seotud, suurepärane. Alguses jäi mulle kergelt mulje, et Exo M on badassim ja paham, et on teatav vastandatus, aga tegelikult on nad siiski vennad, kes seisvad samal pinnal, aga eri taevaste all etc etc. Ei, see lugu on üsna huumor, aga lahe ikkagi.
Laul on ise on raskelt dramaatiline ja agressiivne ning sama kehtib ka mv kohta. Ma armastan dramaatikat ja ma armastan head storyt ja siin on kõik olemas. Ma loodan, et nad kannavad seda teemat edaspidi ka edasi, sest selles on lihtsalt nii palju potentsiaali.
Lol, ma kujutan ette, kuidas kõik exod istusid laua ümber ja igaüks kisas, mis imevõimet tema saada tahab. Mhm, milline on teie meelest kõige coolim võime? Mv’s näevad osad ikka väga efektsed välja.

Random MAMA MV mõtted, mida ma ei osanud mujale toppida:
  • Kui ma seda gregooriuse koraali esimest korda kuulsin, arvasin ma, et nad laulavad mingis libaladina keeles. Ingliskeelsed sõnad minu jaoks on: double s, hairless, motherless. Kui esimene välja jätta, on ikka üsna kurb küll. 
  • Kui Suho waterbendis, oli esimene lause, mis mu peast läbi jooksis: eventhough his waterbendig skills are great, he has lot to learn. Lol, mul on sellised SJ/Exo/ Avatar crossover fici ideed peas, et üle ajab.
  • ....ja Chen on Azula
  • Kris oleks nagu tantsuossa oma trennisärgis tulnud. Kõigil on blingid kostüümid, tal aga tavaline sviiter.
  • DO nägu, kui ta Kaid jõllitab. Ülim L O L. Parim meme nägu ever.
  • ...ja Kai on surmasööja
 
Väga Exo postitus, aga ma pidin oma vastsed feelingud ja muljed hingelt ära saama. Kõik muu jääb järgmiseks korraks.

4 comments:

  1. Wooo~ exo~
    mul on vaja kellegagi rääkida oma exo-tunnetest XD
    ma olen varsti nii sment bias, et ise ka ei usu..
    Cheni piltide vastu pole absoluutselt midagi, ka mina arvasin, et tema (koos Xiuminiga) on kindlalt hiinakad, aga näed, ainukesed just kes korealased. feil. Aga damn, nad on kõik nii ilusad, et mul hakkab varsti piinlik ringi käia sellisena nagu olen D:
    Minul vahetavad need lemmikud pidevalt kohti, kuidas ma küll selle üle elan...
    Ma ei tea, kas Sehub oli meelega või mitte aga see on meganummi XDDD
    Suho waterbendimine oli ainuke asi, mis ei olnud nii impressive kui ma lootsin... ülejäänud kõik, topnotch~

    ReplyDelete
  2. SMEnt õunib mu hinge. Ma olen ilmselt määratud kõiki nenede lapsukesi armastama. Ja lause everyone in exo is favourite kehtib üsan tugevalt.
    Sehub...lol, ma hakkan teda nüüd Sehubbieks kutsuma. Ma sain nende nimed nii ruttu selgeks, et mul ei jõudnud peaaeg kellelegi hüüdnime tekkida. Tegin eile just Big Bangi videode maratoni ja irvitasin, kuidas ma Seungrit alguses Sirgekulmuks kutsusin. Random hüüdnimed on ikka jaburad.

    ReplyDelete
  3. Haa, aga ma vaatasin laupäeval ühe EXO-M'i intervjuud (hiina keeles ilma subita) ja sain nelja liikme lõustad nimedega selgeks. Lay ja Luhaniga on veel probleeme. Härraste EXO-K'dega kavatsen kunagi hiljem tegeleda, neil rojudel on üsna keerulised nimed ka veel. Ni, et nimede-nägude õppimist alustan M-iga.
    Selgeks saadud EXO poisid: Kai, Kris, Tao, Chen ja Xiumin.
    Ja umm, mul pole lemmikut, sest ma ei tea neis eriti midagi. Esialgu meeldib mulle Kris :3

    ReplyDelete
  4. Ma vaatasin täna kolm Exo M'i sõud subitult ära, ning ma pean ütlema, et Kris on selline cool charisma, et võlub ikka kohe ära. Tüüp on kindlat mu topis.(lol, taol on reaalselt karm boy crush case)
    K võiks ka ruttu mingisse sõusse minna, sest ma tahan neist ka rohkem teada!

    ReplyDelete