Sunday, March 16, 2014

God's gonna cut you down



Loen jälle öösel fice ja väga endalikult: eranditult masendavaid. Ma ei tea, mis kummaline nõrkus mul nende kurbade kibemagusate ficide vastu ikka on. Niimoodi oli anime-manga aegadel, oli sujudega ja on nüüd ka Supernaturaliga. Kuigi viimane annab kurvaks ka muidugi palju ainest.

„How a righteous man raises a rose“: There is something sad in their secret voyeurism, Sam thinks, to watch his lonely brother attempting to resurrect dead roses as though his life depends on it. Dean kasvatab roose, Sam valutab südant, Castiel kirjutab lugusid ümber. AU, mis ei ole tegelikult AU; 5600 sõna http://swordofmymouth.livejournal.com/22205.html

Pole viimastest osadest kirjutanud, kuigi mõtteid on. Olen lasknud neil siis settida ja kindlamaid vorme võtta. Ma mäletan, kuidas ma hooaja alguses põdesin, et nad keeravad taas vennakste suhted metsa ja see on masendav ja kohutavalt väsitavav. Aga nüüd, kui see juhtuski, on see tegelikult plotiliselt igati põhjendatud ja huvitavgi ning seletab nii mõndagi kaheksanda hooaja alguse kohta. (jah, kaheksas hooaeg on endiselt mu least favourite, ülalpool esitatud põhjustel). Kuid nüüd ma ei olegi üllatuslikult ärritunud, ma tahan hoopis näha, kuhu nad sellega jõuavad. (ja kas mõni meeskhksamkhm peab hakkama oma sõnu sööma)
Mis mõtted siis mu ilusas peakeses keerlevad?

  • Sammy on ikka alatult mean. Mis ei tähenda, et tal õigus ei ole. Mis ei tähenda, et ta peaks nii mean olema. Siiski, dropping truth bomb like there’s no tomorrow.
  • Tõsiasi, mida sari on tegelikult juba algusest peale eksponeerinud – Dean ei saa Samita elada, Sam aga Dean’ita küll – , leiab taas kinnitust. (selle mõtte peale ei tulnud ma küll ise, aga see tõesti seletab ära, miks Sam ei üritanud Deani otsida, kui too üheotsapiletiga end Purgatooriumisse lennutas)
  • Kaini märk täidab mind sellise excitmendiga! Jah, nad ei ole sellega veel tegelenud (imelik, eks ole), aga Jenseni sõnade järgi mängib see tulevikus olulist rolli. Ja omg, see stseen, kus Dean viimatises osas psühhokillerile noa kõhtu susrus (just surus,mitte torkas): aeglaselt, kaalutletult, mitte ükski lihas näos liikumas. Ja siis see, kuidas kaamera seda näitas! Muidugi oli see taotuslik.
  • On paralleele ja on paralleele. Kui Purge oli esmaklassiline näide oskuslikust paralelingust, siis viimatine ghostfacersitega osast oli puudu vaid hiiglaslik plinkiv neoonkarva tekst üle kogu ekraani: PARALELS! Honestly. Ja kas tõesti peab ära angstima comic relief karakterid? Ma olen seda öelnud ja ütlen ilmselt ka tulevikus: character developmenti põhiomadus on muuta muidu igati okeid tüübid emomoppideks. Kurb on see, et ma isegi ei liialda.
  • Jenga tower of our lives tho
  • Captives’i kaks parimat omadust: Kevin ja Deani kingad.


Vaatasin just ETV’st Sherlockit üle. Eesti keelsed supsid on ikka naljakad asjad. Veider oli aga see, et Sherlocki ekraanile ilmuvaid mõtteid ei olnud. Ma nagu mäletan, et kui etv seda varemalt näitas, siis olid. Need on ju olulised! Ma loodan, et järgmiseks pühapäevaks on kõrgemad jõud neile vihje teinud ja see äpardus on parandatud.
Muide etv, kuhu teie Game of Thrones’i kolmas hooaeg jääb?

No comments:

Post a Comment